#5476 Skrevet Juli 14, 2009 E det ikkje greit å ha helgå å komma seg ned på sånn så me gjorde i år? Altså hotell fra mandag t.o.m. søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5477 Skrevet Juli 14, 2009 Jo eg syns d:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5478 Skrevet Juli 14, 2009 Hørres perfekt ud det! samme som i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5479 Skrevet Juli 14, 2009 Jævla Jæren bommselskap! Nå e eg bare nr 5 i kø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5480 Skrevet Juli 14, 2009 Jævla Jæren bommselskap! Nå e eg bare nr 5 i kø! Fått bot du ikkje ska ha? Eg fekk ny bot i går Fått sikkert 7-8 bøter nå på ein bil så har både brikka og abonnement.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5481 Skrevet Juli 14, 2009 Doffer, gamle bilen din detta eller? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1695486 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5482 Skrevet Juli 14, 2009 Fått bot du ikkje ska ha? Eg fekk ny bot i går Fått sikkert 7-8 bøter nå på ein bil så har både brikka og abonnement.... Starta som nr 19 i kø men endelig kom eg igjønå. Ramle inn me fakturaer hos oss åg. Nå va det ei bunka på ca 10 forskjellige biler som hadde klart å kjøra ulovlig igjennom bommene ein heil rekke ganger på tri bestemte datoer i mars måned. Utoligt ar det ikkje e någe automatikk hos de som oppdage feil. Samtlige biler har hatt abn på sitt registrerings nummer fra den dagen de var nye! Regninger fra bom selskapet blir aldri betalt hos oss før me har gått nøye igjennom de, nesten ti tusen denne gang som de trodde de sko få kreva inn! Toppen av det heila va at de ikkje kunne hjelpa meg på telefon å eg måtte ta det pr mail siden det va snakk om såpass mange fakturaer. Spørs det kor mange uker å innkasso krav det komme før eg får svar på den! Hadde direkte mailen te ein av saksbehandlerene der før men mista denne nå, gjekk det vertfall kjappere me svar å slapp det forbanna autosvaret som bare minne deg på kor laaang behandlingstid det e. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5483 Skrevet Juli 14, 2009 Snakke om bom å di... hekkans bombrikkedritten e faen meg tom igjen!!! Koss e d muligt? Eg betalte fysste ein i oktober, så fekk eg ein i februar, å nå lyse d faen sånnet kvitt kryss når eg passere bommen, så ska bety at eg snart får nye regning IGJEN!!!!!! (ja, eg har d styssta abonnementet)! Faen i ***¤#%!/&"%#/%#/((%&!: bråk : Snart går eg t angrep på bomstasjonane:evil: Måtte bare får ud litt aggresjon, hehe:) E drittlei av å betala bom heila tiå, å sakkan for ein pris d har blitt og: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5484 Skrevet Juli 14, 2009 å sakkan for ein pris d har blitt og: eek : Prisstigningen trer ikkje i kraft før 1.august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5485 Skrevet Juli 14, 2009 Snakke om bom å di... hekkans bombrikkedritten e faen meg tom igjen!!! Koss e d muligt? Eg betalte fysste ein i oktober, så fekk eg ein i februar, å nå lyse d faen sånnet kvitt kryss når eg passere bommen, så ska bety at eg snart får nye regning IGJEN!!!!!! (ja, eg har d styssta abonnementet)! Faen i ***¤#%!/&"%#/%#/((%&!: bråk : Snart går eg t angrep på bomstasjonane:evil: Måtte bare får ud litt aggresjon, hehe:) E drittlei av å betala bom heila tiå, å sakkan for ein pris d har blitt og: eek : Sama reagerte eg på når eg fekk ny faktura forrige måned. Betalte i februar/mars i år va det vel. Å reagerte på an kom så kjapt igjen. Holde på å ska logga meg inn på nettsidene dis nå, kan visst nok sjekka oversikten over passeringer der. Har ein mistanke om at det e dobbel/trippel registrering. Vet om kamerater som greide passera rennfast bomstasjonen når den eksisterte 3 ganger på 1 minutt før i tiå. Ikkje rart det blei fort tomt på brikkå då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5486 Skrevet Juli 14, 2009 (endret) Doffer, gamle bilen din detta eller? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1695486 Nei.. Ser ut som RS2 bakplate på den ihvertfall... Ser også ut som feil eksos.. E det ikkje greit å ha helgå å komma seg ned på sånn så me gjorde i år? Altså hotell fra mandag t.o.m. søndag? Me va for seine ner i år etter min meining.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5487 Skrevet Juli 14, 2009 Ikkje rart det blir fort tomt på brikkå! Sitte å studere oversikten her nå, bare på turen bort te Hadeland/Ås brukte eg 395,05,- NOK i bompenger! To dagers tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5488 Skrevet Juli 14, 2009 Galskap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5489 Skrevet Juli 14, 2009 Me va for seine ner i år etter min meining.. Men vertfall tidligere enn du va året før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5490 Skrevet Juli 14, 2009 Ikkje rart det blir fort tomt på brikkå! Sitte å studere oversikten her nå, bare på turen bort te Hadeland/Ås brukte eg 395,05,- NOK i bompenger! To dagers tur. bare la vær å betale.. så når du føler du har nok minus på brikka så sier du opp og får deg ny.. De har ikke lov å sende deg purringer og regninger etter du har sagt opp.. Dette er pga at du har skrevet under på at du skal forhåndsbetale.. Fikk regning igår jeg og på to ulovige passeringer i mars på audien. Mine går rett i søpla. Gidder ikke ringe mer til de folka der. De er jo helt fjerne.. Fikk tre regninger på en mnd. Den ene påstod de at jeg hadde passert 27 ganger på et døgn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5491 Skrevet Juli 14, 2009 Hørres perfekt ud det! samme som i år! Då har me fått priser:) Va ein del dyrare for neste år ja: eek : Hello Robin, Thank you for your e-mail. The price for 6 days in the Doubleroom is € 560.- for 2 persons with breakfast and all included Best regardes Edith Familie Suppan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5492 Skrevet Juli 14, 2009 De har ikke lov å sende deg purringer og regninger etter du har sagt opp.. Seriøst? Noe du har prøvd ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5493 Skrevet Juli 14, 2009 Men vertfall tidligere enn du va året før Ka e du frekke i nebbet? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5494 Skrevet Juli 14, 2009 Eg har visst fått stabstagå på posten i dag. Spørs om eg har penger te å henta dei ut før mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5495 Skrevet Juli 14, 2009 Eg har visst fått stabstagå på posten i dag. Spørs om eg har penger te å henta dei ut før mandag Kan henta di ud eg å montera di på min bil heller:evil: Ka stabstag va d du handla deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5496 Skrevet Juli 14, 2009 Kan henta di ud eg å montera di på min bil heller:evil: Ka stabstag va d du handla deg? 25mm framme / 21mm bak. Begge med to forskjellige festepunkter (justerbart mellom stiv eller stivere ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5497 Skrevet Juli 14, 2009 25mm framme / 21mm bak. Begge med to forskjellige festepunkter (justerbart mellom stiv eller stivere ) Nice:) Ka kosta den herligheten? Kor du handla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5498 Skrevet Juli 14, 2009 ebay.de Med moms, toll, tull og tøys så kom det totalt på 4k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5499 Skrevet Juli 14, 2009 Ekje rart du spise havragrøt, 4k ka faen? Vakje det stivt? (kom med den tørre humoren nå, få hørra? ) :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5500 Skrevet Juli 14, 2009 Ka e du frekke i nebbet? Hehe.. Haaahaaaaaa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...