#6351 Skrevet August 6, 2009 Kjell: fikk du PM'en jeg sendte i går??Skaffer du de delene på èn dag?? Jeg har lite å gjøre på jobb i dag, så jeg er utolmodig Eg fekk software te deg i går kveld, eg va bare litt for opptatt med å fråtsa i grillmat te å gjør noe med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6352 Skrevet August 6, 2009 Så jeg må kansje ta turen ut til jomfrueilge Rennesøy i kveld og?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6353 Skrevet August 6, 2009 Kjell: fikk du PM'en jeg sendte i går??Skaffer du de delene på èn dag?? Jeg har lite å gjøre på jobb i dag, så jeg er utolmodig 'Då e me to.. Sendt mail ... Det kunne fort kosta deg mer enn 450kr... *host* *clutch* *host* Ja, sant nok det.. Men då hadde eg hatt NØDT å kjøba ny clutch.. Hehe.. Men du ska ta sjansen du? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6354 Skrevet August 6, 2009 Du har tilfeldigvis ikke TV2 sport, Petter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6355 Skrevet August 6, 2009 Clutchen min e bare kjørt 35k km, så den burde holda noen drag. Prøvd to launcher på tørr asfalt og då løsna alle fira hjulå ingen problem med clutchen JM, eg ska på Åsen og bremsa bilen i dag, så muligens ta det itte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6356 Skrevet August 6, 2009 Ja, sant nok det.. Men då hadde eg hatt NØDT å kjøba ny clutch.. Hehe.. Men du ska ta sjansen du? Hehe.. D kan fort bli dyrt. e nå litt arbeid å bytta når d e drift på 4 hjujl også.. Petter kan jo bare gå tilbake til orginal softwaren så tar han isje clutchen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6357 Skrevet August 6, 2009 Clutchen min e bare kjørt 35k km, så den burde holda noen drag. Prøvd to launcher på tørr asfalt og då løsna alle fira hjulå ingen problem med clutchen JM, eg ska på Åsen og bremsa bilen i dag, så muligens ta det itte det? D e isje det samme som å spinna på tørr asfalt.. du starte i 4 gir og gir flat pedal. e du virkelig heldig så slippan isje. gjør an så vet du at aaron har en clutch t deg på lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6358 Skrevet August 6, 2009 D e isje det samme som å spinna på tørr asfalt.. du starte i 4 gir og gir flat pedal. e du virkelig heldig så slippan isje. gjør an så vet du at aaron har en clutch t deg på lager Eg har prøvd både fjerda, femta og sjetta fra 1000-1200rpm og opp, clutchen har aldri slurt Og launch fra stillstående med firhjulstrekk e pryl for clutchen!!! Står ikkje bare å spinne sånn så grevlingane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6359 Skrevet August 6, 2009 Jess... Er bare 5min fra Åsen til meg. Bare pling så stiller jeg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6360 Skrevet August 6, 2009 Du har tilfeldigvis ikke TV2 sport, Petter?? Har bare vanlig rikstv pakke, så tvile på det. Har ikkje behov for fotball kanal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6361 Skrevet August 6, 2009 D kan fort bli dyrt. e nå litt arbeid å bytta når d e drift på 4 hjujl også.. Petter kan jo bare gå tilbake til orginal softwaren så tar han isje clutchen sin. Det kan eg au gjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6362 Skrevet August 6, 2009 Eg har prøvd både fjerda, femta og sjetta fra 1000-1200rpm og opp, clutchen har aldri slurt Og launch fra stillstående med firhjulstrekk e pryl for clutchen!!! Står ikkje bare å spinne sånn så grevlingane Ja, kan huska når eg sko ta ein launch start med min ette me programerte ann.. Gjekk ikje så bra kan du sei.. Hehe.. Lokte ikje så veldig godt ittepå og ann rikke sg jo ikje a flekken-.- Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6363 Skrevet August 6, 2009 Original software i Kjell sin fikse me kjappt og såklart gratis hvis det blir behov. Har backup liggande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6364 Skrevet August 6, 2009 Kanskje jeg skulle benka GTDèn min haha nei fra spøk te revolver.. Ingen så har någen greie 15" dekk liggandes te ein rimelige penge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6365 Skrevet August 6, 2009 Kanskje jeg skulle benka GTDèn min haha nei fra spøk te revolver.. Ingen så har någen greie 15" dekk liggandes te ein rimelige penge?? har muligens någen 17" som kan passa på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6366 Skrevet August 6, 2009 Blir det karroseribytte Trym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6367 Skrevet August 6, 2009 Blir det karroseribytte Trym? E sije sikker men får se med tia... får leke meg litt med bilen først og så ta ut filterboksen og se hvor gale det er.. muligens så er det lett å fikse. hvis ikke så blir det karroseribytte ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6368 Skrevet August 6, 2009 Nice, då blir det jo GTI GTD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6369 Skrevet August 6, 2009 Nice, då blir det jo GTI GTD Hehe ja.. da blir det skivebremser bak også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6370 Skrevet August 6, 2009 Har ett heller optimistiskt ektepar som står å lasse 2 halvpaller med fliser inn i en golf 1 cab utforbi jobb her! De e halvveis, å har nesten bundet fjæringen bak! Står bare å måpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6371 Skrevet August 6, 2009 Har ett heller optimistiskt ektepar som står å lasse 2 halvpaller med fliser inn i en golf 1 cab utforbi jobb her! De e halvveis, å har nesten bundet fjæringen bak! Står bare å måpe! TA BILDE!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6372 Skrevet August 6, 2009 Fekk ikkje tid. Når eg gjekk så stod de å venta på at någen andre sko komme å henta litt. Han skjønte at det blei litt mye. Va ikkje fullt de to halvpallene, men de hadde vel 500 kg med flis, og 100 kg med sement! Det va stabla bra i alle hulrom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6373 Skrevet August 6, 2009 Har en liten anelse at tempføleren på bilen min er gåen (a4en). Någen som sitte med ETKA å kan finne delenummer på G62 føleren i min bil? Har dårlig erfaring med å spør etter slike ting uten ett delenummer på møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6374 Skrevet August 6, 2009 Dette er et skudd, langt uti mørket: 028 906 040 C Temperatursensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6375 Skrevet August 6, 2009 Petter har solgt golf 3 syncroen te meg! Åååå Sjeeeeef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...