#5976 Skrevet Juli 24, 2009 Eg vuderer å selge Sciroccoen for å få skikkeligt gang på golfprosjektet. ny lakk og div så vis noen er inntresert så ta kontakt Ga selv 13 000 for bilen å då var den i mye dårligere stand en nå. den kan gå for 17000 med justerbart senk.bilen er langt fra pen, men kan fort bli det;) Bilen kan byttes mot Hellakkering av en golf 1. BBS felgene følger uansett ikke med;) Bilen er nylig eu godkjent for 2 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5977 Skrevet Juli 24, 2009 Skjerp deg Lasse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5978 Skrevet Juli 24, 2009 Skjerp deg Lasse! Eg har ikke mulighet til å få begge i den standen eg vil sciroccoen er morsom kommer evt til å savne den, men eg har lyst å få golfen 100% med lakk inni utpå td motor med skikkelig finnish nytt interiør og div 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5979 Skrevet Juli 24, 2009 Eg har ikke mulighet til å få begge i den standen eg vil sciroccoen er morsom kommer evt til å savne den, men eg har lyst å få golfen 100% med lakk inni utpå td motor med skikkelig finnish nytt interiør og div D va då volsomt d då lasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5980 Skrevet Juli 25, 2009 Vakje mye liv her idag, må nesten laga litt liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5981 Skrevet Juli 25, 2009 Monterete nye foringer bak på s4en:) komfort... oppskrytt de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5982 Skrevet Juli 25, 2009 Monterete nye foringer bak på s4en:) komfort... oppskrytt de;) E ikkje mye komfort i fjørbeinslagrene mine heller for å sei det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5983 Skrevet Juli 25, 2009 Petter. Er det någen turbo som er bolt on på gtd golf 3 som fungerer bedre en den orginale. vet du kem som selger orginale golf 3 sjørt? bare møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5984 Skrevet Juli 26, 2009 Petter. Er det någen turbo som er bolt on på gtd golf 3 som fungerer bedre en den orginale. vet du kem som selger orginale golf 3 sjørt? bare møller Va vel 3 forskjellige turboer på AAZ. K03, K14 og TB0261. Må sjekka opp, men TB0261 meine eg den så e størst av dei, og ein olje/vann-kjølt K14 fra 1.6TD eller ein K24 fra 1.6TD meine eg ska passa på. TB0268 fra den første 1Z TDI motoren meine eg og passe, ihvertfall på manifold. Originale skjørt.... hmm... quattroco kan heilt sikkert gi bedre pris på det enn Møller, men ellers har eg ikkje sett det noen andre plasser så eg komme på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5985 Skrevet Juli 26, 2009 Va vel 3 forskjellige turboer på AAZ. K03, K14 og TB0261. Må sjekka opp, men TB0261 meine eg den så e størst av dei, og ein olje/vann-kjølt K14 fra 1.6TD eller ein K24 fra 1.6TD meine eg ska passa på. TB0268 fra den første 1Z TDI motoren meine eg og passe, ihvertfall på manifold. Originale skjørt.... hmm... quattroco kan heilt sikkert gi bedre pris på det enn Møller, men ellers har eg ikkje sett det noen andre plasser så eg komme på. Fine takk for tjapt svar. tror faktisk eg har ein orginale k14 liggende som eg kan sjekke opp mot:) sko jo apsolutt vært ein k24 men di vokser jo ikke på tre. han får sende ein mail til quattrocco å spør ang sidesjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5986 Skrevet Juli 26, 2009 Denne motoren hadde vært gudd i golf1en var ikke denne billig? http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=18187891 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5987 Skrevet Juli 26, 2009 Få det hjem å få d i ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5988 Skrevet Juli 26, 2009 Denne motoren hadde vært gudd i golf1en var ikke denne billig? http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=18187891 Det er billig ja, løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5989 Skrevet Juli 26, 2009 Få det hjem å få d i ? Det er billig ja, løp og kjøp Hadde eg hatt Penger,kunnskap og evne til å fått til noe sånt så hadde motoren alerede stått hjemma dette er billigt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5990 Skrevet Juli 26, 2009 Den motoren hadde vært kult å hatt i ein gammale golf! Kreve vel ein god del kunskaper og ombygging! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5991 Skrevet Juli 26, 2009 Den motoren hadde vært kult å hatt i ein gammale golf! Kreve vel ein god del kunskaper og ombygging! kjøp den me ska alltid få det til å fungere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5992 Skrevet Juli 26, 2009 Haha, ja. Tror eg har nok å potla med.. Men du sko jo hatt denne i einseren!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5993 Skrevet Juli 26, 2009 5 dage igjen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5994 Skrevet Juli 26, 2009 Såg en kvit eller lys grå urquattro i byen i går. Var engelsk regget. Noen andre som har sett den? Turist kansje? Såg fin ut...... Var på Gausel jeg såg den....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5995 Skrevet Juli 26, 2009 (endret) hyggelig å hilse på Petter og christoffer i dag Fine merker etter den lange trampoline hoppinga du hadde hatt i går kveld/natt christoffer hehe Synd vi ikke fant ut av problemet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5996 Skrevet Juli 26, 2009 Såg en kvit eller lys grå urquattro i byen i går. Var engelsk regget. Noen andre som har sett den? Turist kansje? Såg fin ut...... Var på Gausel jeg såg den....... Den har jeg også sett, hvis det er den samme som det har vært snakk om tidligere. En hvit en. Husker ikke hvem det var som eier den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5997 Skrevet Juli 26, 2009 Nå sitte eg med pcen kobla opp mot enn 50` flatskjerm....Det e gudd me stort bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5998 Skrevet Juli 27, 2009 Såg en kvit eller lys grå urquattro i byen i går. Var engelsk regget. Noen andre som har sett den? Turist kansje? Såg fin ut...... Var på Gausel jeg såg den....... Får an kanskje me på et lokallags treff snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5999 Skrevet Juli 27, 2009 hyggelig å hilse på Petter og christoffer i dag Fine merker etter den lange trampoline hoppinga du hadde hatt i går kveld/natt christoffer hehe Synd vi ikke fant ut av problemet mitt I lige måte, synd me ikke fikk lokalisert problemet ditt.. Hehe...gjorde kort karriere med trampolinen gitt...holdt hele 9 sekund og scared for life! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6000 Skrevet Juli 27, 2009 (endret) Såg en kvit eller lys grå urquattro i byen i går. Var engelsk regget. Noen andre som har sett den? Turist kansje? Såg fin ut...... Var på Gausel jeg såg den....... Det var nok denne du såg http://s285.photobucket.com/albums/ll45/cjuvkam/Audi/?action=view¤t=23072009087.flv Filmet den i forrige uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...