#6226 Skrevet August 3, 2009 Lure på om du ska få lov å diagnostera golfen min ein dag Petter*? Hehe.. Må ha ann på EU snart og dar e ein airbaglampa som lyse.. Må finna ud kefor ein sensor det e, sjøl om eg tru det e den onna sede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6227 Skrevet August 3, 2009 Lure på om du ska få lov å diagnostera golfen min ein dag Petter*? Hehe.. Må ha ann på EU snart og dar e ein airbaglampa som lyse.. Må finna ud kefor ein sensor det e, sjøl om eg tru det e den onna sede.. Det ska me nok få te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6228 Skrevet August 3, 2009 Noen her som har Lyse Altibox (tv og internett) og Slingbox?? Noen som vet hvordan kvaliteten på dette blir?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6229 Skrevet August 3, 2009 Slingbox??? Er det denne dingsen som gjør man kan se tv fra hvor som helst? Virket rimelig tøff hvis det er den da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6230 Skrevet August 3, 2009 Jess... Man ser det over internett. Har full kontroll over tuneren hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6231 Skrevet August 3, 2009 Skjer i stavanger denne uken ? Noe garasjetreff noe sted på kveldstid ? Er på jobb denne uken i stavanger. hadde vært artig og møtt noen klubb medlemmer herfra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6232 Skrevet August 3, 2009 Tjaa, er vel alltid mulighet for å få til noe "cruising" eller noe hvem som har prosjekter hvor er jeg ikke sikker på, men det er det garantert noen andre her som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6233 Skrevet August 3, 2009 Heilt sikkert någe så skjer hos christopher? Hvis ikkje bør me vel kunne få te någe. Har jo meldt greit ver denne uken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6234 Skrevet August 3, 2009 Kor holde Christopher te då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6235 Skrevet August 3, 2009 Dar e grillfest på fredag hvis du ennå e her då Lars Erik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6236 Skrevet August 3, 2009 Blei han fornøyd med senkinga av lupoen da KJell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6237 Skrevet August 3, 2009 Ja, han blei kongefornøyd! Så nå ska me pussa p-slots. Tusen takk for lån av bukk og verktøy i dag Trym. Heilt fantastisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6238 Skrevet August 3, 2009 Ja, han blei kongefornøyd! Så nå ska me pussa p-slots. Tusen takk for lån av bukk og verktøy i dag Trym. Heilt fantastisk! Ingen årsak.. Tok kvelden selv rett ittepå.. men sga ut igjen å fortsetta. Så nå ser eg etter en tank t spyleveskeinnsprøytninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6239 Skrevet August 3, 2009 Kan sjå om eg finne ein tank på jobb imårå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6240 Skrevet August 3, 2009 Nå minker det på bilene dine Petter kansje du sko kjøpt deg ein gtd nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6241 Skrevet August 3, 2009 Kan sjå om eg finne ein tank på jobb imårå.. Hehe ja d må du bare gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6242 Skrevet August 3, 2009 Ikkje et hyggelig syn på vei til jobb idag... http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/1060237/Kjoerte_av_veien_ndash_landet_paa_taket.html Trym, går det greit med skruingå? Eg har lide tid denne ugå, mye jobb og mye som skjer på hjemmefronten... Men får eg tid så stikke eg nok udom. Skjer ikkje mye i mitt lokale denne ugå desverre, vente på bolter og diverse, så får ikkje gjort så mye før det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6243 Skrevet August 3, 2009 Kjørte av veien å totalvraga ein bil eg og i dag men det gikk heldivis bra med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6244 Skrevet August 3, 2009 Ka så skjedde då Lasse? Håbe det va firmabilen Godt at det endte bra med deg då...det e jo viktigast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6245 Skrevet August 3, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6246 Skrevet August 3, 2009 Oisann...koss fekk du det te? Punkterte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6247 Skrevet August 3, 2009 Eg traff på en traktor med slåmaskin bakpå. slåmaskinen var 3m bred og veien 4m eg så ingen aen utvei en å svinga i grøftå i håp om å komme opp igjen men pga dårlig veiskulder /myr så ble eg dratt lenger ut og rett i ein fjellknaus i ca 50km/t smalt godt ja. fustrerende men det er sånne ting som kan sje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6248 Skrevet August 3, 2009 Ja, ser den, konne fort ha godt mye verre, det konne det og med meg å Petter øve fjellet sist helg... E utrolig fort gjort.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6249 Skrevet August 3, 2009 Synd med firmabilen Lasse, grei unnskyldning for å ikkje komma utom i dag Ein bil mindre i oppkjørselen min nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6250 Skrevet August 4, 2009 Golfen så forsvant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...