#4876 Skrevet Juni 27, 2009 akk petter for insattsen i går.. har sendt mail til Aaron så får nå vente på svar.. får håpe det isje e komt bremseveske på clutchlammelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4877 Skrevet Juni 27, 2009 Noen rørleggere her som kan ordne meg god pris på 15mm kobberrør, helst rette rør da de skal ligge synlig. Trenger ca 2x2m. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4878 Skrevet Juni 27, 2009 Noen rørleggere her som kan ordne meg god pris på 15mm kobberrør, helst rette rør da de skal ligge synlig.Trenger ca 2x2m. Hadde det vært lagervare hos oss så skulle eg fikset rør til deg, men siden eg må direkte til grossist å kjøpe min 2x3m (min lengde på rør er 3m) så blir det vanskeligt siden du da må betale for 2m du ikke trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4879 Skrevet Juni 27, 2009 Da har jeg fått min første sønn. Det festlige e jo at me trodde me sko få ei jenta. Så nå blir det hjem å male om barnerommet og få tak i nye klær! 3580 gram og 50 cm. Alt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4880 Skrevet Juni 27, 2009 Gratulerer Stian, det blir ikkje større enn dette...!! Festlig at dåkkår trodde feil då...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4881 Skrevet Juni 27, 2009 Gratulerer så masse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4882 Skrevet Juni 27, 2009 Foresten någen tips til kossen eg kan finne ut kem som forhandler Johnson påhengsmotorer? skulle hattt tak i noen nye coiler + div ,helst i dag MC. LEA gjerna på Sandnes, i Hoveveien. De kan vær at at Johnson motora....Isje helt sikker, men de va det fusta så slo meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4883 Skrevet Juni 27, 2009 Da har jeg fått min første sønn. Det festlige e jo at me trodde me sko få ei jenta. Så nå blir det hjem å male om barnerommet og få tak i nye klær! 3580 gram og 50 cm. Alt fint Gratulere Stian Hehe det må eg sei. Litt av ein overaskelse det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4884 Skrevet Juni 27, 2009 Gratulera så møye Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4885 Skrevet Juni 27, 2009 Gratulere Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4886 Skrevet Juni 27, 2009 Da har jeg fått min første sønn. Det festlige e jo at me trodde me sko få ei jenta. Så nå blir det hjem å male om barnerommet og få tak i nye klær! 3580 gram og 50 cm. Alt fint Gratulerer!! Mi jente var 3698g og 50cm, er 4 uker nå og har strekt seg til 5000g og 57cm. Ingen grunn til å handle for mye klær i de minste størrelsene mao Håper mor er i fin form. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4887 Skrevet Juni 27, 2009 Grattis Nogen så har spacera 4x100 ?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4888 Skrevet Juni 27, 2009 Da har jeg fått min første sønn. Det festlige e jo at me trodde me sko få ei jenta. Så nå blir det hjem å male om barnerommet og få tak i nye klær! 3580 gram og 50 cm. Alt fint Gratulera Stian! Korti blir det minicrossar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4889 Skrevet Juni 27, 2009 Har et par 3mm fra biltema som skal passe bl.a. 4x100 Ellers har jeg 4stk 5x100->4x100 15mm adaptere liggende i oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4890 Skrevet Juni 27, 2009 eg har og biltema sin ligganes men må nok ha nogen større, må ha nye bolta og. Ska måla så fort eg får sjangs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4891 Skrevet Juni 27, 2009 Nogen så trenge så e det bare å skriga... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=159926 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4892 Skrevet Juni 27, 2009 Hehe... Mincrossar komme nok etter hvert. Mor er i fin form etter forholdene. E begge veldig slitne. Har ikkje sovet natt til i dag, så det blir nok tidlig kveld i dag ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4893 Skrevet Juni 27, 2009 Gratulerer Stian! Du har mye morro i vente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4894 Skrevet Juni 28, 2009 Gratulerer så mye Stian! Bra at alt jekk så godt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4895 Skrevet Juni 28, 2009 Gratulerer Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4896 Skrevet Juni 28, 2009 Opplyse om at de som vil bare kan ta turen innom kvadrat i kveld, utenfor "restaurant den gule måke" (mcD) i kveld klokkå 7! Hvis nogen lese det litt seint, så e det jo bare å senda en melding å hørra om der e folk der ennå Mitt nr e 91100319 Om der e interesse, så kan me jo bare svinga innom en plass å ta en shoot og? For de som vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4897 Skrevet Juni 28, 2009 Fy fagerten så varmt der e ude.....Det e då de e gudd me AC i bilen , sko bare hatt taglugå og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4898 Skrevet Juni 28, 2009 Opplyse om at de som vil bare kan ta turen innom kvadrat i kveld, utenfor "restaurant den gule måke" (mcD) i kveld klokkå 7! Hvis nogen lese det litt seint, så e det jo bare å senda en melding å hørra om der e folk der ennå Mitt nr e 91100319 Om der e interesse, så kan me jo bare svinga innom en plass å ta en shoot og? For de som vil Eg skrur på bilen (VARMT!!!), så får se om eg e ferdige te den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4899 Skrevet Juni 28, 2009 Ke du skrue på Petter å på kalags bil ? Du har jo en del av de nå ittekvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4900 Skrevet Juni 28, 2009 Send gjerne en melding då, om, når å hvis du blir ferdige, så kan me jo se kor me e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...