Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ja, va digg me ein grillkveld.. Hehe..

 

Blei du happy me resultate JM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bare logging i går, men regner med at resultatet blir bra.

Peaka på 1,6 på 3.gir og det var visst ikke helt optimalt, men lå gjevnt 1,3-1,4 på 4.gir og det var visst godt (jeg har ikke peiling... Petter ramsa bare opp mye tall og bokstavkoder :P )

 

Glemte jo selvfølgelig å finne delenummer på pæreholderen, kontakten og speilet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillkveld e aldri feil : smil :

 

Blei jo ganske greit oppmøte og ettekvert, ikkje verst det når eg bor fan langt ute i vold! Eirik kom jo og innom med nya gliset, så me fekk slengt på noen tåkelys så eg hadde liggande new-in-box ;)

 

Blei gudd me tåkelyså Petter : smil : Takk for de. Må få justert litt på denne jomfru motoren snart og kjenne eg hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det glemte du.. Hehe..

 

Blei overraska øve min når me logga den. Peaka vell egneltig ikje ngn ting.. :) Det va nice.. :) Samme når eg fekk inn ny softwaren. Heilt stabil fortsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det glemte du.. Hehe..

 

Blei overraska øve min når me logga den. Peaka vell egneltig ikje ngn ting.. :) Det va nice.. :) Samme når eg fekk inn ny softwaren. Heilt stabil fortsatt.

 

Eg har aldri sett ein aen bil med magnetventilregulert ladetrykk og sånn stålkontroll så din :tilber:

 

Blei gudd me tåkelyså Petter : smil : Takk for de. Må få justert litt på denne jomfru motoren snart og kjenne eg hehe :P

 

Har alltids litt deler på lur vettu ;) Justering e det nok og ei rå med, sko funne ein intercooler te an.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har aldri sett ein aen bil med magnetventilregulert ladetrykk og sånn stålkontroll så din :tilber:

 

 

 

Har alltids litt deler på lur vettu ;) Justering e det nok og ei rå med, sko funne ein intercooler te an.

 

Ja må nesten få tak i det :) Vett du ka intercooler eg kan bruga? Evt kem så selge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers takk.... For liten motor (105hk) + at det va langt i fra min stil det der...

 

Langt ifra fin stil? Va jo 4x4 og tdi? Ville du hatt litt merr ratlook e det det du meine? :P:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt ifra fin stil? Va jo 4x4 og tdi? Ville du hatt litt merr ratlook e det det du meine? :P:D

 

Ikkje F'n'F look...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter: Ble bilen i klubben? Må nesten kondolere med salg av en über kul bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter: Ble bilen i klubben? Må nesten kondolere med salg av en über kul bil ;)

 

Solgt til lokallagslederen vår : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka bil du he kjøpt deg?

 

golf 3 GTD :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GTD'en var fin, dog noe små-sliten her og der...

Men det er jo begrenset hva man kan få for en 10pack med lolipop is :P:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GTD'en var fin, dog noe små-sliten her og der...

Men det er jo begrenset hva man kan få for en 10pack med lolipop is :P:p

 

hehe takk for det :P Så sant så sant.. Men tenkte å pusse ned rusten. er kun overflaterust å smøre på noe Brunox. Å gjerne kjøpe en sprayboks med svart lakk. Blir i vertfall litt bedre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare overflaterust i kanalen også? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare overflaterust i kanalen også? Hehe..

 

Alt kan fiksas ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åjada, vakje sånn meint.. Hehe.. Konge bil.. Åsså me jomfrumotor som petter som fint sa... hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare overflaterust i kanalen også? Hehe..

 

Hehe :D Ja kanalane må nok byttas... :P Men planen va jo bare å heholda ann te neste eu kontroll så bryr mg ikkje så mye om dt : rolleyes hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo jomfrumotor når plomberingå fortsatt står på dieselmengde justeringsskruå : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då e eg redde eg og kjøre rundt me jomfrumotor: klø : Petter, har du nogen goe tips for å få litt mer ut av dieselfemmeren min ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då e eg redde eg og kjøre rundt me jomfrumotor: klø : Petter, har du nogen goe tips for å få litt mer ut av dieselfemmeren min ? : rolleyes

 

Din e jo avansert i forhold te ein gammale TD : haha :

 

Dyser + chip, enkelt og greit. Gir mest effekt uten at du trenge å bytta clutch, intercooler, eksos osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah :) men ang. EGR, for å blenda hålane som e igjen, må eg bare få lagt te ei "plata" som eg kje komme på ka eg ska kalla, å bruga te å blenda? å dysestørrelse? kor store? kor ska eg handla? kermatdi feks? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aah :) men ang. EGR, for å blenda hålane som e igjen, må eg bare få lagt te ei "plata" som eg kje komme på ka eg ska kalla, å bruga te å blenda? å dysestørrelse? kor store? kor ska eg handla? kermatdi feks? :P

 

Avblending gjør du med lokk så kjøpes over disk hos Møller for 31kr stk : smil :

 

Meine på at det e PowerPlus 520 dysene så passe best te din uten for mye røyk, kan sjekka litt opp, 140hk du hadde va det ikkje? Dyser handles billigast fra blimportcentra.se eller boraparts.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.