#5251 Skrevet Juli 7, 2009 Funker fett med 50" da....må sikkert valse litt men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5252 Skrevet Juli 7, 2009 Funker fett med 50" da....må sikkert valse litt men Har valser jeg, kan fikse det til helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5253 Skrevet Juli 7, 2009 Har valser jeg, kan fikse det til helga... hehe... Da har vi en plan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5254 Skrevet Juli 7, 2009 hehe... Da har vi en plan! Du kommer bortom en tur eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5255 Skrevet Juli 7, 2009 Du kommer bortom en tur eller? Ja...sikkert flere ganger.. Må ha en bremsekalipper til og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5256 Skrevet Juli 7, 2009 Okai, får se om jeg stikker på Gatebil lørdag men det er vel heller tvilsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5257 Skrevet Juli 7, 2009 Aldri vært på Gatebil og tviler på jeg skal dit nå heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5258 Skrevet Juli 7, 2009 Aldri vært på Gatebil og tviler på jeg skal dit nå heller... Japp... Kaffe, boksbrus og kanelgrifler på Vaerste er mye koseligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5259 Skrevet Juli 7, 2009 Japp... Kaffe, boksbrus og kanelgrifler på Vaerste er mye koseligere... Oioioi...Det går foran Gatebil any day!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5260 Skrevet Juli 7, 2009 haha skulle gi sånne reviews til deg Petter men fant ut at en måtte linke til en tråd.. og da stod jeg litt fast.. samme med noen lykter jeg kjøpte av Håkon over Pm. går vel ikke det? Bare link te tråden på bilen din, samme f ka du linke te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5261 Skrevet Juli 7, 2009 Bare link te tråden på bilen din, samme f ka du linke te Nei, du må linka t ein kjøp/salg tråd. Et tips e å bare laga ein "ønskes kjøpt" tråd på kjøp/salg forumet, åsså stenge du bare tråden. Så linke du bare t den på iTrader:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5262 Skrevet Juli 7, 2009 Aldri vært på Gatebil og tviler på jeg skal dit nå heller... Nei for du ska på fest på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5263 Skrevet Juli 7, 2009 Hadde det vært lagervare hos oss så skulle eg fikset rør til deg, men siden eg må direkte til grossist å kjøpe min 2x3m (min lengde på rør er 3m) så blir det vanskeligt siden du da må betale for 2m du ikke trenger. Ser ut som jeg trenger litt mer enn antatt.. Har du noen prisestimat til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5264 Skrevet Juli 7, 2009 Ser ut som jeg trenger litt mer enn antatt.. Har du noen prisestimat til meg? Hvor mye rør vil du eg skal sjekke pris på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5265 Skrevet Juli 7, 2009 2x3m 15mm kobber, rette rør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5266 Skrevet Juli 7, 2009 2x3m 15mm kobber, rette rør. Ok skal få sjekket det en av dagene. kansje alerede i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5267 Skrevet Juli 7, 2009 lasse: kjøp den tvén på komplett.. super pris der. Har ikke sjangs å matche de på den prisen der.. Har en 50 tommer samsung 4 serie til 8999 den er ikke full hd og tror heller ikke den er 100hz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5268 Skrevet Juli 7, 2009 Jadå, då har me nok en gang mest sannsynlig bevist kor udugelige møller e. Feilen på bilen e faktisk hål i øve hallparten av kjøleribbene på intercooleren. Her har der då komt inn vann når det har regna osv. Dette har de ikje klart å finna når eg har hatt bilen inne, någe eg syns e ganske så utrolig: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5269 Skrevet Juli 7, 2009 Det er vel noe de ikke får opp på "hiddenskjermen" sin.. Verktøy og god gammeldags feilsøking er for pyser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5270 Skrevet Juli 7, 2009 lasse: kjøp den tvén på komplett.. super pris der. Har ikke sjangs å matche de på den prisen der.. Har en 50 tommer samsung 4 serie til 8999 den er ikke full hd og tror heller ikke den er 100hz Oki takk for du sjekka uansett: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5271 Skrevet Juli 7, 2009 Nei for du ska på fest på lørdag Jadå, då har me nok en gang mest sannsynlig bevist kor udugelige møller e. Feilen på bilen e faktisk hål i øve hallparten av kjøleribbene på intercooleren. Her har der då komt inn vann når det har regna osv. Dette har de ikje klart å finna når eg har hatt bilen inne, någe eg syns e ganske så utrolig: faint : Kem fant feilen denne gangen? Men då blir det ein ordning¨på det då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5272 Skrevet Juli 7, 2009 Kem fant feilen denne gangen? Men då blir det ein ordning¨på det då? Kem tror du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5273 Skrevet Juli 7, 2009 Team Kluge Garasjemekk måtte te tror eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5274 Skrevet Juli 7, 2009 Ska du ha noe gjort så må ein gjør det sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5275 Skrevet Juli 7, 2009 Jadå, då har me nok en gang mest sannsynlig bevist kor udugelige møller e. Feilen på bilen e faktisk hål i øve hallparten av kjøleribbene på intercooleren. Her har der då komt inn vann når det har regna osv. Dette har de ikje klart å finna når eg har hatt bilen inne, någe eg syns e ganske så utrolig: faint : Lapp bilen i samen så får me lagt inn nye software på an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...