Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ja, va synd den dukka opp nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off den frista meg og. er vel rett dieselpumpe og på denne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off den frista meg og. er vel rett dieselpumpe og på denne

Rett dieselpumpe, original intercooler og muligens ein av dei større turboane :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett dieselpumpe, original intercooler og muligens ein av dei større turboane :)

hmm det var som søren det alså, nesten synd eg har sciroccoen. någen i lokallaget sko jo apsolutt hatt denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm det var som søren det alså, nesten synd eg har sciroccoen. någen i lokallaget sko jo apsolutt hatt denne.

Eg har for mange biler og e ikkje akkurat verdens raskaste te å få ut fingen å selga dei, så her e det ikkje plass :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man ha for mange biler? Asså, har man råd er det vel ikke noe problem :P Du jobbe jo i oljå så du e jo millionær..:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man ha for mange biler? Asså, har man råd er det vel ikke noe problem :P Du jobbe jo i oljå så du e jo millionær..:D

Fysisk begrensa kor mange biler eg får plass te i garasjen og oppkjørselen ;)

Ikkje har eg råd heller, bremseoppgradering og alle dei vanlige regningane så forsvinne pengene fort!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ville jo vært skadelidene og kutte havregrynet i tillegg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer, eg syns du ska kjøpa GTDen så eg linka te tidligare i dag. Ein så e på rett sia av polarsirkelen for ein gångs skyld! :)

Definer "rett" side av polarsirkelen : bråk :

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel alt sør for Haugesund ;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei andre GTDane me fant for ei stund sidå sto oppi Finnmarksområdet, litt langt for å henta ein gammale travar....

Gjett ka eg hadde te middag i dag ;)

Fått litt skattapenger da, men bestillte nettopp Ferodo 2500 klosser te bakbremsene på Golfen, så har eg nye klosser så bite skikkelig å hiva på før Rudskogen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo om an duge på vei hjem då...litt kjipt om ann ikkje gjørr det men :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo om an duge på vei hjem då...litt kjipt om ann ikkje gjørr det men :P

Bilen e jo utslitt før an komme fram ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseklosser ja, det hadde eg nesten glemt, kor va det du sa di solgte yellowstuff billigt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseklosser ja, det hadde eg nesten glemt, kor va det du sa di solgte yellowstuff billigt?

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=143734

Har du sjekka bremseskivestørrelse? Tror du bare kan hiva i ventilerte skiver (koste vel 230kr pr. stk på Biltema) og så bruke du klossar så e beregnt for ventilerte skiver. Billig oppgradering :)

men eg ska opp om 5 timer, så det e kanskje på tide å sikta seg inn på dynå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg har 239mm,,, KAn jo senda ein mail å hørra, det kan jo henda di vett det di og.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tilbudet på forumet her Juvi, va 100,- dyrere enn over disk hos Mekonomen her i byen (uten rabatter)

Fekk pris på 925 te min her åg hos mekonomen kosta de 815 minus evt rabatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konne tenkt meg denne sjøl faktisk:)

Robin, eg kan VARMT anbefala Forge sine justerbare lenkarmer te bakstillingå. Syk forskjell på stabilitet gjønå sving når camber e retta opp (men så va camber på min rimelig ekstrem og da ;)) MEd så mye dekk så eg allerede hadde spist opp på innerkant så spare eg fort inn prisen av lenkarmane (4mm forskjell ute og inne på dekkå så va nye i slutten av mai...)

Je meg link:)

Eg har jo isje så syge camber så du hadde då, hehe, men mulig eg merke forskjell for d om... Merke at an e litt løyen i svingane! Kan du velga camber sjøl me di greiene eller?

Eg må snart godkjenna senkesette og eg... det der "gummigreiene" så ligge rundt fjørene bag (någen så fatta ka eg meinte?) bjynne å ble slitt vekk, å Hein meinte at d va på d at d der nummere så BT ska sjekka sidde???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konne tenkt meg denne sjøl faktisk:)

Få det hjem : smil :

Je meg link:)

Eg har jo isje så syge camber så du hadde då, hehe, men mulig eg merke forskjell for d om... Merke at an e litt løyen i svingane! Kan du velga camber sjøl me di greiene eller?

