Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

eg handla på møller :D lykte å det som trengtes for å bygga om te park å blink, å park/blink pæra, kom på 1400 ca.. :)

ok ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på om det bringe ulykke å vaska bilen : klø : ?

Kver gong eg ska vaska bilen begynne der å regna....Det slår aldri feil : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på om det bringe ulykke å vaska bilen : klø : ?

Kver gong eg ska vaska bilen begynne der å regna....Det slår aldri feil : bh :

Hekkan....slutt å vask bilen Fredrik, ekje rart med har hatt møje regn i sommer så møje som du vaske bilen! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har isje vaska bilen på dridlenge nå, så i dag va det jammen på tiå......jafall inni.

Der trengtes det seriøst. Såg jo ud så ett dass : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik (V8`er) :

Eg har fonne litt inspirasjon til deg !!!!!

album_pic-2.jpg

Det e løye ka litt senkesett, hjul og bonevoks gjør me ein bil : rock ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit... Akkuratt kommet hjem, så eg rakk ikkje treffet i dag heller. Blei langt opphold denne gangen. Får satsa på eg rekke neste treffet heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig kjekt treff i dag.. Mange nye folk va dar au! :) savna klistremerker stian.. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, va artigt å se andre "klubb-biler" :) synd me regnbøyene då, men kan kje få i pose å sekk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, va godt oppmøte i dag !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sei det va særedeles godt oppmøte idag til tross for dårlig vær... Kult å se så mange nye fjes! :)

Merka og at det va ein del folk som mangla... : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekkan....Nå va det plutselig slutt på 2 vege me feri : gråter :.....Så då va det visst slutt på de goe tiene å jobb å di i mårå igjen !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte ein Morgan Aero8 på Sele idag...ganske sjeldent syn her te lands vil eg tro :)

morgan-aero8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ennå mer sjelden i coupe... Kommer den bare i "ubehandlet" farge??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på det, denne eg såg var lilla/burgunder....typisk engelsk farge...! Rå bil da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var den Lasse, eg trodde faktisk det var en Aeromax, men siden eg også trodde at Aeromax kun var en concept bil dro eg den konklusjonen om at det var en Aero8 "facelift" eller noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verken eg eller Kim kom på lokallagstreffet i dag, va på fyllefest i Haugesund te 7 på morgenen og så noe familiegreier i dag. Sånn så skjer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det då Petter....hadde engelsk UrQuattro up close :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh, den va nice den uren der altså... :D

Gjett ka farge ann va Petter???? Hehe.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tror ann va Alpinweiss så va ann ikkje det Kjell ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

an va faktisk bare Audi kvit, trur eg an kalle fargen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, du har drokke bensin, eg vett kass farge an e.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sei det va særedeles godt oppmøte idag til tross for dårlig vær... Kult å se så mange nye fjes! :)

Merka og at det va ein del folk som mangla... : bråk :

*skyldig*: flau :

Eg e dog klar hvis dår e grillfest neste helg:D + Rudskogen såklart:)

Eg ende vel opp me å snorka i bilen på Rudskogen... går d ann å sova godt i bilen? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjenning slite litt me en 1,9 TDI 90 hk, står i en 2000 vw caddy, feilen e at under "hard" belastning, feks opp tunnela å sånt, når an gir på, så e d akkurat som om motoren miste heile effekten, så skrur an av å på tenningå, åsså virke an fint ei stund. Me kjøring på vanlig landevei, så skjer d sjeldent, kun under "forbikjøringer". Nogen som har vært borti detta? Kan det ver en magnetventil? Kan d ver en vakuumslange?

Tips mottas med takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjenning slite litt me en 1,9 TDI 90 hk, står i en 2000 vw caddy, feilen e at under "hard" belastning, feks opp tunnela å sånt, når an gir på, så e d akkurat som om motoren miste heile effekten, så skrur an av å på tenningå, åsså virke an fint ei stund. Me kjøring på vanlig landevei, så skjer d sjeldent, kun under "forbikjøringer". Nogen som har vært borti detta? Kan det ver en magnetventil? Kan d ver en vakuumslange?

Tips mottas med takk! :)

Kan vær mye forskjellig. Hvis an gidde ta turen ut te Rennesøy, så kan eg ta ein diagnosere med Vag-Com og ellers se om eg finne feilen. (hvis an komme seg opp tunellane da : haha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.