#5551 Skrevet Juli 15, 2009 Tja, båten går fredag så det går fint, å kjøra innom sindelfingen e vel strengt tatt ikkje nødvendig neste år Det va faktisk bare noen få mil omtur. Det blir for langt å ta det i ett strekk ned te Wörthersee vil eg tro så ein overnatting blir det uansett. Eg stemme fortsatt for avreise lørdag sånn så i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5552 Skrevet Juli 15, 2009 Syns rutå me tok i år går an å bruka igjen eg. Syns ikkje eg gjekk glipp av någe der nere. Avreise lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5553 Skrevet Juli 15, 2009 Hørr på han suuuuuuuuuuuutrekoppen! Vel, me ska jo ikkje ha fra onsdag av som me hadde i år eller tirsdag, sei me tar fergå på fredag då, så e med nere søndagskveld evt mandag seinast.. Hør på han så faen'sje huske kor mange dager me va i Wörthersee ein gang, tok hu tynnfeida knekken på hukommelsen din eller? Det va faktisk bare noen få mil omtur. Det blir for langt å ta det i ett strekk ned te Wörthersee vil eg tro så ein overnatting blir det uansett. Eg stemme fortsatt for avreise lørdag sånn så i fjor. Syns rutå me tok i år går an å bruka igjen eg. Syns ikkje eg gjekk glipp av någe der nere. Avreise lørdag! Eg e enige i avreise lørdag! E jækla greit å bruka ein søndag gjennom tyskland, sleppe di aller fleste lastebilane, kan konsentrera oss om 50 lastebiler i stedet for 5000... Åsså kan me gjerna planlegga kor me ska øvenatta fra søndag t mandag så me sleppe å leida i 2-3 timer itte ein plass å sova, hehehe:) Ka seie du doffer, greie me å øvatala deg t å reisa lørdagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5554 Skrevet Juli 15, 2009 Etap funke finfint på veien ned, mer penger te øl og bildeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5555 Skrevet Juli 15, 2009 mer penger te øl og bildeler AMEN: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5556 Skrevet Juli 15, 2009 Evt Ibiz Stuttgart? Greit hotell å tog 2min inn te sentrum for ei kvelds pils å ein goe biff middag me vin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5557 Skrevet Juli 15, 2009 Evt Ibiz Stuttgart? Greit hotell å tog 2min inn te sentrum for ei kvelds pils å ein goe biff middag me vin? Hehe, den kvellen va isje feil! Gjentar den me glede:) 4 weissbier, 4stk biffmiddag og 4 flasker rødvin takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5558 Skrevet Juli 15, 2009 Hehe, den kvellen va isje feil! Gjentar den me glede:) 4 weissbier, 4stk biffmiddag og 4 flasker rødvin takk:D Lett me på den igjen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5559 Skrevet Juli 15, 2009 Då har me planen klar då gutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5560 Skrevet Juli 15, 2009 Då har me planen klar då gutter! Ja, men doffer må jo "godkjenna" d fysste, tilfelle an har någe i mod d, hehehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5561 Skrevet Juli 15, 2009 Bare å lokka an me ein inferno det Ikkje flerne siddiser så ska bli me neste år altså? Hallo godt folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5562 Skrevet Juli 15, 2009 Plass t ein t på turen ner neste år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5563 Skrevet Juli 15, 2009 Plass t ein t på turen ner neste år? Plass te mange fler. Nå kan du ikkje skylla på du ska te tyskland å drikka øl heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5564 Skrevet Juli 15, 2009 Dokkor har ikkje vurdert å laga egen tråd kanskje??? Siste 10 sidene e det bare dokkor tri som diskutere denne turen. Eg og vil ver me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5565 Skrevet Juli 15, 2009 Finni. Smugtitta litt på Golfen din i dag... Ikkje lenge te ann e klar nå. Såg grævla strøgen ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5566 Skrevet Juli 15, 2009 Ka så skjer me golfen te finni??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5567 Skrevet Juli 15, 2009 Den er på Total Makeover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5568 Skrevet Juli 15, 2009 Fordi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5569 Skrevet Juli 15, 2009 Ann står på jobb hos osse ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5570 Skrevet Juli 15, 2009 Ann står på jobb hos osse ! Såg og litt på bilen din Fredrik Blei kanon me justerbart på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5571 Skrevet Juli 15, 2009 Dår e ein gron t at finni sin bil står i ro på bil å maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5572 Skrevet Juli 15, 2009 men ja eg e me t tyskland så lenge dår e plass i ein av bilane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5573 Skrevet Juli 15, 2009 Ka så skjer me golfen te finni??? Hmmmmmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5574 Skrevet Juli 15, 2009 Finni. Smugtitta litt på Golfen din i dag... Ikkje lenge te ann e klar nå. Såg grævla strøgen ud Takk takk! An ska snart ver på veien igjen. Står uten lister å den nya rompå nå. Pluss an ska på total shinings før lister å sånt komme på sånn at det blir godt grunnlag me beskyttelse åg onna lister og skjøter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5575 Skrevet Juli 15, 2009 men ja eg e me t tyskland så lenge dår e plass i ein av bilane Ska alltids få deg ner, men det e te Østerrike me ska Det besta hadde vært om ein te melde seg på, då det e mest praktisk med 2 mann pr. bil og så e det jo dobbeltrom på hotellet og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...