#6001 Skrevet Juli 27, 2009 Blei 3 timar søvn i natt før eg måtte opp for å gå på jobb. Herrligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6002 Skrevet Juli 27, 2009 Einser 1.6D te 3000kr: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18320461 Bare te å kjøpa og hiva i ein 1.6TD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6003 Skrevet Juli 27, 2009 Få det i hus Petter hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6004 Skrevet Juli 27, 2009 Kan sikkert kjøba gamle golfen min og:D han røyg toppakningå på ann igår ! tard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6005 Skrevet Juli 27, 2009 Eg kjøpe hvis någen kan ha bilen hos sg å hjelpa te me å sedda i ein motor hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6006 Skrevet Juli 27, 2009 Eg har seriøst for mange biler og prosjekter nå, så drøye den litt for å sei det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6007 Skrevet Juli 27, 2009 Kati ska du skru idag då Petter? Eg stikke nok snart nerøve begynne litt lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6008 Skrevet Juli 27, 2009 Kati ska du skru idag då Petter? Eg stikke nok snart nerøve begynne litt lett Komme rett ette jobb, så e der i halv5 tiå. Har glemt å ta med verktøy, litt for trøtt te å planlegga i dag morges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6009 Skrevet Juli 27, 2009 Va du trøtt? Kan ikkje forstå det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6010 Skrevet Juli 27, 2009 Va du trøtt? Kan ikkje forstå det.. Nei, merkligt i grunn. Sov jo bare 1,5-2 timer mindre enn ei vanlig natt Soving e oppskrytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6011 Skrevet Juli 27, 2009 enige sov sjøl bare 4 inått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6012 Skrevet Juli 27, 2009 Svipper kansje utom en tur eg og vis dokker er der litt utover kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6013 Skrevet Juli 27, 2009 Kor dokkor drive å skrur? Eg sko ha gjort litt på poloen hvis der e plass! Trenge bare ein vinkelsliper, jekk og 17mm pipe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6014 Skrevet Juli 27, 2009 Såg en kvit eller lys grå urquattro i byen i går. Var engelsk regget. Noen andre som har sett den? Turist kansje? Såg fin ut...... Var på Gausel jeg såg den....... En kjenning sin nylakkert for et år eller 2 siden, ska prøva å få an me på lokallagstreff i August Han som kjøran komme fra Wales (trur eg d va), å jobbe her som sveiser.. Vurdere få norske skilt på bilen, men d va di pengane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6015 Skrevet Juli 27, 2009 åååååhhh HÅHÅ, må bare sei det, 4 dage te FEEEERIIIEEE: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6016 Skrevet Juli 27, 2009 har ferie booo yaaaa! (i ei uga) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6017 Skrevet Juli 27, 2009 Ska ha heila august, boh YAH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6018 Skrevet Juli 27, 2009 Blei jo et bra lokallagstreff idag...hehe...! Faen for ein gjeng asså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6019 Skrevet Juli 27, 2009 Reinaste galskaben:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6020 Skrevet Juli 27, 2009 Ja det va ganske komisk te tider... Men kjekt at så mange tog turen Det e sånn me lige det..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6021 Skrevet Juli 27, 2009 Petter: du glemte army kniven din(leatherman) i garasjen min.. Sende den med post eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6022 Skrevet Juli 27, 2009 hehe...han kom på det når me nesten var hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6023 Skrevet Juli 27, 2009 Petter: du glemte army kniven din(leatherman) i garasjen min.. Sende den med post eller? Han tar kontakt angående adresse.Han sa han savna den i dag ja.. måtte låne min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6024 Skrevet Juli 27, 2009 Reinaste galskaben:p Ikke litt tull eingang:p for et lokallag Trur Petter knakk tånå på slutten derane hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6025 Skrevet Juli 27, 2009 hehe, flaks han har ni andre Trenge ikkje tær for å skru (tror eg jafall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...