Eg må snart godkjenna senkesette og eg... det der "gummigreiene" så ligge rundt fjørene bag (någen så fatta ka eg meinte?) bjynne å ble slitt vekk, å Hein meinte at d va på d at d der nummere så BT ska sjekka sidde???

Camber e fullt justerbar: http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=13216&xSec=388

Tenke du på pulverlakkeringå på fjørå? Ja det e på den nummeret står og de forsvinne ofta litt for fort. Eg mangle allerede tall på eine bakfjørå og har heller ikkje godkjent endå :(

Tror eg har 239mm,,, KAn jo senda ein mail å hørra, det kan jo henda di vett det di og.. :)

Hvis du har 239x12 skiver så e det bare å smekka på 239x20 ventilerte skiver og tilhørrande bremseklosser, dei e 4mm tynnare per sida så då får du plass te 8mm tjukkare skiver i samme caliper. Har du 239x10 så meine eg på at det e ett aent innpress på skivå og caliper så då må du nok bytta mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camber e fullt justerbar: http://www.awesome-gti.co.uk/product.php?xProd=13216&xSec=388

Tenke du på pulverlakkeringå på fjørå? Ja det e på den nummeret står og de forsvinne ofta litt for fort. Eg mangle allerede tall på eine bakfjørå og har heller ikkje godkjent endå :(

Nei tror d e någe beskyttelse rundt fjørene, någe gummi eller plastgreier... Du får vel isje godkjent når dår mangle tall?

Ka betalte du totalt ferdig levert i din postkasse for di der dingsane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei tror d e någe beskyttelse rundt fjørene, någe gummi eller plastgreier... Du får vel isje godkjent når dår mangle tall?

Eg har og den gummislangen rundt bakfjørene mine. Skriftå står på pulverlakkeringå på fjørå og på min så har gummislangen punktert og gnissa vekk tallå, det skjedde i løpet av to uker : dum :

Med frakt, moms, tull og tøys så blei det nærmare 4000,- totalt... : eek :

Koste å skamslita dekk og, og det går fort 4 lapper hvis rævå sleppe i ein sving...

Eg kjøpte dei av denna karen på ebay: http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-AUDI-TT-S3-GOLF-R32-VRS-ADJUSTABLE-REAR-TIE-BARS_W0QQitemZ380131265051QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item588196ca1b&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1683%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

Han hadde mye billgare frakt enn Awesome (25£ mot 65£) men va litt dyrare på lenkarmane. Eg fekk pruta dei bittelitt ned, 243£.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med frakt, moms, tull og tøys så blei det nærmare 4000,- totalt... : eek :

Koste å skamslita dekk og, og det går fort 4 lapper hvis rævå sleppe i ein sving...

Eg kjøpte dei av denna karen på ebay: http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-AUDI-TT-S3-GOLF-R32-VRS-ADJUSTABLE-REAR-TIE-BARS_W0QQitemZ380131265051QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item588196ca1b&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1683%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

Han hadde mye billgare frakt enn Awesome (25£ mot 65£) men va litt dyrare på lenkarmane. Eg fekk pruta dei bittelitt ned, 243£.

ok, eg tror eg betale 10-15£ ekstra for å handla av Awesome asså... eg vett'sje ka d e, men eg greie bare isje å handla fra ebay, føle eg ska ble lurt, hehehe! et par hundrelapper ekstra e jo ingenting anyway...

Eg har og den gummislangen rundt bakfjørene mine. Skriftå står på pulverlakkeringå på fjørå og på min så har gummislangen punktert og gnissa vekk tallå, det skjedde i løpet av to uker : dum :

Ok, eg må jaffal få d godkjent asap før alt går t hekkan... men eg sko jo lånt felgane dine då, greit me 19" i vognkortet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, eg må jaffal få d godkjent asap før alt går t hekkan... men eg sko jo lånt felgane dine då, greit me 19" i vognkortet:)

Det fikse me vettu. Eg har jo 17" hjul å slenga på min mens du låne hjulå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.