Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

K ti he du lyst på besøg PetteR? Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gå omså nå...selv om det er Baywatch på tv :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baywatch?!? Seriøst, ser du på sånt søppelTV? : eek :

Eg har gått tur med hundane, men e hjemma nå, så det e jo bare te å ta turen. Men eg har ikkje fiksa Vag-Com kabelen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du du får den i ettermiddag/kveld??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du du får den i ettermiddag/kveld??

Prøvde ringa Trym, men han tok ikkje telefonen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trym kommer utover med Vag-Com'en ette ein mabit. Så då e det bare te å siga utover landegrensene for dei så måtte føla for det. Eg stille med grill, kull og tennveska : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trym sa i hvert fall t mg når eg snakka me han at han sko ta turen ud t dg i kveld Petter så kabelen komme nok den. :) Trur han holde på med GTDen, mangle vell tank t vann/methanol innsprøytninga trur eg. ellers trur eg han he kobla d mesta. :D

Eg kjeme sikkert ut om ikje så lenge. Må bare henta Golfen fusst. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg... Endelig finver, å eg må jobba kveld!

Menn sånn aligavell. Någen som har noen gode tips te å få opp olje fra asfalt? Etter en har brukt sånn absorberings greier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arg... Endelig finver, å eg må jobba kveld!

Menn sånn aligavell. Någen som har noen gode tips te å få opp olje fra asfalt? Etter en har brukt sånn absorberings greier...

Ikkje prøvd det, men det her så greit ut: http://butikk.cleaningshop.no/storefront.php?pid=744 5 liter for 200kr : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen jeg også : vinke :

slår følge med Kjell !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen jeg også : vinke :

slår følge med Kjell !

Supert det : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg i bilen as we speak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, sko jo hatt sånne grillkvelder litt oftare ute hos deg, va hyggeligt, synd eg måtte stikka tidligt men e jo fort gjort å arangera med så goe plass, grill og fantasnakk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang kaskje eg og e me, hvis eg får det med meg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja. Då starta plutselig ikkje V8en... Har ikkje brukt ann på litt øve ei uga. Og d e ei uga me mye regn. Så satse på at d e kondens eller noge. Ska ta ein sjekk i mårå.

Får håpa d ikkje e noge alvorligt så kan ødelegga for Rudskogen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg sko gjerne komt eg og, hadde d kje vært for at eg låg heima me kraftig forkjølelse å feber :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg sko gjerne komt eg og, hadde d kje vært for at eg låg heima me kraftig forkjølelse å feber :P

Svineinfluensa? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Asj, keffer fekk isje eg me meg at der va grillparty på "Øyna" i dag....

Jaja, eg va på jobbå heiste bilen istedenfor...Nogen må jo jobba og : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javell noen som kjede ser litt og har fri fra jobb så vil vær me ut og finna på någe:-P?..eg kjede meg!:-P

noen som kjede seg og vil ut og ralla litt så bare te og ringa:-)..nr er 93428832:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svineinfluensa? :D

ja sko meste tru det :D men trur eg har hatt flaks, å at d e bare forkjølelse :P

ka tror dåkke muslimane hadde gjort om di fekk svineinfluenså? :D snakke me et lide forklaringsproblem då? : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sko meste tru det :D men trur eg har hatt flaks, å at d e bare forkjølelse :P

ka tror dåkke muslimane hadde gjort om di fekk svineinfluenså? :D snakke me et lide forklaringsproblem då? : vinke :

hehehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme igjen fra utlandet...

Språket var lettfattelig og folket var hyggelig :P

Absolutt noe som må gjentas :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, sko jo hatt sånne grillkvelder litt oftare ute hos deg, va hyggeligt, synd eg måtte stikka tidligt men e jo fort gjort å arangera med så goe plass, grill og fantasnakk :D

Grillkveld e aldri feil : smil :

Blei jo ganske greit oppmøte og ettekvert, ikkje verst det når eg bor fan langt ute i vold! Eirik kom jo og innom med nya gliset, så me fekk slengt på noen tåkelys så eg hadde liggande new-in-box ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hørte han og hadde handla tdk.. Nok ein grunn te å få meg G2 VR6 ;) hehe.. :P

Alle kan jo ikkje kjøra ront i dieseldyr :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.