#4826 Skrevet Juni 25, 2009 Der kommer den til å stå til imorgen og. Jævla plast rør ut fra radiator som knakk. Får ny vannstuss imorgen tidlig. Var bare ute å kose kjørte idag da røret plutselig ville knekke. Men men, var heldigvis ny del på lager i oslo:) Kjipe greier, har bytta noen 15-20 år gamle sprø plastdeler opp igjennom eg og. Bilen min har forresten spist ein pose Maarud i dag, og blitt ganske så stor og sterk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4827 Skrevet Juni 25, 2009 e der nogen som e interesert i å ha et lide minimeet på kvadrat på Søndags kveld? Hørtes ikkje dumt ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4828 Skrevet Juni 25, 2009 Kjipe greier, har bytta noen 15-20 år gamle sprø plastdeler opp igjennom eg og. Bilen min har forresten spist ein pose Maarud i dag, og blitt ganske så stor og sterk Glad det ikke var noe verre enn det. Har gjort jobben sin den i nesten 20år nå. Maarud ja. Får hive oss på rulle snart da. Fikk logget og justert bensintrykk igår, så min e klar for bremsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4829 Skrevet Juni 25, 2009 Får hive oss på rulle snart da. Fikk logget og justert bensintrykk igår, så min e klar for bremsing. Gudd, eg og e klar nå, Trym har fått i forsterka clutch og Kjell sin A4 har og fått ein omgang med Maarud, så då e me jo plutselig ein goe gjeng så e klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4830 Skrevet Juni 25, 2009 Klar te søndag du meine då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4831 Skrevet Juni 25, 2009 Klar te søndag du meine då? Nei, klar te å hiva bilene i bremsebenk Men eg e og me på søndag hvis eg ikkje e altfor bakfull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4832 Skrevet Juni 25, 2009 Eg kan og bli me på Sundag E det hos EBB dokke ska bremsa, når den tid komme ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4833 Skrevet Juni 25, 2009 Gudd, eg og e klar nå, Trym har fått i forsterka clutch og Kjell sin A4 har og fått ein omgang med Maarud, så då e me jo plutselig ein goe gjeng så e klar Jau d va då bare den lille lufta som e i systemet som må ut da får vel ta d sammen med bremseoppgraderinga..... Men kjell må isje finne på å ta sin på rulla, då har han i hvertfall isje någe mer clutch igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4834 Skrevet Juni 25, 2009 Takker for veihjelp og skyss hjem idag Mr Juvi! Satse på det blir liv i lynet imorgen:) No problem, bare kjekt å hjelpe... Hehe, ja stase på at det blir liv i den imorgen, hadde vært rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4835 Skrevet Juni 25, 2009 Eg kan og bli me på Sundag E det hos EBB dokke ska bremsa, når den tid komme ? UMS/EBB ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4836 Skrevet Juni 25, 2009 Jau d va då bare den lille lufta som e i systemet som må ut da får vel ta d sammen med bremseoppgraderinga..... Men kjell må isje finne på å ta sin på rulla, då har han i hvertfall isje någe mer clutch igjen. Det betyr bare at Kjell har dårlig tid på å finna oppgradering så passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4837 Skrevet Juni 25, 2009 No problem, bare kjekt å hjelpe... Hehe, ja stase på at det blir liv i den imorgen, hadde vært rått! E'kje du på fydlå i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4838 Skrevet Juni 25, 2009 E'kje du på fydlå i dag? Det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4839 Skrevet Juni 25, 2009 Det stemmer Fant meg ein Franziskaner Weissbier, sånn at du sleppe å sitta på forumet aleina å drikka Skål Doffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4840 Skrevet Juni 25, 2009 Sitte hørre på gamle slagere fra Michael Jackson på Spotify nå. Mye bra den karen karen fekk gikk ut før an strøyk med i dag RIP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4841 Skrevet Juni 26, 2009 Takker for veihjelp og skyss hjem idag Mr Juvi! Satse på det blir liv i