#4801 Skrevet Juni 24, 2009 Ja, jekk samma trinne så deg men i E klassen.. Spelte sikkert foball me deg på austrått og.. men d bjunne vel å blei ei stonn siå. Om det stemme at du bur hvis du isje har flytta hjemmante på Austrått, så va du goe kamerat me Jon Kristian Nuland ? Fotball på austrått kan stemma....Det va tie det Eg e 98 % sikker på kem du e nå ! Fant enn tråd om bilen din og. Å Når du seie det så såg eg den A3en, fordi me la merke til ann sto der ann sto å lurte på om det konne ver enn klubb-bil. Fin bil forresten. Ke drive på me nå ? Sånn jobb å sånn tenke eg på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4802 Skrevet Juni 24, 2009 va nok rett det ja!.. har klart å flytta heilt ud t gandal nå då =P Eg e nok blitt kontorslidar.. jobbe i et logistikk firma så hete J.Martens på tananger.. Jaa harsje våre så aktive her ennå, men får ta turen ud en søndag. Må vel kansje få meg någen Vacn skiltplade åsånt ittekvert og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4803 Skrevet Juni 24, 2009 120 over 80 da, Robin?? Hehe, det vet jeg ikke, var bare legen som sa at blodtrykket var akkurat som det skulle være, sist jeg sjekka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4804 Skrevet Juni 24, 2009 va nok rett det ja!.. har klart å flytta heilt ud t gandal nå då =P Eg e nok blitt kontorslidar.. jobbe i et logistikk firma så hete J.Martens på tananger.. Jaa harsje våre så aktive her ennå, men får ta turen ud en søndag. Må vel kansje få meg någen Vacn skiltplade åsånt ittekvert og! Akkurat...Det va deg ja.Verden e isje store. Du må bare komma ud å møta osse på kvadrat ein sundag me e der. Står Lokallagssamlings-kalender onna Stavanger Lokallags tråden/forumet. Me møtes fast der fuste sundagen i måneden klokkå 19.00 utfor mcdonalden der du såg oss nå på sundag. Så ska du alltid få et sett me klister å skiltplade. Skiltpladene koste 50 kr pr stk. Klister e gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4805 Skrevet Juni 24, 2009 Eg e nok blitt kontorslidar.. jobbe i et logistikk firma så hete J.Martens på tananger.. Jobbe du me Tom, Dag og Anders H. då?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4806 Skrevet Juni 24, 2009 Hehe, det vet jeg ikke, var bare legen som sa at blodtrykket var akkurat som det skulle være, sist jeg sjekka:) Litt merr diskusjonmoderering fra meg nå så endre nok det seg kjapt ja....MMmmmmjaaa! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4807 Skrevet Juni 24, 2009 Moderator-Doffer: Hehe, eg e ganske så greie syns eg... Bare dåkkår lar ver å plukka på meg så e alt godt Dont pick a fight you cant win 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4808 Skrevet Juni 25, 2009 Kor blei det av innlegget mitt din maktsyke faen! Slette du ett innlegg te eller endre det, så får du ikkje låna bil te helgå! Kim så har ballegrep nå? Kem Kim har ballegrep på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4809 Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Litt merr diskusjonmoderering fra meg nå så endre nok det seg kjapt ja....MMmmmmjaaa! :D Hehe, du ska isje se vekk i fra d nei;) Hehe, eg e ganske så greie syns eg...Bare dåkkår lar ver å plukka på meg så e alt godt Dont pick a fight you cant win Aaah, nå forstår eg... kødde ikkje med doffer. i någen "fighter", så då må an jo ta de her og : rock : :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4810 Skrevet Juni 25, 2009 Kem Kim har ballegrep på?? Tippe Kim e naboen t Petter så komme å "låne sukker" et par ganger i ugå Sånn siden Petter nevne an Kim i så mange innlegg, hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4811 Skrevet Juni 25, 2009 Kem Kim har ballegrep på?? Tippe Kim e naboen t Petter så komme å "låne sukker" et par ganger i ugåSånn siden Petter nevne an Kim i så mange innlegg, hehe:p Hei, vær greie! Ikkje mobb Haugesund/Stavanger lapskaus dialektå mi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4812 Skrevet Juni 25, 2009 Hehe, du ska isje se vekk i fra d nei;) Aaah, nå forstår eg... kødde ikkje med doffer. i någen "fighter", så då må an jo ta de her og : rock : :tilber: Stemme det, eg holde ikkje igjen.. Så du får bare skjerpa holdningane dine og heller mobba di som ikkje har makt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4813 Skrevet Juni 25, 2009 Jobbe du me Tom, Dag og Anders H. då?? jaa gjør nok det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4814 Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Stemme det, eg holde ikkje igjen.. Så du får bare skjerpa holdningane dine og heller mobba di som ikkje har makt Kan få mobba meg Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4815 Skrevet Juni 25, 2009 Kan få mobba meg Robin Om du e litt treige Petter? Slow learner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4816 Skrevet Juni 25, 2009 Om du e litt treige Petter? Slow learner? Der va du inne å endra på innlegget mitt igjen ja, og som eg sa tidligare, vips så hadde du ikkje bil å låna te helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4817 Skrevet Juni 25, 2009 Der va du inne å endra på innlegget mitt igjen ja, og som eg sa tidligare, vips så hadde du ikkje bil å låna te helgå Det går bra det... Eg va nødt te å endra innlegget ditt, det var krenkende.. Må snart begynna med advarsler og prikk belastning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4818 Skrevet Juni 25, 2009 Det går bra det... Eg va nødt te å endra innlegget ditt, det var krenkende.. Må snart begynna med advarsler og prikk belastning Prøv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4819 Skrevet Juni 25, 2009 jaa gjør nok det Sei te Hegrebergen an må tømma den brune donken sin nå snart. Komme påfyll! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4820 Skrevet Juni 25, 2009 Sei te Hegrebergen an må tømma den brune donken sin nå snart. Komme påfyll! Snigen har ferie.. tror faktiskt han sgo ha mange vege åg! Hvis du har någe så kan du vel bare legga det på trappå ans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4821 Skrevet Juni 25, 2009 Noen som har en stempelring kompressor tang el liggende som jeg kunne lånt, skulle montert noen stempel til hælja. Eventuellt noen som vet hvor en får kjøpt:) Stemplene har en dim på 81,5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4822 Skrevet Juni 25, 2009 Takker for veihjelp og skyss hjem idag Mr Juvi! Satse på det blir liv i lynet imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4823 Skrevet Juni 25, 2009 e der nogen som e interesert i å ha et lide minimeet på kvadrat på Søndags kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4824 Skrevet Juni 25, 2009 Takker for veihjelp og skyss hjem idag Mr Juvi! Satse på det blir liv i lynet imorgen:) E Rallyen dævva?!? Såg an på vei hjem fra jobben i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4825 Skrevet Juni 25, 2009 E Rallyen dævva?!? Såg an på vei hjem fra jobben i dag. Der kommer den til å stå til imorgen og. Jævla plast rør ut fra radiator som knakk. Får ny vannstuss imorgen tidlig. Var bare ute å kose kjørte idag da røret plutselig ville knekke. Men men, var heldigvis ny del på lager i oslo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...