#5126 Skrevet Juli 3, 2009 hahaha.... Blitt lav den Seaten din... Ser ut som det er et heftif bygg under skallet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5127 Skrevet Juli 3, 2009 Skal kjøre denne strekningen på søndag elelr mandag. Noen som har tips til hvor det er mye kontroller, dårlig vei etc? [ATTACH]126898[/ATTACH] Pass litt på i 60 sonen i Bjørheimsbygd (ca 10 min etter Tau) der vet jeg det hender de står. Ellers har jeg ikke oppdaget noen andre kontrollpunkter mellom Tau og Hjelmeland. Kjører der relativt ofte da familien har hytte litt nord for nesvik. Kjekke veier å kjøre litt kvast på! Good løck 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5128 Skrevet Juli 3, 2009 Roar; Bor i Årdal (Hjelmeland). Er en ny politi-kar på Hjelmeland. Har gått ut i lokal-avisa å sagt at det kommer til å bli en del mer kontroller fremover. Så å ta det litt easy i hjelmeland kommune kan være greit (fom Årdal, tom Hjelmeland). Tidligere år har dem stått på div 60 soner i årdal, men har vært fredeligt en stund nå. Men kombinasjon lange sletter + 60 sone = felle. Ellers så er det jo noen helsikkes drittveier et lite stykke etter Nesvik, dette fortsetter i grunn helt inn til Sand, bortsett fra et lite parti i Erfjord (er en grei slette der som er fin til å "ta" ett par biler). Og, som sagt tidligere, 60-sona gjennom Bjørheimsbygd er "skummel", selv om jeg med mine 15 år innover her aldri har sett en kontroll der. Men vet det har vært da. Og når du kjører gjennom rundkjøringen på Tau, vent med å gi på til du kommer ut i 80-sona. Er ett par som har gått på en smell der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5129 Skrevet Juli 3, 2009 Ka e det så e problemet da? Vett ikkje! Men har ein kompis som holde på å bytte stempler og ska bore opp sylindrene, så då hadde det kanskje vert litt greit om någen me litt peiling hadde sett om alt e i orden med gasserne. At de funke som de skal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5130 Skrevet Juli 3, 2009 grattis som pappa stian..... får si det her slik at du ser det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5131 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Åå FYYY fillen, eg møtte på den råaste audi 100 med femmer på Sele slettå for ein liden time siden...! Ann va litt høge, men ann va blanke å hadde gromme lyd! Någen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5132 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Ehhhhh.....nei sei det Doffer Va ann røe, å kjørte kombinasjonen tåke/park med svarte grill framme ?....HEHE: smil : Ke bil du kjørte ? Helste du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5133 Skrevet Juli 3, 2009 Ehhhhh.....nei sei det Doffer Va ann røe, å kjørte kombinasjonen tåke/park med svarte grill framme ?....HEHE: smil :Ke bil du kjørte ? Helste du ? Nja, huske ikkje heilt om det va svarte grill, men ann hadde ikkje antenne tror eg, men lure på om dårr va kvide eller oransje blinklys, ekje heilt sikker...kan ha vært kvide.. Ligna grævligt på din asså... Sett an du og?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5134 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) HAHA...Løyen du.....Det va jo meg din knall . Eg va der for litt øve enn time si. Ke bil kjørte du ? Isje den gråe golfen vertfall for då hadde eg nok lagt merke til deg.... Kor på slettå du traff meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5135 Skrevet Juli 3, 2009 Åja det va det deg ja! Nei eg kjørte ikkje den gråe golfen nei...kjørte ein kvide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5136 Skrevet Juli 3, 2009 Kvide ka ? Golf 1,2,3,4,5,6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5137 Skrevet Juli 3, 2009 Nei fysj, eg har aldri satt mine bein i ein KA... Men kjørte ein kvide bil....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5138 Skrevet Juli 3, 2009 Nei fysj, eg har aldri satt mine bein i ein KA... Men kjørte ein kvide bil....... Eg tipper Corsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5139 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Eller Fiat Uno 1.1, fra nitten pil å bue...Kvide me sontrosta hjulbua å kanala !!! HEHEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5140 Skrevet Juli 3, 2009 Eg tipper Corsa Tipp i vei du.. Du e ganske goe te det... Eller Fiat Uno 1.1, fra nitten pil å bue...Kvide me sontrosta hjulbua å kanala !!! HEHEHE Har du drokke eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5141 Skrevet Juli 3, 2009 Hehehe....Eg tog meg en liden kwasse udpå kwisten i dag....Blei faktisk stoppte i promillekontroll og i kvell, i Strandgatå på Sandnes rett itte den nya brunå på Lura siå. Sikker same plassen så du Lasse blei stoppte sist sundag ....Då sa poltimannen itte eg eg hadde blåst...Ha en fortsatt fin kveld, så kjørt eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5142 Skrevet Juli 3, 2009 Hehehe....Eg tog meg en liden kwasse udpå kwisten i dag....Blei faktisk stoppte i promillekontroll og i kvell i Strandgatå på Sandnes rett itte den nya brunå på Lura siå....Då sa poltimannen itte eg eg hadde blåst...Ha en fortsatt fin kveld, så kjørt eg Ville nesten vært litt merkeligt om han hadde sagt någe aent? Sportankje om du hadde drukket eller spist någe rett før? Det gjorde de med meg sist eg blei stoppa, så eg sa som det va at eg hadde akkurat hatt meg ei jødekaga....men han trodde ikkje det sko slå ud.....nei det ville vært litt rart sa eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5143 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Du å jødekagå.....Å hekkan Juvi,eg ler så så tårene trillte: smil :....Slo kagå ud på promilletesteren då ? Nei, de spurte isje om eg hadde spist elle drokke noge nettopp. Han spurte bare om å få se sertifikatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5144 Skrevet Juli 3, 2009 Nei, slo ikkje ud heldigvis...vett jo aldri med de jødekagene! Men eg blei stoppa på vei hjem fra byen ein gang, då blåste eg oransj...det va ikkje så kult, måtte faktisk venta 5min og blåsa ein gang te... Sprang inn på dassen på beninstasjonen og spylte kjeften som om eg aldri hadde gjort någe aent...hehe Det gjekk greit det og, blåste grønt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5145 Skrevet Juli 3, 2009 HEHEHE.....Sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5146 Skrevet Juli 4, 2009 Et skudd i blinde her men, e dorr någen som har ein Brock B1 9x16 felg med dekk ligganes te låns ein dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5147 Skrevet Juli 4, 2009 Gratulera med dagen Robin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5148 Skrevet Juli 4, 2009 Dødsulykke i Sola Foreløpig ukjent identitet på den omkomne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5149 Skrevet Juli 4, 2009 Hehehe....Eg tog meg en liden kwasse udpå kwisten i dag....Blei faktisk stoppte i promillekontroll og i kvell, i Strandgatå på Sandnes rett itte den nya brunå på Lura siå. Sikker same plassen så du Lasse blei stoppte sist sundag ....Då sa poltimannen itte eg eg hadde blåst...Ha en fortsatt fin kveld, så kjørt eg Samme plass ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5150 Skrevet Juli 4, 2009 Gratulere med dagen Robin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...