#5726 Skrevet Juli 18, 2009 (endret) haha eg såg deg forresten hos statens veivesen fredag, Tysse va en flotte T5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5727 Skrevet Juli 18, 2009 Andrè sin T5 ^^ måtte levera del 2 av vognkorte t A6en Nogen så har ein bra billige bruksbil? Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5728 Skrevet Juli 18, 2009 Sko kjøpt deg TDien te Petter, den e skamråe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5729 Skrevet Juli 18, 2009 golfen? møje ska han ha for den? kossen e ann me rost? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5730 Skrevet Juli 18, 2009 Yes yes , ke du gjor på biltilsynet ME BOMMå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5731 Skrevet Juli 18, 2009 golfen? møje ska han ha for den? kossen e ann me rost? Ganske billige te å verr så bra, trorkje det fins någe rust, isåfall lide... Tror han ska ha 30 for rakkaren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5732 Skrevet Juli 18, 2009 Ingen så trenge bomma her i nærheten ? , eller kjenne nogen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5733 Skrevet Juli 18, 2009 Tysse, ka skjer me S2en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5734 Skrevet Juli 18, 2009 Får vel takke for dagens innsats da Lasse. d va synd med den lekasjen. sjekka på ETKA og den viser det skal være en pakning på røret, en liten en. Får ta turen til møller på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5735 Skrevet Juli 18, 2009 Den står å go jør seg kan iche skru i regene, hvis dår e fint ver i ugå så bjunne eg i d små me ann. men må ha meg nye bruksbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5736 Skrevet Juli 18, 2009 Får vel takke for dagens innsats da Lasse. d va synd med den lekasjen. sjekka på ETKA og den viser det skal være en pakning på røret, en liten en. Får ta turen til møller på mandag. Sjøl takk:) forbaska med den lekasjen ja ,men satser på alt anna er i orden nå vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5737 Skrevet Juli 18, 2009 Den står å go jør seg kan iche skru i regene, hvis dår e fint ver i ugå så bjunne eg i d små me ann. men må ha meg nye bruksbil Kan kjøba gtien min.. Hehe.. Kongebruksbil! Åsså e dar bremse på ann! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5738 Skrevet Juli 18, 2009 Kan kjøba gtien min.. Hehe.. Kongebruksbil! Åsså e dar bremse på ann! Hehe.. Kjør på Christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5739 Skrevet Juli 18, 2009 Sorry har nettopp hatt golf 1, konne tenkt meg golf 3 ijen me mursenk å nogen fine hjul på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5740 Skrevet Juli 18, 2009 Vurdere å kjøba denne å bytta me petter sin, men eg må nok ha nogen krone i mudlå omså denne e jo styla ! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18104339&sid=xz3cabgNkRv650750&pos=null&tot=null 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5741 Skrevet Juli 18, 2009 Må ha litt i mellom der ja... Den hadde jo mer plast i ansiktet enn selveste MJ, og eksosen var jo festet med strips og teip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5742 Skrevet Juli 18, 2009 Vurdere å kjøba denne å bytta me petter sin, men eg må nok ha nogen krone i mudlå omså denne e jo styla ! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18104339&sid=xz3cabgNkRv650750&pos=null&tot=null Eg vet tilfeldigvis at det er akurat sånn som den golfen du linker til Petter liker di, ska se at du kommer godt ut av et evt bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5743 Skrevet Juli 19, 2009 Hmm elle denne å bytta i 80en hans me, då får eg jallefall fylt opp brukskontoen me d i 60 lappane eg må ha imudlå http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17969393 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5744 Skrevet Juli 19, 2009 den audien er noe av det mest jævlige jeg har sett!! "AMG" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5745 Skrevet Juli 19, 2009 Heilt enige. Den stille på lik linja me singelframeAudi80 anne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5746 Skrevet Juli 19, 2009 Kan kjøba gtien min.. Hehe.. Kongebruksbil! Åsså e dar bremse på ann! Hehe.. Ekje den solgt og levert då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5747 Skrevet Juli 19, 2009 (endret) Ny spennanes dag på jobb.. Gåte: To kanibal-kamerater satt å snakte sammen under middagen, då den eine begynte å klage någe grævligt øve den nye svigermorå si. Ka va rådet han fekk av kameraten sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5748 Skrevet Juli 19, 2009 Spis na! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5749 Skrevet Juli 19, 2009 Då e det bare å få opp effekten igjen Jepp, bare få ette svar fra møller fust, men effekten ska opp igjen, spørs bare koss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5750 Skrevet Juli 19, 2009 Spis na! Nei...det e feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...