#5226 Skrevet Juli 6, 2009 Faen te mas midt på natta da... Beklager at folk ikke får svar, men det gjør ikke jeg heller. Hadde han på mail i kveld og han skulle ringe i morgen eller onsdag. Håkon e akkurat så Superman, trenge bare ropa på an så komme han i fulle fart med truså uttpå kondomdressen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5227 Skrevet Juli 6, 2009 Faen te mas midt på natta da... Beklager at folk ikke får svar, men det gjør ikke jeg heller. Hadde han på mail i kveld og han skulle ringe i morgen eller onsdag. Flott eg liker ikke å mase heller så har prøvt å trø litt stilt i dørene i tilfelle du og hadde problemer med å få svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5228 Skrevet Juli 6, 2009 haha skulle gi sånne reviews til deg Petter men fant ut at en måtte linke til en tråd.. og da stod jeg litt fast.. samme med noen lykter jeg kjøpte av Håkon over Pm. går vel ikke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5229 Skrevet Juli 6, 2009 (endret) Blit ikke veldig mye svart då? eg har ikke funnet bilde av någen som er helt svarte ennå. emblemet er jo og svart vettu? Vel, har sett det eg, og eg syns det blir bra, har og sett alt svart, inkludert ringanne Petter B elle meg? Eg har jo aldri vett te å gå å legga meg... Opp klokkå halv7 og gå tur med hundane før jobb Thats just insane! Håkon e akkurat så Superman, trenge bare ropa på an så komme han i fulle fart med truså uttpå kondomdressen Stemme det...hehe haha skulle gi sånne reviews til deg Petter men fant ut at en måtte linke til en tråd.. og da stod jeg litt fast.. samme med noen lykter jeg kjøpte av Håkon over Pm. går vel ikke det? Har du handla lykter av han nå? Eg ska innom han i helgen om eg ska ta någe me:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5230 Skrevet Juli 6, 2009 Hakkapærlasuomipoijke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5231 Skrevet Juli 6, 2009 Der våkna Kleppen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5232 Skrevet Juli 6, 2009 Har du handla lykter av han nå? Eg ska innom han i helgen om eg ska ta någe me:) Nei de er kommet på for lenge siden.. Baklyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5233 Skrevet Juli 6, 2009 Nei de er kommet på for lenge siden.. Baklyktene. Ok.. Hvis någen trenge når småtteri så gje meg ein lyd før helgå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5234 Skrevet Juli 6, 2009 Sitter her å lurer på om eg skal bestille meg nytt flat tv (det gamla synger på sista verset) eg er ikke spesielt kresen så eg har ikke behov for tv til 50 000 så lurer litt på å bestille meg ett sånnt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445411 Naboen har likt å han er kjempefornøyd noen tips innvendinger? Petter B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5235 Skrevet Juli 6, 2009 om han har originale sideskjørt til golf 3 så trenger jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5236 Skrevet Juli 7, 2009 om han har originale sideskjørt til golf 3 så trenger jeg:) Det har han ikkje :p....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5237 Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Ok.. Hvis någen trenge når småtteri så gje meg ein lyd før helgå... Tenke tenke hmm eg gir deg en lyd vis eg kommer på någe om han har originale sideskjørt til golf 3 så trenger jeg:) Sjekka du pris hos møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5238 Skrevet Juli 7, 2009 Tenke tenke hmm eg gir deg en lyd vis eg kommer på någe Litt usikker på når eg drar hjemover, komme jo litt ann på bilen og, men det e bare å senda melding å hørra uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5239 Skrevet Juli 7, 2009 (endret) Sitter her å lurer på om eg skal bestille meg nytt flat tv (det gamla synger på sista verset) eg er ikke spesielt kresen så eg har ikke behov for tv til 50 000 så lurer litt på å bestille meg ett sånnt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445411 Naboen har likt å han er kjempefornøyd noen tips innvendinger? Petter B? ja det er en bra 50 tommer til under 10k det der. Tror neppe vi kan matche den prisen, vet ikke om vi har den engang.. men så den hadde fått god kritikk på avforum. Sjekka du pris hos møller? Nei har ikke det.. Men etter de andre prisene jeg har fått der så skal de vel ha gull og grønne skoger for de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5240 Skrevet Juli 7, 2009 ja det er en bra 50 tommer til under 10k det der. Tror neppe vi kan matche den prisen, vet ikke om vi har den engang.. men så den hadde fått god kritikk på avforum. Det hadde jo vært kjekkest å kjøpt det lokalt då, men tror den ligger på 12 998 på expert så det matcher ikke helt prisen. Et annet klubbmedlem fikk sin tv i dag fra komlett med sprekker i skjermen og ein bit som manglet av denne. Maks uflaks.. litt stress for nå må jo denne sendes tilbake, å det går jo fort 2-3 uker før han får det nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5241 Skrevet Juli 7, 2009 kan sjekke litt priser på 50 tommere til deg imorgen:) edit: idag blir det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5242 Skrevet Juli 7, 2009 kan sjekke litt priser på 50 tommere til deg imorgen:) edit: idag blir det vel Hadde vært flott det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5243 Skrevet Juli 7, 2009 Kan spikke noen til deg Petter.... (spikkbittelitt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5244 Skrevet Juli 7, 2009 ja kan du lage slike hull som jeg får plass til hønsenetting i og da? helst flammeformede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5245 Skrevet Juli 7, 2009 Ikke no problem, har et helt byggmakker å ta av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5246 Skrevet Juli 7, 2009 50 tommere? Blir ikke det litt stort på en Golf 1 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5247 Skrevet Juli 7, 2009 50 tommere? Blir ikke det litt stort på en Golf 1 da... Jo men han har Scirocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5248 Skrevet Juli 7, 2009 tror han skal ha en 50 tommer ingtegrert i nakkestøtta bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5249 Skrevet Juli 7, 2009 tror han skal ha en 50 tommer ingtegrert i nakkestøtta bak. Hahahahahahaha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5250 Skrevet Juli 7, 2009 50 tommere? Blir ikke det litt stort på en Golf 1 da... Hehe jo kansje eg må revudere størrelsen litt Jo men han har Scirocco Er jo ikke akurat bedre plass i den da;) tror han skal ha en 50 tommer ingtegrert i nakkestøtta bak. Har ikke nakkestøtter bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...