#5176 Skrevet Juli 5, 2009 Eg har nå sett styggare eksos enn det der ein plass.....kremt i care, but i dont give a shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5177 Skrevet Juli 5, 2009 i care, but i dont give a shit hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5178 Skrevet Juli 5, 2009 Må dokker vér greie med kverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5179 Skrevet Juli 6, 2009 Arg Va ikkje strøm på bilen i dag heller, og nå har eg ikkje stått me anlegget på heller... Får satsa på at det e batteriet som e gåent Neste gang blir det golf diesel fra 1983 helt ribba for elektronikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5180 Skrevet Juli 6, 2009 Å fytti helsikke som der regne og tordne og lyne utforbi!!! :D:D:D I like! Perfect quattrovær!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5181 Skrevet Juli 6, 2009 Å fytti helsikke som der regne og tordne og lyne utforbi!!! :D:D:D I like! Perfect quattrovær!!! Sa han med grevling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5182 Skrevet Juli 6, 2009 Å fytti helsikke som der regne og tordne og lyne utforbi!!! :D:D:D I like! Perfect quattrovær!!! What? Regn? Ikkje ei dråpa her på Klepp...men så e det jo som regel finare vær i sør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5183 Skrevet Juli 6, 2009 Någen me Vag-Com så konne tenkt seg å hjelp en stakkar i nød?? Frykte turbo havari 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5184 Skrevet Juli 6, 2009 Någen me Vag-Com så konne tenkt seg å hjelp en stakkar i nød??Frykte turbo havari Spør Petter L han pleier å væra hjelpsomme når det gjelder vag-com;) får satsa på att det ikke er turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5185 Skrevet Juli 6, 2009 Någen me Vag-Com så konne tenkt seg å hjelp en stakkar i nød??Frykte turbo havari Nå har du snart restaurert heile bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5186 Skrevet Juli 6, 2009 Skal på en liten ferietur til Stavanger siste uka i Juli, så lurer jeg på hva som er verdt og få med seg, dra og se på der borte? Når har dere lokalagstreff forresten? Mvh. Burni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5187 Skrevet Juli 6, 2009 Skal på en liten ferietur til Stavanger siste uka i Juli, så lurer jeg på hva som er verdt og få med seg, dra og se på der borte? Når har dere lokalagstreff forresten? Mvh. Burni! Lokalagstreff har vi ved kvadrat kl 19 hver første søndag i måneden. Har du barn med deg hadde jeg tatt en tur i konge parken på ålgård;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5188 Skrevet Juli 6, 2009 Sa han med grevling Haha, va mg som skreiv d.. Kom ikje på at eg skreiv i frå Finni sin.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5189 Skrevet Juli 6, 2009 skal vel mer til enn litt lyn og torden til før jeg får ræva ut på min.. så supper det så enormt bak på ene sida nå at jeg har fått noen fine riper ytterst på kanten på ene felgen.. Så om noen har peil på å valse (ikke Runevalsing) så rop ut.. jeg vet ikke om jeg tør å begynne med noe halvjalla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5190 Skrevet Juli 6, 2009 Någen me Vag-Com så konne tenkt seg å hjelp en stakkar i nød??Frykte turbo havari Jeg har vag-com. Jeg har ferie nå, så jeg har hele dagen ledig. Jeg kan rulle Finni inn i bilen, så kan vi ta turen bortover/nedover Jeg skal ikke skryte på meg den enorme kunnskapen, men jeg klarer iallefall å kjøre søk og veldig enkel omprogramering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5191 Skrevet Juli 6, 2009 Skal på en liten ferietur til Stavanger siste uka i Juli, så lurer jeg på hva som er verdt og få med seg, dra og se på der borte? Når har dere lokalagstreff forresten? Mvh. Burni! Halla! Tja, byens uteliv må jo utforskes.. Hvis du liker å gå og klatre så er jo prekestolen et must....har jeg hørt Så kan du jo følge med i lokallaget vårt, er ofte det skjer ting på kort varsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5192 Skrevet Juli 6, 2009 Spør Petter L han pleier å væra hjelpsomme når det gjelder vag-com;) får satsa på att det ikke er turboen Tror nok ikkje d e turboen, når eg kom heim tog eg av