#5026 Skrevet Juli 1, 2009 Har du handla deg gtd? Ut med bildene...hehe, rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5027 Skrevet Juli 1, 2009 Har du handla deg gtd? Ut med bildene...hehe, rått!! Isje ennå blir vel i mårå...... jaja.... deg gikk de pengane... SÅ va d den GTI'n da.... noen intreserte? den går isje for øyeblikket, toppen e av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5028 Skrevet Juli 1, 2009 Den kan umulig være vanskelig å selge, skrur du den sammen tjener du sikkert noen kroner på den og.. Og Biltema e definitivt plassen for billige bremseskiver te Golf 2. Eg har hatt Biltema skiver på ett par biler uten at de har blitt skeive, så det må jo vær ett kvalitetsstempel Meine du seriøst at di e någe å samla på? Tror eg kjøpe ventilerte fra han på blankbil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5029 Skrevet Juli 1, 2009 Den kan umulig være vanskelig å selge, skrur du den sammen tjener du sikkert noen kroner på den og.. Hehe jau.. den ska nokk kunne gå greit.. den må gjenom eu i august da. så får vel skru som pokker til helga som kommer da.. sgo også ha fiksa clutchslaveselynderen på tdi'n også da den gikk t hekkan itte clutchbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5030 Skrevet Juli 1, 2009 Men du har vel nok av fritid du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5031 Skrevet Juli 1, 2009 Men du har vel nok av fritid du Huff isje nå.... jobber på land nå og nå e d høysesong på jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5032 Skrevet Juli 1, 2009 Det virker som du har nok å skru på, gi en lyd hvis du trenger hjelp, men har to biler å skru på selv og den ene er ikke på denne siden av landet en gang...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5033 Skrevet Juli 1, 2009 Meine du seriøst at di e någe å samla på? Seriøst, Biltema skivene e knallbra ette mi erfaring. Andre og så meine det. Mr. Køstom har jo og ein kommentar så e verdt å få med seg: Jeg var å reparerte en cnc-maskin i Sverige for noen år siden og de lagde skiver til Brembo og Biltema.Dvs akkurat like skiver men i forskjellig emballasje..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5034 Skrevet Juli 1, 2009 Ja den kommentaren har eg lest før... Då kan eg jo se på pris på ventilerte fra Biltema.. Eg må nesten finna ut 100% fusste om det e 239x12 eg har og ikkje x10, lurer på hvilke biler som har x10, eller om det er noen forskjell ifra etter 86 modellen som jeg har.. Det står begge deler hos mekonomen, etka og vagcat når jeg søker om bilen min på årstall og regnr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5035 Skrevet Juli 1, 2009 Trym, har du sagt du ska ha an, eller tør du venta te i mårå? Eg har boost kontroller liggande klar te deg Vann/alkohol system har eg og liggande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5036 Skrevet Juli 1, 2009 Trym, har du sagt du ska ha an, eller tør du venta te i mårå? Eg har boost kontroller liggande klar te deg Vann/alkohol system har eg og liggande Kom så og sei nettom hjem fra kino så eg ringe han i mårå.. litt seint å ringa nå. Ja du får bare finna fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5037 Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Ja den kommentaren har eg lest før...Då kan eg jo se på pris på ventilerte fra Biltema.. Eg må nesten finna ut 100% fusste om det e 239x12 eg har og ikkje x10, lurer på hvilke biler som har x10, eller om det er noen forskjell ifra etter 86 modellen som jeg har.. Det står begge deler hos mekonomen, etka og vagcat når jeg søker om bilen min på årstall og regnr.. Dei koste 229,- pr stk. på Biltema, eg har jo skreve det før i tråden Går ett skille i '86 på 1.6. Har du sjekka Brembo linken eg sendte deg? Der ser du kor skille går. Kom så og sei nettom hjem fra kino så eg ringe han i mårå.. litt seint å ringa nå. Ja du får bare finna fram. Vett godt kor eg har an så den e klar. Send han ein meld, så sleppe du at noen andre stikke av med an i mårå tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5038 Skrevet Juli 1, 2009 Dei koste 229,- pr stk. på Biltema, eg har jo skreve det før i tråden Går ett skille i '86 på 1.6. Har du sjekka Brembo linken eg sendte deg? Der ser du kor skille går. Ikkje sett noen Brembo link... Eg har vognkortet ligganes her og min e fra 01.02.1986 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5039 Skrevet Juli 1, 2009 Ikkje sett noen Brembo link...Eg har vognkortet ligganes her og min e fra 01.02.1986 Kan posta an igjen eg: Her kan dåkker sammenligna 239x10, 239x12 og 239x20 skivene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5040 Skrevet Juli 1, 2009 Trym, har du sagt du ska ha an, eller tør du venta te i mårå? Eg har boost kontroller liggande klar te deg Vann/alkohol system har eg og liggande Hadde den den store turboen og? dette kan bli saker: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5041 Skrevet Juli 1, 2009 Då ser det ut som eg har 239x10...så då kan eg ikkje ha ventilerte skiver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5042 Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Hadde den den store turboen og? dette kan bli saker: smil : Desverre så va det nok K14 Men uansett mye kjekkt i den og, og det går jo å oppgradera GTDen har vannkjølt turbo så kan nok tyna litt mer ut av an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5043 Skrevet Juli 1, 2009 SKikkelig turtallvillige motorer det der, sko hatt ein sånn i golfen min asså... Menmen, kjekt med 1,6 bensin og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5044 Skrevet Juli 1, 2009 (endret) Eller forresten, når eg ser i Etka nå, så kan det faktisk vær verstingen K24 så står i Fant ikkje tallå på an i fartå desverre Menmen, kjekt med 1,6 bensin og Kim e det du tror så går på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5045 Skrevet Juli 1, 2009 Nei, eg trorkje på Kim, han lyge...men ekje ofte eg kjørte onna fartsgrenså, men det gjørr eg med den hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5046 Skrevet Juli 1, 2009 Denne e morsom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5047 Skrevet Juli 1, 2009 SKikkelig turtallvillige motorer det der, sko hatt ein sånn i golfen min asså... Menmen, kjekt med 1,6 bensin og 1,6td motoren har imponert meg skikkelig. virka ut som du og fikk ett annet syn på den etter prøveturen i den sølvfarga 2eren. Vidar Berge har jo en overhalt motor til salgs , mener å huske att den hadde den store turboen og riktig dieselpumpe og. Lø heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5048 Skrevet Juli 1, 2009 Ja, har sett den Lasse, men blir alt for mye ombyggning til at eg gidde å beynna.. Vil heller bruga penger på rallyen nå...den ska på veien og værr ferdig lakka te neste Wörthersee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5049 Skrevet Juli 1, 2009 Ut på fredag?? Vi skal ta fri fra jobb for å gå på vollyballen å drikke øl :) (det har vell igrunn ingenting med quote'n å gjøre) Hmm fredag er en god utedag. Godt mulig! ?? Skokje du på konsert idag? Syns eg traff på ei som sa det iallefall Ja hu hadde visst ein plan om at me sko det, men eg har blitt hefta heilt te nå på jobben så fekk ikkje tid te det desverre. Jobben e einaste hu ikkje styre meg på Satsa på å gjør det godt igjen i mårå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5050 Skrevet Juli 1, 2009 Hmm fredag er en god utedag. Godt mulig! Ja hu hadde visst ein plan om at me sko det, men eg har blitt hefta heilt te nå på jobben så fekk ikkje tid te det desverre. Jobben e einaste hu ikkje styre meg på Satsa på å gjør det godt igjen i mårå... Hørres bra ut sjef.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...