#6101 Skrevet Juli 28, 2009 eller alle firehjulstrekkere med respekt for seg selv må vel ha tusenmetere;) Stemme det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6102 Skrevet Juli 29, 2009 What!?! Kan ikje selga den Eirik! Jo har dessverre komt fra te dt nå :-\ Ikkje så lyst, men har blitt lysten på någe nytt egentligt. Forresten. Sko gjerna fått tebage GPSèn hehe Foreldrene mine ska på ferie snart så de trenge ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6103 Skrevet Juli 29, 2009 Ke nå du har fonne på Eirik ?Må isje selga fina vognå di Har ikkje fonne någe spesielt ennå, men e meget sugen på 4x4 Hadde håpt någen i klubben kjøpt bilen då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6104 Skrevet Juli 29, 2009 4x4, må ha det, bare må ha det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6105 Skrevet Juli 29, 2009 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6106 Skrevet Juli 29, 2009 hehe Ingenting å le av, det e ein lidelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6107 Skrevet Juli 29, 2009 Någen så har ligganes 15" dekk med litt mønster igjen? Trodde eg va ferdige me 15" og kvitta megme alt eg hadde. Og fekk plutseligt bruk for d igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6108 Skrevet Juli 29, 2009 Doffer: sko sagt du hadde billetta litt før så sko eg kjørt deg fekk iche tag i billetta sjøl:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6109 Skrevet Juli 29, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6110 Skrevet Juli 29, 2009 Hvis absen e ute av funksjon, vil det gi feil på eu kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6111 Skrevet Juli 29, 2009 Så lenge abs lyset lyse så vil det gi 2er feil ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6112 Skrevet Juli 29, 2009 1er feil = "Må fiksas", men trenge ikkje visa bilen på ny 2er feil = Må fiksas og vise bilen på ny etterpå 3er feil = Kjøreforbud Stemme ikkje det sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6113 Skrevet Juli 29, 2009 Doffer: sko sagt du hadde billetta litt før så sko eg kjørt deg fekk iche tag i billetta sjøl:( Må ikkje sei sånt Tysse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6114 Skrevet Juli 29, 2009 Någen så har ligganes 15" dekk med litt mønster igjen? Trodde eg va ferdige me 15" og kvitta megme alt eg hadde. Og fekk plutseligt bruk for d igjen... Ska sjekka imårå ka eg har ligganes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6115 Skrevet Juli 29, 2009 Så lenge abs lyset lyse så vil det gi 2er feil ja! Stemme som stian sier. alt frabrikkmontert utstyr skal fungere fordi om det ikke er påbudt. fikk selv 2er feil på airbaglys som lysa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6116 Skrevet Juli 29, 2009 1er feil = "Må fiksas", men trenge ikkje visa bilen på ny2er feil = Må fiksas og vise bilen på ny etterpå 3er feil = Kjøreforbud Stemme ikkje det sånn ca? Stemme det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6117 Skrevet Juli 29, 2009 Ska sjekka imårå ka eg har ligganes! Glimranes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6118 Skrevet Juli 29, 2009 Koss går det me det røa lynet Atle ? Sko snart komt å visst ann på treff/lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6119 Skrevet Juli 29, 2009 (endret) Ngn som vil ver me t oslo i mårå tidlig?!?! Dagstur.. Send mg ei melding på 95803585.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6120 Skrevet Juli 30, 2009 Då har eg fått montert større dysa i metanol innsprøytingå på a6en å nå ble det andre boller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6121 Skrevet Juli 30, 2009 Då har eg fått montert større dysa i metanol innsprøytingå på a6en å nå ble det andre boller Funka godt det, spørs om clutchen like det på sikt Neida, går så fint atte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6122 Skrevet Juli 30, 2009 Funka godt det, spørs om like det på sikt Neida, går så fint atte Hehe trur nok eg bør ta litt hensyn til clutchen, du glemta 18pipa du kom for å hente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6123 Skrevet Juli 30, 2009 Hehe trur nok eg bør ta litt hensyn til clutchen, du glemta 18pipa du kom for å hente Ja kom på pipå når eg va halvveis, får ta det i mårå eller no. Va litt seint å begynna å skru Golf 3 når eg kom hjem i to-halv3 tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6124 Skrevet Juli 30, 2009 Såpass ja.. ja du sgo ha bytta clutch mens du hadde alt av lasse. men nå vet me jo ka som må bli gjort t neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6125 Skrevet Juli 30, 2009 Såpass ja.. ja du sgo ha bytta clutch mens du hadde alt av lasse. men nå vet me jo ka som må bli gjort t neste gang. Itte det eg har fortstått på han av skruingen så tror eg nesten han selge bilen før han sette igang me avtaging av girkasse igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...