insugsslangen å kjente på impelleren, då syns eg an va harde å snurra va varmt så fekk ikkje prøvd skikkelig då, men kjente nå når an va blitt kalde så virka det egentlig ganske greit, litt slark va der jo, men turboen har jo tross alt rulla 200K Nå har du snart restaurert heile bilen Tja, restaurert å restauret. Bjunne å bli smålei bilen nå... Jeg har vag-com. Jeg har ferie nå, så jeg har hele dagen ledig. Jeg kan rulle Finni inn i bilen, så kan vi ta turen bortover/nedover Jeg skal ikke skryte på meg den enorme kunnskapen, men jeg klarer iallefall å kjøre søk og veldig enkel omprogramering... Send meg nr ditt te meg på tlf 90724765 så plinge eg deg i morgen om det blir aktuelt. Tror eg har en luft lekkasje en plass, men nå va der NULL ladetrykk, merke ingen turbo i det heilatatt. Klarte ikkje se någen ødelagte slange når eg kikka itte, men får ta en bedre kikk i mårå. Kan jo ver LMM, men den e jo relativt nye + han har jo alltid vært halleie når der har regna før, men i da tog kagå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5193 Skrevet Juli 6, 2009 Halla! Tja, byens uteliv må jo utforskes.. Hvis du liker å gå og klatre så er jo prekestolen et must....har jeg hørt Så kan du jo følge med i lokallaget vårt, er ofte det skjer ting på kort varsel Utelivet er bra:D Testa før.. hehe Blir nok en tur utpå der ja:D Noen tips til f.eks Fine resturanter o.l? Skal følge med på lokallaget, sett av det er mye fine photo steder hos dere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5194 Skrevet Juli 6, 2009 skal vel mer til enn litt lyn og torden til før jeg får ræva ut på min.. så supper det så enormt bak på ene sida nå at jeg har fått noen fine riper ytterst på kanten på ene felgen.. Så om noen har peil på å valse (ikke Runevalsing) så rop ut.. jeg vet ikke om jeg tør å begynne med noe halvjalla.. Rune hadde jo kappa på innsida.. Så lenge innsida er slett og fin vil metallet fordele trykket fra valsa jevnt. Du bretter fint inn kanten selv uten problemer. Men enkelte modeller har jo div skruehull etc på innsiden som kan by på problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5195 Skrevet Juli 6, 2009 Utelivet er bra:D Testa før.. hehe Blir nok en tur utpå der ja:DNoen tips til f.eks Fine resturanter o.l? Skal følge med på lokallaget, sett av det er mye fine photo steder hos dere også Mexico er å anbefale når det kommer til restauranter.. Kjempegod mat! Ellers har man jo Steak House.. Alltid en slager... Masse flotte photospots i stavanger ja.. Paradis er jo alltid en slager så der må du stikke innom en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5196 Skrevet Juli 6, 2009 Akropolis - gresk restaurant som jeg har hatt mye god erfaring med. Mye god mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5197 Skrevet Juli 6, 2009 Jan's mat og vin hus fra TV3... NB Sørensen 2etg. Byens to beste? (som enda går rundt) Kommer du med bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5198 Skrevet Juli 6, 2009 Hvis du liker godt Italiensk og stenbakt pizza ville jeg prøvd L'Italiano, den er utrolig bra!!! Er generelt mye bra i stavanger, men ville holdt meg borte fra et par.. Big Horn Steak House, synes jeg er dårlig, og La Piazza har flere ganger blitt stengt pga dårlig hygiene osv.. Skal du på de "ordentlige" restaurantene ala Tango, Jans Mat og Vinhus osv, bør man bestille bord et par dager i forveien Edit: Enig med Finn Kristian her, NB Sørensen Oppe (2etg) er også veldig bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5199 Skrevet Juli 6, 2009 Her begynte det ikkje å regna før akkuratt nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5200 Skrevet Juli 6, 2009 (endret) Någen me Vag-Com så konne tenkt seg å hjelp en stakkar i nød??Frykte turbo havari Har vag-com'ma på ein RS4 B5 i dag, og vært ein tur på noe bursdagskakegreier men nå e eg back Kan hjelpa te eg, men seriøst. E bilen din lagd av svamp eller?!? Ein dråpe vann og an suge det te seg og ødelegge alt så e å ødelegga! Akropolis - gresk restaurant som jeg har hatt mye god erfaring med. Mye god mat Kan skrive under på denne, fårefiléen er bare helt snadder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...