lynet imorgen:) Så det va deg Juvien sko låna slebetau t? Hehe.. Fekk aldri me mg k han sko bruga d t.. Hehe.. Jau d va då bare den lille lufta som e i systemet som må ut da får vel ta d sammen med bremseoppgraderinga..... Men kjell må isje finne på å ta sin på rulla, då har han i hvertfall isje någe mer clutch igjen. Joda, selvfølgelig må eg det. Hehe.. Min clutch e heilt topp! Hehe. Og så gjer d me ein unnskyldning t å finna ein bedre clutch mye fortare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4842 Skrevet Juni 26, 2009 Kjell, den Nm målingå eg får på min nå e visst maks av ka Vag-Com greie visa Ikkje at verdien trenge å stemma, men litt morsomt å bunne måleren fordetom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4843 Skrevet Juni 26, 2009 Min clutch e heilt topp! Nja, e an nå det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4844 Skrevet Juni 26, 2009 Så det va deg Juvien sko låna slebetau t? Hehe.. Fekk aldri me mg k han sko bruga d t.. Hehe.. Trengte egentlig bare ett skrujern. Tror slepetauet var til en annen som hadde trøbbel. Juvkam redningstjeneste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4845 Skrevet Juni 26, 2009 Petter: Hehe, ja, og dar va jo selvfølgelig begrensinga på nm i vag com på min au altså.. Bare sånn du veit d... Ja, god nok t å holda eit par drag i hvert fall? Hehe.. Ikje min feil at clutchen slurte seg igjønom 1. gire når me testa ann.. Hehe.. Eller jo, kanskje litt min feil, men nå var det jo ikje optimalt å starta på 1800omdr hellar då. Hehe.. Lukta godt svidd det der altså. Hehe.. Trond: Aha, du trengte bare skrujern. Lure på kem som sko ha slebetaue då. Hehe.. Juvkam Redningstjeneste - Alltid i nærheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4846 Skrevet Juni 26, 2009 Petter: Hehe, ja, og dar va jo selvfølgelig begrensinga på nm i vag com på min au altså.. Bare sånn du veit d... Du har samme hjerne så du mangle 30Nm for å bunne, altså du må trimma mer Men folkens korti ska me ha dynodag? Eg e litt low on cash for tidå, men ein bremsing sko eg alltids fått te (då blir det havregrynsgrøt med vann istedenfor melk ) Eg stemme for å få det gjort i løpet av Juli, jo før jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4847 Skrevet Juni 26, 2009 Ja, ein bremsedag i juli hadde ikje vært feil altså. Det e jo det Aligator ska fiksa på neste logging? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4848 Skrevet Juni 26, 2009 Ja, ein bremsedag i juli hadde ikje vært feil altså. Det e jo det Aligator ska fiksa på neste logging? Hvis du tar ut 30-40Nm te så e det ikkje bare clutch du må på leit ette, turboen din kan fort gå på sin siste snurr då for å sei det sånn Men uansett, det e bremsebenken så vil visa skikkelige tall (hjul hk/Nm). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4849 Skrevet Juni 26, 2009 Fant meg ein Franziskaner Weissbier, sånn at du sleppe å sitta på forumet aleina å drikka Skål Doffer! Eg sovna på sofaen, våkna opp i halv fem tiå...hehe Kati e du hjemma fra jobb, ser ut som eg må låna bil av deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4850 Skrevet Juni 26, 2009 Petter: Hehe, ja, og dar va jo selvfølgelig begrensinga på nm i vag com på min au altså.. Bare sånn du veit d... Ja, god nok t å holda eit par drag i hvert fall? Hehe.. Ikje min feil at clutchen slurte seg igjønom 1. gire når me testa ann.. Hehe.. Eller jo, kanskje litt min feil, men nå var det jo ikje optimalt å starta på 1800omdr hellar då. Hehe.. Lukta godt svidd det der altså. Hehe.. Trond: Aha, du trengte bare skrujern. Lure på kem som sko ha slebetaue då. Hehe.. Juvkam Redningstjeneste - Alltid i nærheten! Det va Jone sin andre bil som trengte redning, måtte slepes fra Klepp te Forus.. Det e bare å kjøpe aksjer i Juvkam Redning ja....går snart i taket di nå Ska jo redda min egen bil i helgå så...hehe Skikkelig langdistanse redning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...