Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg sovna på sofaen, våkna opp i halv fem tiå...hehe : dum :

Kati e du hjemma fra jobb, ser ut som eg må låna bil av deg : rock :

Hjemma fra jobb halv 5 tiå, så e det rett ut å lufta doggyane sigga quatte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemma fra jobb halv 5 tiå, så e det rett ut å lufta doggyane sigga quatte :)

Hekkan det va seint det...jaja, får håba det ordne seg på den andre måten då, hvis ikkje komme me seint fram i kveld :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekkan det va seint det...jaja, får håba det ordne seg på den andre måten då, hvis ikkje komme me seint fram i kveld :P

Seint? Vil nå kalla det bortimot normalt å ha arbeidstid 08-16. Får vel det du og ein gong :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem e d som sko kjøre bortøve Juvi? Dg og finni?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seint? Vil nå kalla det bortimot normalt å ha arbeidstid 08-16. Får vel det du og ein gong :)

Forhåpentligvis ja.. ;) Blir nok folk av meg og ein gang :P

Kem e d som sko kjøre bortøve Juvi? Dg og finni?

Jepp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska au bortøve i mårå tidlig, eller i nott. Men ska bare t Tønsberg då. Vlir det raskast å kjøra øve sulaskare eller sørlande då? Ska ver me ein kompis å henta ein Lupo. Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med på dyno dag i juli. eg har mulighet fram til 20. juli.

Fikk no forresten skrudd på ny vann stuss idag, men må skifte en o-ring og. De sa den o-ringen følgte med delen når eg bestillte men den gang ei. Men den får eg på mandag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska au bortøve i mårå tidlig, eller i nott. Men ska bare t Tønsberg då. Vlir det raskast å kjøra øve sulaskare eller sørlande då? Ska ver me ein kompis å henta ein Lupo. Hehe.. :D

Ca lika langt lengde- og tidsmessigt. Mulighet for å kjøra inn mer tid over fjellet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med på dyno dag i juli. eg har mulighet fram til 20. juli.

Ok, eg fekk jo ikkje anledning te å vær med sist pga jobbreising. Steffen så fiksa det sist?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca lika langt lengde- og tidsmessigt. Mulighet for å kjøra inn mer tid over fjellet ;)

Lurte kanskje på å kjøra øve Gyland-Evje bortøve.. Tru kanskje det kan bli kortare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte kanskje på å kjøra øve Gyland-Evje bortøve.. Tru kanskje det kan bli kortare?

Gjerna litt kortare, men du tape nok muligens tid pga drittvei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e raskast å kjøra øve fjelle!!! Eg kjørte hjem fra østlandet i går. Eg brukte ganske nøyaktig 6t fra Ski t Stavanger, inkl. mad å bensin pause:) Å eg kjørte aldri så fort at eg konne ha musta lappen, men eg holdt stort sett samme fart gjennom svingane så på rettstrekkene så langt d va muligt, hehe:D D lokta svidde bremser ein del ganger i løpet av di verste nerstigningane på turen kan du sei, hehehe:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men eg holdt stort sett samme fart gjennom svingane så på rettstrekkene så langt d va muligt, hehe:D

Ikkje i venstresvingane tenke eg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje i venstresvingane tenke eg ;)

Joda, d går fint når eg sidde aleina bilen:) Subba jo et par ganger, men då hylte d i dekkå og:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, d går fint når eg sidde aleina bilen:)

Han får så satans møje vekt på venstre siå då :D :D

Uansett så ville eg ikkje kjørt øve Evje Kjell, der e det skamdårlige vei pluss ganske stor sjangs for å havna oppi ein ulykke... Då spare ein jaffal ikkje tid, trust me, I know ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han får så satans møje vekt på venstre siå då :D :D

Uansett så ville eg ikkje kjørt øve Evje Kjell, der e det skamdårlige vei pluss ganske stor sjangs for å havna oppi ein ulykke... Då spare ein jaffal ikkje tid, trust me, I know ;)

Nei, kjør Sirdal, Suleskar, Valle, Dalen, Seljord, Notodden, Kongsberg osv... D va dn veien eg tog...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kjør Sirdal, Suleskar, Valle, Dalen, Seljord, Notodden, Kongsberg osv... D va dn veien eg tog...

Men pass på bremsene ned Dalen :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men pass på bremsene ned Dalen :rolleye:

Ja, d e litt vesentligt, mine funka rimeligt dårlig foran di siste svigane... Glede meg t eg tar meg råd t å skifta, hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Men kjøre eg sulaskare så må eg jo kjøra t drammen for igjen å kjøra eit stykke mot kr.sand for å kma t tønsberg. dårlig vei vil sei kor dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Men kjøre eg sulaskare så må eg jo kjøra t drammen for igjen å kjøra eit stykke mot kr.sand for å kma t tønsberg. dårlig vei vil sei kor dårlig?

Det e du så ska kjøra, så valget får du ta sjøl ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så kjenner Markus Kårhus i klubben? han jobber på fjetland. virker ikke som tlf hans virker for eg har prøvd å få tak i han lenge. Han har ein 16v scirocco motor +div som eg skal ha. kan ein av dåkke som jobbe med han be han ta kontakt me meg :)

Ingen som kjenner han å kunne gitt han en lyd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99595811 det nummeret du har? om så kan jeg høre om jeg får tak i ham :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99595811 det nummeret du har? om så kan jeg høre om jeg får tak i ham :)

jupp nr er riktig, men vil helst at noen som kjenner han eller jobber med han sier fra. har veldig lyst på de delene så eg vil ikke (skremma ) han vis du forstår ka eg meine;)

men uansett takk for tilbudet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foresten någen tips til kossen eg kan finne ut kem som forhandler Johnson påhengsmotorer? skulle hattt tak i noen nye coiler + div ,helst i dag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.