Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ghost Busters! : smil :

Hehe, det blir nok annonsert her på lokallagstråden hvis det blir tur, og eg regne med eg greie lokka med ein fine gjeng på tur (igjen) :)

Ring tur med lokallaget hadde vært kjempe kult.. E jo ikkje lange turen heller :)

Men blir ikkje i någen av mine i år jaffal, så då må eg booka plass i diesel purkå di :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring tur med lokallaget hadde vært kjempe kult.. E jo ikkje lange turen heller :)

Men blir ikkje i någen av mine i år jaffal, så då må eg booka plass i diesel purkå di :)

E plass te deg der :) Finni har vel og sagt an vil ner ein tur uti august/september eingong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E plass te deg der :) Finni har vel og sagt an vil ner ein tur uti august/september eingong.

Ja men då e det jo jaffal ikkje plass mangel... Et fett kem eg sitte på med av dåkkår to, liga store i kjeften begge to :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein liden ide om å komma meg ner i slutten av august tror eg ja.

Ska te Frankfurt i september så vil ikkje komma for tett oppi det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, såg den annonsen, jaffal mitt bilde i avataren :D.. Fatte ikkje ka han drive med, ser ut som han sette bilen i original stand. De originale bremene på S2 er så hekkans dårlige at det e te å grina av...!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka me å ta ei uga 8.aug te 15.aug ;) Då har eg ferie hehe :P Aldri våre i tyskland ein gang så tror dt konne blitt ein fine tur... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein liden ide om å komma meg ner i slutten av august tror eg ja.

Ska te Frankfurt i september så vil ikkje komma for tett oppi det.

E jo treff på rudskogen sista helgå i august;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri våre i tyskland ein gang.....

: faint :: eek :

Heldigvis ikkje for seint ennå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: faint :: eek :

Heldigvis ikkje for seint ennå :D

hehe nei. Ska uansett på firmatur te Tyskland i September då.. :) Men tror dt va snakk om me sko på et vinhotell ein eller aen plass på lande haha.. men men gratis drikka :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nei. Ska uansett på firmatur te Tyskland i September då.. :) Men tror dt va snakk om me sko på et vinhotell ein eller aen plass på lande haha.. men men gratis drikka :D

hehe... Blir sikkert veldig bra det, men ingenting e som rein "biltur" med gutta vettu :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De originale bremene på S2 er så hekkans dårlige at det e te å grina av...!!

Stemme det! Hadde samme size på coupéen eg hadde (quattro 20V) og eg har samme oppsett på 80 avanten. Funke greit med ein firer i fronten og langt bedre enn originalt på den, men det seie mer om originaldim på den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skakje samlast ein gjeng å stikka på kino på søndag då?

Konne jo sett denne

Tror den har premiere i helgå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg hangover i går, for de så ikkje har sitt an, så anbefales an på det sterkaste.

Fekk skikkelig lyst på ei gigant fydlekula ittepå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e på slektstevne i flekkefjord av alle plasser på søndag, så eg kan ikkje ver me då. Men e gjerna me på någe ein annen gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då handla eg meg golf TD idag :) trenge iche stressa petter ;)

Tysse ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då handla eg meg golf TD idag :) trenge iche stressa petter ;)

Tysse ;)

Kalags golf då? fortell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3er kvide, nettopp eu ok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e på slektstevne i flekkefjord av alle plasser på søndag, så eg kan ikkje ver me då. Men e gjerna me på någe ein annen gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3er kvide, nettopp eu ok

Gralla :) Går jo ann å gjør litt med 1.9TDK motoren og : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul film fra bugrun 09 : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul film fra bugrun 09 : rock :

Rå film! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har panser å venstre framskjerm ligganes t golf 3? trenge og 4x100 felger, nogen så har nogen fine t salgs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralla :) Går jo ann å gjør litt med 1.9TDK motoren og : smil :

E jo bare å borra ett lite hull inn i nippelen som går inn på wastegaten det! Te den slangen som komme fra turbo;) Så går ladetrykket opp fra 0,7 te rundt 1,3! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo bare å borra ett lite hull inn i nippelen som går inn på wastegaten det! Te den slangen som komme fra turbo;) Så går ladetrykket opp fra 0,7 te rundt 1,3! ;)

Jepp, men får bedre spool up med å bruka en boost controller (check ventil, ikke lekkasje prinsippet). Pumpå på 1.9TD e litt hemma i forhold te dei skikkelige 1.6TD pumpene, men det går an å fiksa det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.