Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Seriøst, Biltema skivene e knallbra ette mi erfaring. Andre og så meine det. Mr. Køstom har jo og ein kommentar så e verdt å få med seg:

Må sei mg enig med Mr. Lønning her altså. Eg kjørte jo Biltema skive åp GTIen heilt sian eg fekk ann og den he jo blitt tynt ng heilt voldsomt på bane i år uten noe tegn til skeivheter og varmegange.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah då va "gatebiltotal" biletten i boks! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gatebil total billetten faktisk.. HEhe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar fra 5-6 tidå eg :)

Når eg starta an i dag va lyse vekke, så då gidde eg ikkje stressa me det i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eg starta an i dag va lyse vekke, så då gidde eg ikkje stressa me det i dag

Va voldsomt te el.feil bilen din sko få da : eek :

Ah då va "gatebiltotal" biletten i boks! :D

Ka fann e ein totalbilett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk litt mer skattapenger enn det eg hadde planlagt, så ka gjør me då?

- Handle mat, lei av havregryn? NEI

- Handle H&R stabilisatorstag te fram- og bakaksel? JA : ja :

Handelen e gjort og pengene borte vekk, fortsatt havregrynsgrøt og billigmiddager : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står iallefall respekt av prioriteringene dine Petter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handelen e gjort og pengene borte vekk, fortsatt havregrynsgrøt og billigmiddager : smil :

Holde du kurs i sånt? Konne virkelig trengt et!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står iallefall respekt av prioriteringene dine Petter :)

Noen vil nok sei eg e gal, men då seie eg bare "heilt rektig" : ja :

Holde du kurs i sånt? Konne virkelig trengt et!

Ja, mye gromme bildeler du "spise opp" i løpet av ein måned : bråk :

Eg har vært student vettu, og lerte å leva billigt då. Sparte bl.a. MYE på å kjøra 1.6TD istedenfor 2.3 20V eg hadde før det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir d å henta en GTD i kveld ja.. : smil : SÅ nå har eg og 5 biler Petter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Trym, regner med at bildene av beistet komme ikveld då...! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sjekka opp med Audi Forum Ingolstadt angåande quattro 30års jubileumstreff, og fekk ett overraskande svar: : klø :

Dear Mr. Lønning

Thanky ou for your e-mail and interest shown in our Audi Forum Ingolstadt.

We are very sorry but unfortunately we do not have a spezial program for the quattro 30 year anniversary yet.

We will come back to you after finish the program of the 100 anniversary of Audi.

On our website http://www.audi.com/foren you will detailled information about the Audi Forum Ingolstadt and every spezial events.

In case of any further question and wishes please do not hesitate to contact us.

Yours sincerely,

i. V. Jens Busch i. A. Daniela Bechler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trym, denna e kjekk å montera i dieselpumpå på GTDen. Den e langs denna profilen klokkå på toppen justere dieselmengde i forhold te ladetrykk. Med denne kan du kjøra mindre diesel enn nå på mindre trykk (sånn at det ryke mindre) og så mata mer på toppen :evil: Mindre røyk og mer toppeffekt (20hk) : ja :

http://cgi.ebay.de/VW-Golf-1-2-3-TD-GTD-Tuning-Steuerkegel-20PS_W0QQitemZ160340709654QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item25550d1116&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sjekka opp med Audi Forum Ingolstadt angåande quattro 30års jubileumstreff, og fekk ett overraskande svar: : klø :

Overraskene og litt sjokkerende, men de har jo egentlig god tid enda,

men litt rart at de ikke har fastsatt dato...: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overraskene og litt sjokkerende, men de har jo egentlig god tid enda,

men litt rart at de ikke har fastsatt dato...: eek :

Trodde nå dei planla litt lenger enn nasen, 100 års jubileumet e om to uker og dei må jo planlegge lengre enn det? : klø :

25års jubileumstreffet va i august ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trym, denna e kjekk å montera i dieselpumpå på GTDen. Den e langs denna profilen klokkå på toppen justere dieselmengde i forhold te ladetrykk. Med denne kan du kjøra mindre diesel enn nå på mindre trykk (sånn at det ryke mindre) og så mata mer på toppen :evil: Mindre røyk og mer toppeffekt (20hk) : ja :

http://cgi.ebay.de/VW-Golf-1-2-3-TD-GTD-Tuning-Steuerkegel-20PS_W0QQitemZ160340709654QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item25550d1116&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

Nesten så eg bør vurdere GTD ombyggning neste år sjøl, evt nyere diesel.. :)

Men skulle vært syncro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke gtd ha orginalt gti interiør: klø :

Framstolane va bytta pga originalstolane va slitt hull på sidestøttene.

Nesten så eg bør vurdere GTD ombyggning neste år sjøl, evt nyere diesel.. :)

Men skulle vært syncro...

Å, ikkje sei det eingong. GTD Syncro, yummie!!!

Synd VAG ikkje forsto at folk ville ha diesel og 4x4 før bilane va blitt for tunge. Einser GTD 4Motion hadde jo og vært noe :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, når har eg ingen planer om å ei ein einser med det førsta.. For holda med to stk golf2..

Edit: Så fin ut den GTDen, røde den og ja, og nok høytalere i hattehylla skulle en tro.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, når har eg ingen planer om å ei ein einser med det førsta.. For holda med to stk golf2..

Edit: Så fin ut den GTDen, røde den og ja, og nok høytalere i hattehylla skulle en tro.. :)

Hehe ja.. sga ringa han nå og ta turen ut og henta bilen nå. så me får talast folkens. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og vil ha!

E bare te å handla ;) Eg har lenge hatt lagra søk på finn.no på Golf/Jetta I og II med diesel, så når det dukke opp noe, så får eg mail på det : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og vil ha!

Ja, e på tide å bytta nå, du har jo hatt den siste bilen din ei stond nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.