#5076 Skrevet Juli 2, 2009 Eg og vil ha! Forresten så har eg jo ein TDI Syncro te overs. Med coilovers, stabstag, polyforinger og banehjul så hadde det nok vært ein kjekk lekebil på bane, interessert? Og det e plass te barnavogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5077 Skrevet Juli 2, 2009 Forresten så har eg jo ein TDI Syncro te overs. Med coilovers, stabstag, polyforinger og banehjul så hadde det nok vært ein kjekk lekebil på bane, interessert? Og det e plass te barnavogn Ska du selga godbilen, må sei eg va ganske positivt overraska over den rakkaren der.. Den konne eg ha hatt, du hørte jo om planene som allerede va klar...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5078 Skrevet Juli 2, 2009 I dag har eg fått coilover`ane Kjørte foran enn rød Ur Quattro på Ganddal i dag. Der va klubbklister og på ann...KF registrerte så såg det ut som ann mangla vingå på baklukå ! Nogen så vett kem så eie ann ? Klubbmedlem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5079 Skrevet Juli 2, 2009 I dag har eg fått coilover`ane Kjørte foran enn rød Ur Quattro på Ganddal i dag. Der va klubbklister og på ann...KF registrerte så såg det ut som ann mangla vingå på baklukå ! Nogen så vett kem så eie ann ? Klubbmedlem ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1292944post1292944 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5080 Skrevet Juli 2, 2009 Ska du selga godbilen, må sei eg va ganske positivt overraska over den rakkaren der..Den konne eg ha hatt, du hørte jo om planene som allerede va klar...hehe Bare te å handla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5081 Skrevet Juli 2, 2009 Bare te å handla Ska jo ha kutt i budsjettet nå, så passe dårligt...men genial og kjekk bruksbil er det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5082 Skrevet Juli 2, 2009 Ska jo ha kutt i budsjettet nå, så passe dårligt...men genial og kjekk bruksbil er det ja! An e billige i drift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5083 Skrevet Juli 2, 2009 An e billige i drift Men an drarkje damer sånn an står nå! Derfor blir ann neppe billige å eia med alle di planene eg hadde hatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5084 Skrevet Juli 2, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1292944post1292944 Nei, eg trur isje det va den, for ann hadde isje oransje blinklys. De va kvide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5085 Skrevet Juli 2, 2009 (endret) Nei, eg trur isje det va den, for ann hadde isje oransje blinklys. De va kvide Går jo an å bytta dei vettu Men an drarkje damer sånn an står nå! Derfor blir ann neppe billige å eia med alle di planene eg hadde hatt! Drar nok lite damer ja og planer koste fort monetas ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5086 Skrevet Juli 2, 2009 Da var GTD'n i hus ja... Du likte motoren Petter skal bli en artig bil d ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5087 Skrevet Juli 2, 2009 Ka du ska ha for syncroen då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5088 Skrevet Juli 2, 2009 Tror han ska ha 35 Men mulig eg tar feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5089 Skrevet Juli 2, 2009 Doffer her får du et par bilder som forespurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5090 Skrevet Juli 2, 2009 Se der ja...trenge litt TLC ser eg ellers ser ann jo ganske bra ut.. (Grattis med hårklipp Mr.Lønning ) Koss e ann for rust og sånt då Trym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5091 Skrevet Juli 2, 2009 Har du toge turen til "Øynå" Trym ? Såg ut som ein kjekk golf du hadde snopt deg....Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5092 Skrevet Juli 2, 2009 Se der ja...trenge litt TLC ser eg ellers ser ann jo ganske bra ut.. (Grattis med hårklipp Mr.Lønning )Koss e ann for rust og sånt då Trym? An e isje så galen for rust e for d mesta kun overflate. Turboen e jo en Big Mot....... Sgo også få med ein ekstra motorblokk og 2 topper Så nå har eg en GTI som sga vekk. hvis den isje blir en delebil da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5093 Skrevet Juli 2, 2009 Det høres bra ut Trym, bare å sette igang å trimme eller trymme nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5094 Skrevet Juli 2, 2009 (endret) (Grattis med hårklipp Mr.Lønning ) Takk takk Me kan vei sei det sånn at Trym e den einaste i lokallaget med vann- OG oljekjølt turbo på ein diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5095 Skrevet Juli 2, 2009 Nice.. Går ann godt og? Ka slags turbo haddan? Någen som trenge ny jobb? Då må du ha god nase 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5096 Skrevet Juli 2, 2009 Ka du ska ha for syncroen då? Du ska få an for 30k med pp520 dyser, ombyggd te AHU hjerne (MSA15.5) og spesialtilpassa chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5097 Skrevet Juli 2, 2009 Eg kan skriva onna på at an går godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5098 Skrevet Juli 2, 2009 Det høres bra ut Trym, bare å sette igang å trimme eller trymme nå... Hehe ja.. sga bare få mekka noen småting på tess så e d i gang må bare få lagd en ny kobling mellom turbohus og wastegaten slik en får ut turbotrykk samt satt inn boostcontroller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5099 Skrevet Juli 2, 2009 Nice.. Går ann godt og? Ka slags turbo haddan? Det finns både KKK og Garrett turbo så e vannkjølt, må skru ut litt for å komma te delenummeret, men det ska me jo finna ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5100 Skrevet Juli 3, 2009 Hehe.. I fjord blei alle beden av å ha ein prosjekt bil, helst ein liten golf... I år så ska alle ha ein diesel som går godt.. Hehe.. Tippe Petter kose sg me alle diesel som kjeme i stavanger lokallag nå.. Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...