#5826 Skrevet Juli 21, 2009 Jepp, men får bedre spool up med å bruka en boost controller (check ventil, ikke lekkasje prinsippet). Pumpå på 1.9TD e litt hemma i forhold te dei skikkelige 1.6TD pumpene, men det går an å fiksa det Kan ver at eg har ei 1.6td pumpe lggende.. skal hente delemotor i helga. får da blokk 2 topper hvor dene ne er sprukket og turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5827 Skrevet Juli 21, 2009 Hvis någen ska på knoksen idag eller imårå, sjekk om det står någen toer golfer der... Trenge bremsekalipper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5828 Skrevet Juli 21, 2009 Eg og må henta GTD delebilen snart. Doffer, kor mye kosta leie av bilhenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5829 Skrevet Juli 21, 2009 600 tror eg...sei fra når du ska hentann då... Montro om du bremsene passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5830 Skrevet Juli 21, 2009 600 tror eg...sei fra når du ska hentann då... Montro om du bremsene passe Gir beskjed ja. Må ha med co-pilot Caliper på GTD/TD passe te ventilerte skiver, så då kan du oppgradera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5831 Skrevet Juli 21, 2009 Noen som har et sett 18" felger 5*112 liggendes? Trenger bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5832 Skrevet Juli 21, 2009 Noen som har et sett 18" felger 5*112 liggendes? Trenger bad Ja, men 3 av felgane har høydekast Får dei gratis hvis du vil ha dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5833 Skrevet Juli 21, 2009 Er det snakk om mye sånn at det ikke er kjørbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5834 Skrevet Juli 21, 2009 Er det snakk om mye sånn at det ikke er kjørbart? Merka det godt for å sei det sånn. E felgane eg fekk med A6'en. Dei va runde og fine trodde eg, men når eg fekk på nye dekk så kjente eg det. Dei gamle dekkå va slitt te sånn at det va rundt Kan jo hiva dei inn te retting eller bare få ett prisoverslag? Dekksjappå bak Maxi Sandnes (mot Hana e det vel) dei rette felgar, 500kr for ein felg tror eg eg betalte for å fiksa høydekast. Som sagt felgane e gratis og tar bare opp plass i garasjen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5835 Skrevet Juli 21, 2009 Passe frekt tyveri http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/1055476/Tre_Audi_A4_stjaalet_fra_bilforhandler_paa_Forus.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5836 Skrevet Juli 21, 2009 gralla me sykkel finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5837 Skrevet Juli 21, 2009 Passe frekt tyveri http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/1055476/Tre_Audi_A4_stjaalet_fra_bilforhandler_paa_Forus.html Kjell så trengte delebil(er) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5838 Skrevet Juli 21, 2009 Merka det godt for å sei det sånn. E felgane eg fekk med A6'en. Dei va runde og fine trodde eg, men når eg fekk på nye dekk så kjente eg det. Dei gamle dekkå va slitt te sånn at det va rundt Kan jo hiva dei inn te retting eller bare få ett prisoverslag? Dekksjappå bak Maxi Sandnes (mot Hana e det vel) dei rette felgar, 500kr for ein felg tror eg eg betalte for å fiksa høydekast. Som sagt felgane e gratis og tar bare opp plass i garasjen min. Får se hva annet jeg klarer å skaffe først, trenger noe som det kan vrenges dekk rett på. Men sier ifra hvis jeg ikke får ordna noe annet (ref irl samtale ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5839 Skrevet Juli 21, 2009 Trur du 80en gikk gjennom eu kontrollen Petter? eg smugtitta litt inn vinduet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5840 Skrevet Juli 21, 2009 Heil sikkert ikkje (Bare for å tirra Petter litt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5841 Skrevet Juli 21, 2009 Har ikke lyst å skriva det her uten hans samtykke, hadde jo trudd han ville se meldingen og vært forveten, men han jobber kansje litt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5842 Skrevet Juli 21, 2009 Nei det gjorde han heller ikkje for eg har hatt kontakt me han store deler av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5843 Skrevet Juli 21, 2009 Hehe, må bytta ein bremseslange og ett styreledd. Fort gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5844 Skrevet Juli 21, 2009 Har det ikkje vært litt lite aktivitet iform av photoshoots osv i sommer? Lite aktivitet i lokallaget... ? Ikkje det at eg har hatt någe bil å ta bilde av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5845 Skrevet Juli 21, 2009 Har det ikkje vært litt lite aktivitet iform av photoshoots osv i sommer? Lite aktivitet i lokallaget... ? Ikkje det at eg har hatt någe bil å ta bilde av... Lite aktivitet? To sprengte girkasser e ihvertfall noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5846 Skrevet Juli 21, 2009 Og grillings e jo på gang, så det e nok bare meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5847 Skrevet Juli 21, 2009 Jo kanskje.... Har våre lide aktive sjøl åg, men det skyldes andre ting, men eg tenkte eg sko jenta sukessen fra i fjor med en garasje fest om en mnd tid, helgå før rudskogen eller någe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5848 Skrevet Juli 21, 2009 Hekkan så genialt Kluge...tror pigede eg har fri den helgå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5849 Skrevet Juli 21, 2009 men kem ka kor grillings på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5850 Skrevet Juli 21, 2009 Hekkan så genialt Kluge...tror pigede eg har fri den helgå! Fri 2 helge på rad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...