#5501 Skrevet Juli 14, 2009 Faensje løye någen ting e dyre her i verden, når alle sidde på forumet heile dagene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5502 Skrevet Juli 14, 2009 Ekje rart du spise havragrøt, 4k ka faen? Vakje det stivt? (kom med den tørre humoren nå, få hørra? ) :D Eg sa jo det tidligare, fekk igjen på skatten, så då hadde eg råd te stabstag OG te salt i grøten (bokstavlig talt...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5503 Skrevet Juli 14, 2009 Faensje løye någen ting e dyre her i verden, når alle sidde på forumet heile dagene.... Haha det galnaste er at di ikke har ferie eingang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5504 Skrevet Juli 14, 2009 (endret) Haha det galnaste er at di ikke har ferie eingang Me må jo få ta oss ein pustepause fra kontor/pc jobbane våre Faensje løye någen ting e dyre her i verden, når alle sidde på forumet heile dagene.... Kluge, du ska ikkje ha deg dieselbil så virke da? Den GTD Special'en så eg linka te før i dag må jo vær en grei bil for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5505 Skrevet Juli 14, 2009 Den GTD'n såg snasen ud.. Faktisk så fine at det nesten e for gale å plukkan! Någe så vett ka eg må skifta? Bare sånn for faktaens skyld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5506 Skrevet Juli 14, 2009 Den GTD'n såg snasen ud.. Faktisk så fine at det nesten e for gale å plukkan! Någe så vett ka eg må skifta? Bare sånn for faktaens skyld? Får ikkje plukka den for å hiva delene på din gamle '86 golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5507 Skrevet Juli 14, 2009 Hadde blitt ein bedre sjebne det enn kor denne ende opp nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5508 Skrevet Juli 14, 2009 Montering imårå då? Ska tenka på deg mens eg kjøre bilen min hjem på hengar Så det ble henger. Eg syns du sa du ikke hadde bil å trekka med eller henger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5509 Skrevet Juli 14, 2009 Eg mangle selvfølgelig ein overgang for å montera bremsene. Alt skrudd på plass, einaste så gjenstår e å kobla bremseslangen te bremserøyret. M10x1 og 3/8"-24 UNF går dårlig sammen Får svinga innom Tess i mårå, godt eg har ekstra bil(er) og mc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5510 Skrevet Juli 14, 2009 Synd det då .fekk du henta stabstagå då?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5511 Skrevet Juli 14, 2009 Synd det då .fekk du henta stabstagå då?? Jepp, men ikkje montert. Mista litt skrulystå når eg ikkje får kobla opp bremsene og testa dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5512 Skrevet Juli 14, 2009 Kluge, du ska ikkje ha deg dieselbil så virke da? Den GTD Special'en så eg linka te før i dag må jo vær en grei bil for deg? haha, har jo en dieselbil så funke nå E jo lett å fiksa så lenge det ikkje e amatøra så holde på Ånei, d va jo d eg va, elle? Nei, sko eg hatt golf 2 måtte det blitt benzin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5513 Skrevet Juli 14, 2009 haha, har jo en dieselbil så funke nå E jo lett å fiksa så lenge det ikkje e amatøra så holde på Ånei, d va jo d eg va, elle? Nei, sko eg hatt golf 2 måtte det blitt benzin Du har jo golf 2 bensin, må ikkje glømma den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5514 Skrevet Juli 14, 2009 Du har jo golf 2 bensin, må ikkje glømma den Nei, e ikkje golf 2 Å har heller ikkje glømt an, an må snart få masse kjærleik kjenne eg: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5515 Skrevet Juli 14, 2009 Nei, e ikkje golf 2 Å har heller ikkje glømt an, an må snart få masse kjærleik kjenne eg: gråter : Golf Kluge Style? Fortsatt ein Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5516 Skrevet Juli 14, 2009 Golf Kluge Style? Fortsatt ein Golf 2 hehe Definer Golf 2..... men ja, e fremdeles golf 2, verdens beste bil! Elle ka Juvi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5517 Skrevet Juli 14, 2009 Nå har Tornadorot endelig fått på det retta understelle Blei græla godt fornøyd med resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5518 Skrevet Juli 14, 2009 Nå har Tornadorot endelig fått på det retta understelle Blei græla godt fornøyd med resultatet Det er jo justerbart du må stilla ned gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5519 Skrevet Juli 14, 2009 Nei. Nå e det lågt nok for min del !!!! Eg e kanonfornødde nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5520 Skrevet Juli 14, 2009 heheDefiner Golf 2..... men ja, e fremdeles golf 2, verdens beste bil! Elle ka Juvi? Skrive ikkje onna på det nei...men gud så gromt det e når det funke Ernst Arve - Utroligt kan ein gammal joker klare å trylla fram Fredrik - Gratulere med senk...F...på tide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5521 Skrevet Juli 14, 2009 Hehe, litt setbacks når det gjelde bremsene: - 17" felgane passe ikkje på, må ha spacer (må måla ut mer nøyaktig seinare, 225 dekkå eg ska ha te banehjul bli farlig breie for framskjermane ) - 19" felgane passe ikkje på, må ha spacer (3 millimeter burde gi nok, men då e eg endå nærmare å valsa...) Men snæksent, det blir det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5522 Skrevet Juli 14, 2009 Hørte jeg "Measure Twice, Order Once", eller var det med i planene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5523 Skrevet Juli 14, 2009 Hørte jeg "Measure Twice, Order Once", eller var det med i planene?? CompBrake har ikkje mal av bremsene, så fekk ikkje sjekka noe på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5524 Skrevet Juli 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5525 Skrevet Juli 15, 2009 hehehe.. Me vil ha bilder av bremsene Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...