#5101 Skrevet Juli 3, 2009 han har påvirket folk lenger ut enn stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5102 Skrevet Juli 3, 2009 Ka fann e ein totalbilett? E sånn spesial greier som de la ud på onsdag tror eg.. va bare 100 biletter tilgjengelig... Kosta 2500,- Får sova inne i depoet og dill. Satse på at det blir gudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5103 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) han har påvirket folk lenger ut enn stavanger Tviler ikke et sekund på det.. Hehe.. E sånn spesial greier som de la ud på onsdag tror eg.. va bare 100 biletter tilgjengelig... Kosta 2500,- Får sova inne i depoet og dill. Satse på at det blir gudd Så då sove du sammen me alle stripparan regne eg med for den prisen? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5104 Skrevet Juli 3, 2009 ja det va det eg håpte på... velga og vraga... hehe. Ligge sikkert påsiå av flemming og co Eg satse på at de låne vekke bilane sine te meg Ølå flyde i bekken utfor telte og polakker me vifter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5105 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) han har påvirket folk lenger ut enn stavanger E sånn spesial greier som de la ud på onsdag tror eg.. va bare 100 biletter tilgjengelig... Kosta 2500,- Får sova inne i depoet og dill. Satse på at det blir gudd 2500,- for å få sova i ett depo? Du ska få sova i hagen min for ein tusenlapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5106 Skrevet Juli 3, 2009 kan bruga krb sin framfanger som puda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5107 Skrevet Juli 3, 2009 kan bruga krb sin framfanger som puda Då får du sikkert bare pryl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5108 Skrevet Juli 3, 2009 2500kr for å snorka i et depo på gatebil??? Du e'sje tamme Steffen! Kan jo få deg ei luksushora for den prisen, hehehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5109 Skrevet Juli 3, 2009 2500kr for å snorka i et depo på gatebil??? Du e'sje tamme Steffen! Kan jo få deg ei luksushora for den prisen, hehehe:p Har du inngående kjennskap til dette Robin????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5110 Skrevet Juli 3, 2009 Har du inngående kjennskap til dette Robin????? Hehe!!! Nei d har eg isje... Dog har eg ein kompis så vurderte d, åsså sjekka han priser på internett, hahahah: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5111 Skrevet Juli 3, 2009 Hehe!!! Nei d har eg isje... Dog har eg ein kompis så vurderte d, åsså sjekka han priser på internett, hahahah: haha : En "kompis"??? Ha ha ha. ok, hvis du sier det så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5112 Skrevet Juli 3, 2009 E det sånn Hein at du så for deg å tjena 2500 kjappe kroner nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5113 Skrevet Juli 3, 2009 E det sånn Hein at du så for deg å tjena 2500 kjappe kroner nå? Jeg er ikke vanskelig jeg:p Trenger jo penger til bil-deler vet du... Eller ble du sjalu?? Ha ha ha ha. Nei jeg tenkte nok mer på att noen kaller seg selv for "kompis" når det er snakk om noe tvilsomme ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5114 Skrevet Juli 3, 2009 Nei jeg tenkte nok mer på att noen kaller seg selv for "kompis" når det er snakk om noe tvilsomme ting. Hehe, stemme det "Kompisen" min kjøre alltid for fort, eg følge alltid fartsgrensene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5115 Skrevet Juli 3, 2009 E det någen her som har roen på forgasserjustering på to takts påhengs? Gammal mariner 60hk 3 sylindret med 2 gassere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5116 Skrevet Juli 3, 2009 E det någen her som har roen på forgasserjustering på to takts påhengs? Gammal mariner 60hk 3 sylindret med 2 gassere... Ka e det så e problemet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5117 Skrevet Juli 3, 2009 En "kompis"??? Ha ha ha. ok, hvis du sier det så... E det sånn Hein at du så for deg å tjena 2500 kjappe kroner nå? Jeg er ikke vanskelig jeg:p Trenger jo penger til bil-deler vet du... Eller ble du sjalu??Ha ha ha ha. Nei jeg tenkte nok mer på att noen kaller seg selv for "kompis" når det er snakk om noe tvilsomme ting. Hehe, stemme det "Kompisen" min kjøre alltid for fort, eg følge alltid fartsgrensene... Nei, nei, d E ein kompis så sjekka d opp! Eg derimot, tar gjerna i mot 2500kr for ein time "kos": doggy : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5118 Skrevet Juli 3, 2009 Nei, nei, d E ein kompis så sjekka d opp! Eg derimot, tar gjerna i mot 2500kr for ein time "kos": doggy : Ska me se... E du skikkelig heldige med kunden din då så tjene du: 2500/60 = 41,67 kr/min 41,67 x 3 = 125 kr for 3 minutt Selga rauå si for 125 kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5119 Skrevet Juli 3, 2009 Ska me se... E du skikkelig heldige med kunden din då så tjene du: 2500/60 = 41,67 kr/min 41,67 x 3 = 125 kr for 3 minutt Selga rauå si for 125 kr? Kor kom det ekstra minuttet inn? Vrange glidelås kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5120 Skrevet Juli 3, 2009 Kor kom det ekstra minuttet inn? Vrange glidelås kanskje? Alkohol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5121 Skrevet Juli 3, 2009 Skal kjøre denne strekningen på søndag elelr mandag. Noen som har tips til hvor det er mye kontroller, dårlig vei etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5122 Skrevet Juli 3, 2009 Skal kjøre denne strekningen på søndag elelr mandag. Noen som har tips til hvor det er mye kontroller, dårlig vei etc? [ATTACH]126898[/ATTACH] Kor e det ikkje kontroller disse dager Roar? Du får ha varsling på mobilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5123 Skrevet Juli 3, 2009 Får slå på stealth-mode når jeg kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5124 Skrevet Juli 3, 2009 Ooohhh....god plan Roar.. Min bil kom uten det utstyret, men må få ettermontert et bra oppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5125 Skrevet Juli 3, 2009 Slik ser Seaten ut når stealth mode er på: Når jeg slår på fotoboksjammern ser det slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...