Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ny spennanes dag på jobb.. :)

Gåte:

To kanibal-kamerater satt å snakte sammen under middagen, då den eine begynte å klage någe

grævligt øve den nye svigermorå si. Ka va rådet han fekk av kameraten sin?

Gi ho en kald skulder.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha... :D Goe forslag...

Men svaret er: Fullfør grønnsakene ihvertfall :D

Kjøre på med ei gåta te siden med va så godt igang.. :D

The person who makes it has no need for it. The person who purchases it does not use it. The person who does use it does not know he is. What is it?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kati e du ferdig på jobb i dag da Doffer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig kl 20:00, kun et par timer igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig kl 20:00, kun et par timer igjen :P

hehe jau.. Har en shortshift som vente ;)

Sga sei Lasse tilige i dag ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herligt ;)

Koss ligge dåkkår ann? Blir det GTD skruing idag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herligt ;)

Koss ligge dåkkår ann? Blir det GTD skruing idag?

Blir vel A6 fyst.. kansje litt på GTD i mellom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysse, eg bytte IKKJE med noe plastic fantastic jallstyla graps. Eg HAAAATEEEEEE styling. Grævli så dokker kose dokker her i tråden på min bekostning når eg e ute på fydlå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel kor møje ska du ha for golfen då? eg trenge bil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysse, eg bytte IKKJE med noe plastic fantastic jallstyla graps. Eg HAAAATEEEEEE styling. Grævli så dokker kose dokker her i tråden på min bekostning når eg e ute på fydlå ;)

Kose meg alltid på din bekostning eg... :P:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel kor møje ska du ha for golfen då? eg trenge bil :P

30k :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30k :)

For å sei det sånn, sko eg hatt bruksbil og hadde hatt penger nå....hadde eg ikkje vært i tvil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kose meg alltid på din bekostning eg... :P:D

Du har lov : smil : (men det e vice verca)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss e ann rost messitgt? møje i kanalane? langt e ann gått? noge så må fiksast?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har lov : smil : (men det e vice verca)

hehe....stemme det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal kvitte seg med en nyere tørketrommel?

Kan delbetale med stylingdeler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter:

Koss e ann rost messitgt? møje i kanalane? langt e ann gått? noge så må fiksast?

Ska du øve t fastlande idag? elle må eg ta kontakt me et import firma å betala masse avgifte for å få ann t Norge? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du øve t fastlande idag? elle må eg ta kontakt me et import firma å betala masse avgifte for å få ann t Norge? :D

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligt at eg sko øve der ein tur i nærmaste framtid, dekke du kost og losji samt reise så kan eg heilt sikkert værr behjelpelige med frakt...blir liksom for dumt å bruga Autolink, hadde det "bare" vært Tyskland e jo tross alt litt merr belasta området :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligt at eg sko øve der ein tur i nærmaste framtid, dekke du kost og losji samt reise så kan eg heilt sikkert værr behjelpelige med frakt...blir liksom for dumt å bruga Autolink, hadde det "bare" vært Tyskland e jo tross alt litt merr belasta området :D

Ska nok ordna nogen krone, ska hørra me staten om d e muligt å få nogen form for støtte, e jo liksom iche kver dag du importere en bil vekk i fra et lide lokal samfunn på ei lidå øy langt udi atlanterhavet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va det ut og skru igjen. Se om det isje blir liv i kirkassen t GTD igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter:

Ikkje gale med rust, har gått innlands mesteparten av livet sitt uten salting. lIten flekk på eine kanalen og littegrann inni hjulbuane. Kjapt å ta. Steinsprut skader e det og. Bilen e gått 270k faktisk, motor i god stand og går godt. Bruke ikkje olja. Kunn gått på Agip når eg har hatt an. Syncro drivverket funke knall :evil: Framskjerm e dårlig oppfiksa ette bulk.

Støtdemperene har sett sine bedre dager og dekk e det dårlig med. Coilovers og noen kule 17" hjul så e det problemet løst. ;) Har nye bærearmer liggande med foringer og opphengskuler så ska byttas for å få stramnma opp forstillingå.

BIlligare 4x4 TDI får du sikkert ikkje tak i ;) Går greit gjør an og faktisk og billig i drift!

PS. Det e ingen importavgifter fra Rennesøy te fastlandet ;) Har ikkje tid te å visa an i dag, ska hjelpa te med utvask og flytting av noe greier, men tidlig neste uka så får me det te.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns bilen gjekk ganske godt eg, heilt ærlig..! Genial bruksbil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står i mudlå din elle ein a4. tenkte å se på den i ugå elle idag, må jallefall ha meg nye bruksbil så e billige i drift når eg ska t me s2en i vinter itte planen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.