#4976 Skrevet Juli 1, 2009 Det fikse me vettu. Eg har jo 17" hjul å slenga på min mens du låne hjulå. Sweet:) Kati kan me ordna d? E ledige i dag itte kl.7 feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4977 Skrevet Juli 1, 2009 Petter, eg har 239x10 bremser, men ifølge han blankbil.no så har di ventilerte skiver til min, men kun greenstuff, er det noe å satse på, eller skal jeg bare gå for originale? Koster tross alt 1/3 med originale... Skivene var ikke så verst pris, kostet en hundre lapp mer enn originale skiver.. SKa sjekka med Mekonomen Finni, takk for tipset...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4978 Skrevet Juli 1, 2009 Petter, eg har 239x10 bremser, men ifølge han blankbil.no så har di ventilerte skiver til min, men kun greenstuff, er det noe å satse på, eller skal jeg bare gå for originale? Koster tross alt 1/3 med originale... Skivene var ikke så verst pris, kostet en hundre lapp mer enn originale skiver.. SKa sjekka med Mekonomen Finni, takk for tipset...! Sjekk Meca og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4979 Skrevet Juli 1, 2009 Will do.. Någen som vett ka rabatt me har på bremser etc på Meca og Mekonoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4980 Skrevet Juli 1, 2009 Har jeg samme bremser som deg Doffer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4981 Skrevet Juli 1, 2009 Det ser sånn ut i etka hvertfall, men tror eg har sett feil på meg, har visst 239x12 eg og... "Brake Disc 239X12 4/100 / GOLF-/JETTA- C,CL,GL,GTD, CARAT. "J.." " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4982 Skrevet Juli 1, 2009 E d isje bare sånn "drop-in" greier då? Meine eg har hørt d... Kjeme vell heilt ann på humøre de he den dagen.. Hehe.. Men hvis du ringe og bestille time så tg de deg inn ganske kjapt uansett og då e du liksom "safe".. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4983 Skrevet Juli 1, 2009 Det ser sånn ut i etka hvertfall, men tror eg har sett feil på meg, har visst 239x12 eg og... "Brake Disc 239X12 4/100 / GOLF-/JETTA- C,CL,GL,GTD, CARAT. "J.." " Meca har ventilerte skiver t ein golfmodell bare, å di e 239x20... 1,6 69 hk 10.86-12.92, Motor: PN Så hvis d e den bilen du har så e d jo gudd:) Åsså står d at d e for kjøretøy me ABS... E isje skivene like sjøl om dår isje e ABS: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4984 Skrevet Juli 1, 2009 ABS skiven har sikkert en "tann krans" til føleren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4985 Skrevet Juli 1, 2009 Er flere som har ventilerte skiver til våre biler Hein, bla Biltema...hehe Men blankbil.no hadde ventilerte til 330kr pr skive, det er under hundre kroner mer enn originale.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4986 Skrevet Juli 1, 2009 Er flere som har ventilerte skiver til våre biler Hein, bla Biltema...heheMen blankbil.no hadde ventilerte til 330kr pr skive, det er under hundre kroner mer enn originale.. Såpass, då kan du nok glømma Meca, kosta 600kr veil. der... sikkert pga ABS greiene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4987 Skrevet Juli 1, 2009 Hadde ikke vært feil med ventilerte skiver nei.... Må finne noen klosser som biter å da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4988 Skrevet Juli 1, 2009 Ka med greenstuff? Er det helt elendig? De hadde ikkje yellowstuff til våre biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4989 Skrevet Juli 1, 2009 Ka med greenstuff? Er det helt elendig? De hadde ikkje yellowstuff til våre biler.. Hadde greenstuff på A4en... var ikke dårligere enn orginale i alle fall. Dem skryter jo på seg at dem skal støve mindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4990 Skrevet Juli 1, 2009 Ikke dårligere enn originale nei, men er di verdt det tredobbelte...610kr kontra 220? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4991 Skrevet Juli 1, 2009 Ikke dårligere enn originale nei, men er di verdt det tredobbelte...610kr kontra 220? Å satan... Passa dårlig inn i "biltema budskjettet" mitt det... Finnes det andre alternativer som har "normal" pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4992 Skrevet Juli 1, 2009 Å satan... Passa dårlig inn i "biltema budskjettet" mitt det...Finnes det andre alternativer som har "normal" pris? Det er jeg også interresert i å vite, har ikke funnet noe så langt, har heller ikke lyst til å koste på alt for mye da denne bilen har kostet meg nok den siste måneden.. MEN bremser er jo litt kjekt å ha, for de som sitter på nå er noe av det verre jeg har opplevd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4993 Skrevet Juli 1, 2009 Bremsene mine får ikke mye skryt heller!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4994 Skrevet Juli 1, 2009 e der nogen som har sjans te å lesa av feilkoder på bilen min? epc lyset lyse, og nogen ganger når eg starte av går det ikkje an å gi gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4995 Skrevet Juli 1, 2009 Du får spør Petter fint så kanskje han kan bistå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4996 Skrevet Juli 1, 2009 Her kan dåkker sammenligna 239x10, 239x12 og 239x20 skivene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4997 Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Og Biltema e definitivt plassen for billige bremseskiver te Golf 2. Eg har hatt Biltema skiver på ett par biler uten at de har blitt skeive, så det må jo vær ett kvalitetsstempel e der nogen som har sjans te å lesa av feilkoder på bilen min? epc lyset lyse, og nogen ganger når eg starte av går det ikkje an å gi gass Har Vag-Com eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4998 Skrevet Juli 1, 2009 hmm det var som søren det alså, nesten synd eg har sciroccoen. någen i lokallaget sko jo apsolutt hatt denne. Fa.. isje sei sånt lasse... Har cash og lyst...... men har allerede 4 biler..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4999 Skrevet Juli 1, 2009 Få det heim Trym! Så prøve du finna ud k som går best av en GTI og en GTD.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5000 Skrevet Juli 1, 2009 Få det heim Trym! Så prøve du finna ud k som går best av en GTI og en GTD.. hehe.. Hehe ja sga ut og se på an i 7 tia i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...