#5926 Skrevet Juli 22, 2009 Litt svenskt: Golf 1 GTD 3-dørt Golf 2 GTD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5927 Skrevet Juli 22, 2009 Oioi, bare å få det hjem :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5928 Skrevet Juli 22, 2009 Japp....Co Pilot Juvkam stille alltid berett Te dei så stille opp så vanke det Golf 2 deler, det du gidde skru av e ditt (motor og gir e mitt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5929 Skrevet Juli 22, 2009 Stemmer Gry...det må nok prioriteres ja:) Det synes jeg ja! Så kan dere heller ta festen her hos meg på søndagen Hohoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5930 Skrevet Juli 22, 2009 ohh eg sko så apsolutt hatt en orginal golf 1 gtd. men eg får klare meg med en ombygt så lenge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5931 Skrevet Juli 22, 2009 Te dei så stille opp så vanke det Golf 2 deler, det du gidde skru av e ditt (motor og gir e mitt) Hørres bra ud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5932 Skrevet Juli 22, 2009 Det synes jeg ja! Så kan dere heller ta festen her hos meg på søndagen Hohoho God plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5933 Skrevet Juli 22, 2009 ohh eg sko så apsolutt hatt en orginal golf 1 gtd. men eg får klare meg med en ombygt så lenge;) Vurdere å bygga ein Golf 1 GTD eg og, derfor eg sanke motor og girkasse Får ta det på sikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5934 Skrevet Juli 22, 2009 Kjøpte 2stk nye 215 35 19 nankang dekk i dag. di var herlige å kjøra på alså kan dokke tru;) besta av alt var at eg ikke ble ruinert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5935 Skrevet Juli 22, 2009 Alt e bra når du ikkje vett bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5936 Skrevet Juli 22, 2009 Alt e bra når du ikkje vett bedre eg gir fint blaffen så lenge di ikke er farlige å kjøra på någe di ikke e. med såpass senka bil som eg har med multilink så går det 1sett i året med dekk uansett om di er billige eller dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5937 Skrevet Juli 22, 2009 Sko ønska eg konne hatt den holdningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5938 Skrevet Juli 22, 2009 Sko ønska eg konne hatt den holdningen... Hadde du hatt min audi så hadde du fort fått den holdningen denne spiser dekk då blir det for dumt å bruka 5000 ekstra på dekk for å få litt bedre grep på vått å litt mindre støy. enige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5939 Skrevet Juli 22, 2009 Hadde du hatt min audi så hadde du fort fått den holdningen denne spiser dekk då blir det for dumt å bruka 5000 ekstra på dekk for å få litt bedre grep på vått å litt mindre støy. enige? 5000 ekstra?!? Hørt om å handla på dekkonline.com eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5940 Skrevet Juli 22, 2009 Nå har eg rydda ette meg i tråden din Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5941 Skrevet Juli 22, 2009 5000 ekstra?!? Hørt om å handla på dekkonline.com eller? joda har handla der eg sko væra smart å prøva någen litt dyrere dekk å enda opp med någen mye verre. like di du har på golfen din heldigvis slipper eg å se di mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5942 Skrevet Juli 22, 2009 Nå har eg rydda ette meg i tråden din Lasse flott men var ikke bare for min del er flere "normale" som bruker den tråden var ikke bare for at det var "min" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5943 Skrevet Juli 23, 2009 joda har handla der eg sko væra smart å prøva någen litt dyrere dekk å enda opp med någen mye verre. like di du har på golfen din heldigvis slipper eg å se di mer. Eg ska faktisk vær enige med deg i at NS-2 e ett bedre dekk enn 712. 712 e ein utgått modell og arvtageren KU31 ska vær ein god del bedre og ett bra dekk i forhold te pris. Eg valgte ikkje 712 dekkå, dei sto på hjulå så eg fekk te ein greie pris, så sånn sett så va det dekkå så valgte meg 712 slite med grep sideveis og i fartsretning (gass/brems) på vått føre e min erfaring. Dei e sykt goe på vanndrenering, eg har aldri opplevd vannplaning med dei og eg har hatt godt over 200 på godt tysk høljeregn (fri fartsgrense såklart). På tørt funke dei OK, men ikkje mer enn det. Støye noe forferdelig gjør dei og... Karakterer fra Tyretest.com som ein liten peikepinn (1 e best, 6 e dårligast): Gjennomsnittskarakter Nankang NS-2: 2,63 Gjennomsnittskarakter Kumho 712: 3,05 Gjennomsnittskarakter Kumho KU31: 2,40 Gj.snittskarakter Goodyear EAGLE F1 Asymmetric: 1,98 (har bestillt desse, du kan få prøva dei når eg får dei på golfen) Gj.snittskarakter: Michelin Pilot Sport PS2: 1,74 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5944 Skrevet Juli 23, 2009 flott men var ikke bare for min del er flere "normale" som bruker den tråden var ikke bare for at det var "min" Hehe, så eg e ikkje normale, e det det du prøve å sei? Du har forsåvidt ganske så rett i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5945 Skrevet Juli 23, 2009 Hadde du hatt min audi så hadde du fort fått den holdningen denne spiser dekk då blir det for dumt å bruka 5000 ekstra på dekk for å få litt bedre grep på vått å litt mindre støy. enige? Det e ikkje mange hundrelappene du må ut med for å få vesentlig bedre dekk enn Nankang NS2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5946 Skrevet Juli 23, 2009 Det e ikkje mange hundrelappene du må ut med for å få vesentlig bedre dekk enn Nankang NS2... Slutt å tenk på dekka , sko ikke du begynna å skru i 10 tiå Bilen er ferdig på bingoen så vis den gikk rett gjennom så skal eg bare justere den ned på høyden å sette på felgene så kommer eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5947 Skrevet Juli 23, 2009 Hvem som sa noe om at eg ikkje skrur? Hørres bra ud Lasse, e bare å ta turen ud, regne ikkje ein gang her.. (ikkje inne i garasjen ihvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5948 Skrevet Juli 23, 2009 Slutt å tenk på dekka , sko ikke du begynna å skru i 10 tiå Bilen er ferdig på bingoen så vis den gikk rett gjennom så skal eg bare justere den ned på høyden å sette på felgene så kommer eg Kossen ska du justera ner når justeringsnøkklane ligge i garasjen min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5949 Skrevet Juli 23, 2009 Kossen ska du justera ner når justeringsnøkklane ligge i garasjen min ? eg juksar litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5950 Skrevet Juli 23, 2009 Eg har justeringsnøklar i hanskerommet i bilen. Never leave home without it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...