#4851 Skrevet Juni 26, 2009 Eg sovna på sofaen, våkna opp i halv fem tiå...hehe Kati e du hjemma fra jobb, ser ut som eg må låna bil av deg Hjemma fra jobb halv 5 tiå, så e det rett ut å lufta doggyane sigga quatte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4852 Skrevet Juni 26, 2009 Hjemma fra jobb halv 5 tiå, så e det rett ut å lufta doggyane sigga quatte Hekkan det va seint det...jaja, får håba det ordne seg på den andre måten då, hvis ikkje komme me seint fram i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4853 Skrevet Juni 26, 2009 Hekkan det va seint det...jaja, får håba det ordne seg på den andre måten då, hvis ikkje komme me seint fram i kveld Seint? Vil nå kalla det bortimot normalt å ha arbeidstid 08-16. Får vel det du og ein gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4854 Skrevet Juni 26, 2009 Kem e d som sko kjøre bortøve Juvi? Dg og finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4855 Skrevet Juni 26, 2009 Seint? Vil nå kalla det bortimot normalt å ha arbeidstid 08-16. Får vel det du og ein gong Forhåpentligvis ja.. Blir nok folk av meg og ein gang Kem e d som sko kjøre bortøve Juvi? Dg og finni? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4856 Skrevet Juni 26, 2009 Ska au bortøve i mårå tidlig, eller i nott. Men ska bare t Tønsberg då. Vlir det raskast å kjøra øve sulaskare eller sørlande då? Ska ver me ein kompis å henta ein Lupo. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4857 Skrevet Juni 26, 2009 Med på dyno dag i juli. eg har mulighet fram til 20. juli. Fikk no forresten skrudd på ny vann stuss idag, men må skifte en o-ring og. De sa den o-ringen følgte med delen når eg bestillte men den gang ei. Men den får eg på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4858 Skrevet Juni 26, 2009 Ska au bortøve i mårå tidlig, eller i nott. Men ska bare t Tønsberg då. Vlir det raskast å kjøra øve sulaskare eller sørlande då? Ska ver me ein kompis å henta ein Lupo. Hehe.. Ca lika langt lengde- og tidsmessigt. Mulighet for å kjøra inn mer tid over fjellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4859 Skrevet Juni 26, 2009 Med på dyno dag i juli. eg har mulighet fram til 20. juli. Ok, eg fekk jo ikkje anledning te å vær med sist pga jobbreising. Steffen så fiksa det sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4860 Skrevet Juni 26, 2009 Ca lika langt lengde- og tidsmessigt. Mulighet for å kjøra inn mer tid over fjellet Lurte kanskje på å kjøra øve Gyland-Evje bortøve.. Tru kanskje det kan bli kortare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4861 Skrevet Juni 26, 2009 Lurte kanskje på å kjøra øve Gyland-Evje bortøve.. Tru kanskje det kan bli kortare? Gjerna litt kortare, men du tape nok muligens tid pga drittvei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4862 Skrevet Juni 26, 2009 (endret) Ska au bortøve i mårå tidlig, eller i nott. Men ska bare t Tønsberg då. Vlir det raskast å kjøra øve sulaskare eller sørlande då? Ska ver me ein kompis å henta ein Lupo. Hehe.. D e raskast å kjøra øve fjelle!!! Eg kjørte hjem fra østlandet i går. Eg brukte ganske nøyaktig 6t fra Ski t Stavanger, inkl. mad å bensin pause:) Å eg kjørte aldri så fort at eg konne ha musta lappen, men eg holdt stort sett samme fart gjennom svingane så på rettstrekkene så langt d va muligt, hehe:D D lokta svidde bremser ein del ganger i løpet av di verste nerstigningane på turen kan du sei, hehehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4863 Skrevet Juni 26, 2009 ...men eg holdt stort sett samme fart gjennom svingane så på rettstrekkene så langt d va muligt, hehe:D Ikkje i venstresvingane tenke eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4864 Skrevet Juni 26, 2009 Ikkje i venstresvingane tenke eg Joda, d går fint når eg sidde aleina bilen:) Subba jo et par ganger, men då hylte d i dekkå og:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4865 Skrevet Juni 26, 2009 Joda, d går fint når eg sidde aleina bilen:) Han får så satans møje vekt på venstre siå då :D Uansett så ville eg ikkje kjørt øve Evje Kjell, der e det skamdårlige vei pluss ganske stor sjangs for å havna oppi ein ulykke... Då spare ein jaffal ikkje tid, trust me, I know 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4866 Skrevet Juni 26, 2009 Han får så satans møje vekt på venstre siå då :D Uansett så ville eg ikkje kjørt øve Evje Kjell, der e det skamdårlige vei pluss ganske stor sjangs for å havna oppi ein ulykke... Då spare ein jaffal ikkje tid, trust me, I know Nei, kjør Sirdal, Suleskar, Valle, Dalen, Seljord, Notodden, Kongsberg osv... D va dn veien eg tog... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4867 Skrevet Juni 26, 2009 Nei, kjør Sirdal, Suleskar, Valle, Dalen, Seljord, Notodden, Kongsberg osv... D va dn veien eg tog... Men pass på bremsene ned Dalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4868 Skrevet Juni 26, 2009 Men pass på bremsene ned Dalen Ja, d e litt vesentligt, mine funka rimeligt dårlig foran di siste svigane... Glede meg t eg tar meg råd t å skifta, hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4869 Skrevet Juni 26, 2009 Hmmm.. Men kjøre eg sulaskare så må eg jo kjøra t drammen for igjen å kjøra eit stykke mot kr.sand for å kma t tønsberg. dårlig vei vil sei kor dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4870 Skrevet Juni 26, 2009 Hmmm.. Men kjøre eg sulaskare så må eg jo kjøra t drammen for igjen å kjøra eit stykke mot kr.sand for å kma t tønsberg. dårlig vei vil sei kor dårlig? Det e du så ska kjøra, så valget får du ta sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4871 Skrevet Juni 26, 2009 Noen som trenger tv her? Har en 42" panasonic plasma til overs;) Denne typen her de er snakk om: http://www.hjemmekino.no/hiddenbase/tvinfo.aspx?katalognr=265 Ca 2 år gammel har brosjyre og eske osv. 6000kr eller bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4872 Skrevet Juni 26, 2009 Någen så kjenner Markus Kårhus i klubben? han jobber på fjetland. virker ikke som tlf hans virker for eg har prøvd å få tak i han lenge. Han har ein 16v scirocco motor +div som eg skal ha. kan ein av dåkke som jobbe med han be han ta kontakt me meg Ingen som kjenner han å kunne gitt han en lyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4873 Skrevet Juni 26, 2009 99595811 det nummeret du har? om så kan jeg høre om jeg får tak i ham 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4874 Skrevet Juni 27, 2009 99595811 det nummeret du har? om så kan jeg høre om jeg får tak i ham jupp nr er riktig, men vil helst at noen som kjenner han eller jobber med han sier fra. har veldig lyst på de delene så eg vil ikke (skremma ) han vis du forstår ka eg meine;) men uansett takk for tilbudet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4875 Skrevet Juni 27, 2009 Foresten någen tips til kossen eg kan finne ut kem som forhandler Johnson påhengsmotorer? skulle hattt tak i noen nye coiler + div ,helst i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...