#5801 Skrevet Juli 20, 2009 Ghost Busters! Hehe, det blir nok annonsert her på lokallagstråden hvis det blir tur, og eg regne med eg greie lokka med ein fine gjeng på tur (igjen) Ring tur med lokallaget hadde vært kjempe kult.. E jo ikkje lange turen heller Men blir ikkje i någen av mine i år jaffal, så då må eg booka plass i diesel purkå di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5802 Skrevet Juli 20, 2009 Ring tur med lokallaget hadde vært kjempe kult.. E jo ikkje lange turen heller Men blir ikkje i någen av mine i år jaffal, så då må eg booka plass i diesel purkå di E plass te deg der Finni har vel og sagt an vil ner ein tur uti august/september eingong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5803 Skrevet Juli 20, 2009 E plass te deg der Finni har vel og sagt an vil ner ein tur uti august/september eingong. Ja men då e det jo jaffal ikkje plass mangel... Et fett kem eg sitte på med av dåkkår to, liga store i kjeften begge to :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5804 Skrevet Juli 20, 2009 E plass te deg der Finni har vel og sagt an vil ner ein tur uti august/september eingong. Eg har ein liden ide om å komma meg ner i slutten av august tror eg ja. Ska te Frankfurt i september så vil ikkje komma for tett oppi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5805 Skrevet Juli 20, 2009 Doffer, din gamle bil? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=161796 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5806 Skrevet Juli 20, 2009 Jepp, såg den annonsen, jaffal mitt bilde i avataren .. Fatte ikkje ka han drive med, ser ut som han sette bilen i original stand. De originale bremene på S2 er så hekkans dårlige at det e te å grina av...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5807 Skrevet Juli 20, 2009 Ka me å ta ei uga 8.aug te 15.aug Då har eg ferie hehe Aldri våre i tyskland ein gang så tror dt konne blitt ein fine tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5808 Skrevet Juli 20, 2009 Eg har ein liden ide om å komma meg ner i slutten av august tror eg ja. Ska te Frankfurt i september så vil ikkje komma for tett oppi det. E jo treff på rudskogen sista helgå i august;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5809 Skrevet Juli 20, 2009 Aldri våre i tyskland ein gang..... Heldigvis ikkje for seint ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5810 Skrevet Juli 20, 2009 Heldigvis ikkje for seint ennå hehe nei. Ska uansett på firmatur te Tyskland i September då.. Men tror dt va snakk om me sko på et vinhotell ein eller aen plass på lande haha.. men men gratis drikka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5811 Skrevet Juli 20, 2009 hehe nei. Ska uansett på firmatur te Tyskland i September då.. Men tror dt va snakk om me sko på et vinhotell ein eller aen plass på lande haha.. men men gratis drikka hehe... Blir sikkert veldig bra det, men ingenting e som rein "biltur" med gutta vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5812 Skrevet Juli 20, 2009 De originale bremene på S2 er så hekkans dårlige at det e te å grina av...!! Stemme det! Hadde samme size på coupéen eg hadde (quattro 20V) og eg har samme oppsett på 80 avanten. Funke greit med ein firer i fronten og langt bedre enn originalt på den, men det seie mer om originaldim på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5813 Skrevet Juli 20, 2009 Skakje samlast ein gjeng å stikka på kino på søndag då? Konne jo sett denne Tror den har premiere i helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5814 Skrevet Juli 20, 2009 Såg hangover i går, for de så ikkje har sitt an, så anbefales an på det sterkaste. Fekk skikkelig lyst på ei gigant fydlekula ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5815 Skrevet Juli 20, 2009 Eg e på slektstevne i flekkefjord av alle plasser på søndag, så eg kan ikkje ver me då. Men e gjerna me på någe ein annen gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5816 Skrevet Juli 20, 2009 Då handla eg meg golf TD idag trenge iche stressa petter Tysse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5817 Skrevet Juli 20, 2009 Då handla eg meg golf TD idag trenge iche stressa petter Tysse Kalags golf då? fortell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5818 Skrevet Juli 20, 2009 3er kvide, nettopp eu ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5819 Skrevet Juli 20, 2009 Eg e på slektstevne i flekkefjord av alle plasser på søndag, så eg kan ikkje ver me då. Men e gjerna me på någe ein annen gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5820 Skrevet Juli 20, 2009 3er kvide, nettopp eu ok Gralla Går jo ann å gjør litt med 1.9TDK motoren og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5821 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Kul film fra bugrun 09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5822 Skrevet Juli 20, 2009 Kul film fra bugrun 09 Rå film! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5823 Skrevet Juli 21, 2009 Nogen så har panser å venstre framskjerm ligganes t golf 3? trenge og 4x100 felger, nogen så har nogen fine t salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5824 Skrevet Juli 21, 2009 Gralla Går jo ann å gjør litt med 1.9TDK motoren og E jo bare å borra ett lite hull inn i nippelen som går inn på wastegaten det! Te den slangen som komme fra turbo;) Så går ladetrykket opp fra 0,7 te rundt 1,3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5825 Skrevet Juli 21, 2009 E jo bare å borra ett lite hull inn i nippelen som går inn på wastegaten det! Te den slangen som komme fra turbo;) Så går ladetrykket opp fra 0,7 te rundt 1,3! Jepp, men får bedre spool up med å bruka en boost controller (check ventil, ikke lekkasje prinsippet). Pumpå på 1.9TD e litt hemma i forhold te dei skikkelige 1.6TD pumpene, men det går an å fiksa det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...