#5001 Skrevet Juli 1, 2009 GTDen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5002 Skrevet Juli 1, 2009 Någen som har lyst på en GTI som isje svive for øyeblikket.... off hadde vert artig med GTD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5003 Skrevet Juli 1, 2009 GTDen? Ja.... klare isje å la ver må bare sjekkan ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5004 Skrevet Juli 1, 2009 Få det heim Trym! Så prøve du finna ud k som går best av en GTI og en GTD.. hehe.. GTD FTW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5005 Skrevet Juli 1, 2009 GTD FTW Huff jaja d kan skje at eg får ein bil t nå ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5006 Skrevet Juli 1, 2009 Har Vag-Com eg hardu mulighet te å se på det i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5007 Skrevet Juli 1, 2009 Nogen her som har en gps te låns? Fram te Mandag/tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5008 Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Nogen her som har en gps te låns? Fram te Mandag/tirsdag Handla på Elkjøpt... 30 dagers full retur rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5009 Skrevet Juli 1, 2009 njoo, men har nettopp bjunt som lærling, å lommebogå e framdeles litt skrale, så eg har kje råd ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5010 Skrevet Juli 1, 2009 hardu mulighet te å se på det i kveld? Vært med Trym og sett på GTDen, så e nettopp kom hjem. Så blir det å skru litt på gewinde og forhåpentligvis vaska bilen. Frista ikkje akkurat å kjøra te nedre Sirdalen heller Me kan jo ta det på lokallagstreffet hvis du kan venta te då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5011 Skrevet Juli 1, 2009 Kossen var GTDen ? blei det kjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5012 Skrevet Juli 1, 2009 Kossen var GTDen ? blei det kjøp? Va potensiale i den Om det blir kjøp eller ei det må Trym bestemma seg for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5013 Skrevet Juli 1, 2009 Va potensiale i den Om det blir kjøp eller ei det må Trym bestemma seg for Han greier vel ikke motstå fristelsen tenker eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5014 Skrevet Juli 1, 2009 Han greier vel ikke motstå fristelsen tenker eg Får håpa han går på ein smell og kjøpe ein bil te ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5015 Skrevet Juli 1, 2009 Vært med Trym og sett på GTDen, så e nettopp kom hjem. Så blir det å skru litt på gewinde og forhåpentligvis vaska bilen. Frista ikkje akkurat å kjøra te nedre Sirdalen heller Me kan jo ta det på lokallagstreffet hvis du kan venta te då? Bilen e kjørbar, så eg kan komma te deg Har du mulighet etter jobb i mårå? Eg har fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5016 Skrevet Juli 1, 2009 Bilen e kjørbar, så eg kan komma te deg Har du mulighet etter jobb i mårå? Eg har fri Klar fra 5-6 tidå eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5017 Skrevet Juli 1, 2009 Kor du bor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5018 Skrevet Juli 1, 2009 Langt i gokk bu han! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5019 Skrevet Juli 1, 2009 Kor du bor? Grenså te sameland Rennesøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5020 Skrevet Juli 1, 2009 Åhh snart hjem fra jobb! Jævla helikopter å tåka!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5021 Skrevet Juli 1, 2009 Grenså te sameland Rennesøy Såpass vett eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5022 Skrevet Juli 1, 2009 Åhh snart hjem fra jobb! Jævla helikopter å tåka!! Ut på fredag?? Vi skal ta fri fra jobb for å gå på vollyballen å drikke øl :) (det har vell igrunn ingenting med quote'n å gjøre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5023 Skrevet Juli 1, 2009 Har heva bilen litt nettopp, æsj Litt slitasje på innerskjermane framme gitt *ut å kjøre tur* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5024 Skrevet Juli 1, 2009 Åhh snart hjem fra jobb! Jævla helikopter å tåka!! ?? Skokje du på konsert idag? Syns eg traff på ei som sa det iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5025 Skrevet Juli 1, 2009 Får håpa han går på ein smell og kjøpe ein bil te ja Huff.. ja eg går på den smallen der ja.. samboeren sa bare kjør på du....... så då har eg en GTI som står i veien...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...