#5201 Skrevet Juli 6, 2009 trodde du bare spiste havregrøt jeg Petter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5202 Skrevet Juli 6, 2009 trodde du bare spiste havregrøt jeg Petter:) Har jo vært måneder der eg ikkje har brukt alle pengene på bildeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5203 Skrevet Juli 6, 2009 trodde du bare spiste havregrøt jeg Petter:) Det er bare vis det er han sjøl som betaler det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5204 Skrevet Juli 6, 2009 Det er bare vis det er han sjøl som betaler det Hahaha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5205 Skrevet Juli 6, 2009 Det er bare vis det er han sjøl som betaler det Eg har spanderbuksene på hvis eg e på restaurant. Men dei buksene e pakkt ned og gjømt for denna måneden Hahaha.. Ka du ler av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5206 Skrevet Juli 6, 2009 noen av dere våkne sjeler som har et lurt tips til hvordan jeg skal kappe kanten på skjermene? bare fyre i vinkelsliperen og slipe med en fil etterpå for så å smøre på noe guffe? Det er noen skruehull på innsida av skjermene som sikkert lager problemer under valsing. Jeg vil heller ikke valse bort den flate kanten på skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5207 Skrevet Juli 6, 2009 Ka du ler av? Nei det va bare någe Lasse sa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5208 Skrevet Juli 6, 2009 Nei det va bare någe Lasse sa Du ler av at han kalle meg kjipe, du så har fått låna gratis bil å det heila? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5209 Skrevet Juli 6, 2009 Du ler av at han kalle meg kjipe, du så har fått låna gratis bil å det heila? OOops! EEeeehhh.....eg tror eg tolka Lasse litt feil O Store Gavmilde Petter :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5210 Skrevet Juli 6, 2009 Du ler av at han kalle meg kjipe, du så har fått låna gratis bil å det heila? Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5211 Skrevet Juli 6, 2009 (endret) Det er bare vis det er han sjøl som betaler det Ok, eg skylde deg ein majones, men du fekk faktisk ett sett med 12kantspiper av meg så du må bare vér greie OOops! EEeeehhh.....eg tror eg tolka Lasse litt feil O Store Gavmilde Petter :tilber: Nå blei det gjerna litt vel mye... Ein gylden middelvei tror eg e greit Fått henta ræserbilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5212 Skrevet Juli 6, 2009 Forresten, Lasse. Ka du gjør oppe så seint midt i ukå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5213 Skrevet Juli 6, 2009 Ka gjørr du oppe så seint Petter? Ferie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5214 Skrevet Juli 6, 2009 Var ikke vondt meint alså ehh, men du alså Petter eg trenger kansje litt hjelp ein dag hmm:jegerdum: Eg får søren ikke någe respons av Håkon på di bbs delene så det er litt vondt å vite kossen det ligger ann. men nå har eg lakka bbs felgene, men mangler forsatt ringer og bolter har du tid en dag å se på det/hjelpa meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5215 Skrevet Juli 6, 2009 Forresten, Lasse. Ka du gjør oppe så seint midt i ukå! FERIE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5216 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg er alltid oppe så sent... ikke helt klar for 10 timer jobb imorgen kan du si.. jaja 2 uker til så er det ferie igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5217 Skrevet Juli 6, 2009 Var ikke vondt meint alså ehh, men du alså Petter eg trenger kansje litt hjelp ein dag hmm:jegerdum: Eg får søren ikke någe respons av Håkon på di bbs delene så det er litt vondt å vite kossen det ligger ann. men nå har eg lakka bbs felgene, men mangler forsatt ringer og bolter har du tid en dag å se på det/hjelpa meg? Kor fekk du lakka di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5218 Skrevet Juli 6, 2009 Kor fekk du lakka di? Eg lakka sjøl: smil : sort silkematt gikk for den enkle løsninga denne gangen, men usikker på om det blir fint med sort sentermutter kossen vil det bli å ha denne i ein kanlske farge? rød /grønn: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5219 Skrevet Juli 6, 2009 Tror sort blir bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5220 Skrevet Juli 6, 2009 rosa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5221 Skrevet Juli 6, 2009 Var ikke vondt meint alså ehh, men du alså Petter eg trenger kansje litt hjelp ein dag hmm:jegerdum: Eg får søren ikke någe respons av Håkon på di bbs delene så det er litt vondt å vite kossen det ligger ann. men nå har eg lakka bbs felgene, men mangler forsatt ringer og bolter har du tid en dag å se på det/hjelpa meg? Først så seie du stygge ting om meg og så spør du om hjelp... hmmm... Hadde jo håpt at Håkon kunne fiksa bra priser på detta her men han vente nok på leverandøren sin. Stille alltid opp eg vettu HÅÅÅÅKOOON!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5222 Skrevet Juli 6, 2009 Tror sort blir bra.... Blit ikke veldig mye svart då? eg har ikke funnet bilde av någen som er helt svarte ennå. emblemet er jo og svart vettu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5223 Skrevet Juli 6, 2009 Ka gjørr du oppe så seint Petter? Ferie? Petter B elle meg? Eg har jo aldri vett te å gå å legga meg... Opp klokkå halv7 og gå tur med hundane før jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5224 Skrevet Juli 6, 2009 Faen te mas midt på natta da... Beklager at folk ikke får svar, men det gjør ikke jeg heller. Hadde han på mail i kveld og han skulle ringe i morgen eller onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5225 Skrevet Juli 6, 2009 Først så seie du stygge ting om meg og så spør du om hjelp... hmmm... Hadde jo håpt at Håkon kunne fiksa bra priser på detta her men han vente nok på leverandøren sin. Stille alltid opp eg vettu HÅÅÅÅKOOON!!!!!! Jodå eg håper jo på at Håkon fikser biffen. får gi han ei uka til å se om eg får någe tilbakemelding han har jo alltid fulgt opp før så Eg får heller hykka tak i deg vis eg ikke hører någe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...