Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

eg bler og me. Se om eg finne mg et speil så ikkje e knust te golfen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik satt på felgene nå elle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se etter sideskjørt til meg da om dere skal dit:)

Eg ska se etter;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg bler og me. Se om eg finne mg et speil så ikkje e knust te golfen :)

Eirik...

Ke ti ska me få se bilde av golfen din ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir Køben på meg tirsdag grytidlig, så blir ikkje tid te å vraka GTDen og leita ette snobedeler :( Regne med det går i boks neste tirsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir Køben på meg tirsdag grytidlig, så blir ikkje tid te å vraka GTDen og leita ette snobedeler :( Regne med det går i boks neste tirsdag.

Neste tirsdag jobbe eg så då får dåkkår klara dåkkår uden meg....men det går vel fint, bilen må jaffal vekk den tirsdagen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har blitt en rolig start på den andre uka etter ferien... Jeg lurer på hvordan folk fikk dagen til å gå før internett ble obligatorisk hos alle :P

Nå er det bare 3 dager til Finni er å se på veien igjen... Skal vi sette penger på hvor lang tid det tar før han må haike igjen?? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har blitt en rolig start på den andre uka etter ferien... Jeg lurer på hvordan folk fikk dagen til å gå før internett ble obligatorisk hos alle :P

Nå er det bare 3 dager til Finni er å se på veien igjen... Skal vi sette penger på hvor lang tid det tar før han må haike igjen?? :P

Haha! Eg tippe 3 måneder før Finni må haika igjen:D :nana:

EDIT: D har nå gått 1 år og 2mnd siden eg fekk lappen igjen. Eg har isje fått ein einaste bot siden, d e isje verst:) Eg har pleid å ha minst ei bot i året, hehe:) (bank i bordet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt lappen i 7 år og fått ein bot...(i norge jaffal) :)

Ikkje mistann...og har heller ikkje planer om å mistan...litt greit å beholda jobben:p

Hadde Polititet plutselig bak meg inatt, de fulgte meg 2mil...va litt stressa då når eg kjøre itte turtallet...hehe

Visste at eg hadde låge bag ein i 70 sonå på 2300omdr i 4gir ein gang, så litt lavere og litt over der avhengig av 60 og 80km/t trodde eg sko verr greit..

Blei faktisk ikkje stoppa sjøl om eg te tider følte eg kjørte greit seint.. (kjøre jo stort sett etter forholdå:D)

Ska leggas te at det va tåka og dårlig sikt då...for te vanlig hadde de vel stoppa å tatt rutine kontroll, alkotest og det som verre e...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du har bytta girkasse, ikkje sikkert du har samme utveksling lenger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va etter at eg bytta girkasse eg sjekka, for det va etter at eg bytta girkasse as speedo vaieren ramla ut :P Ska settan på plass idag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt noen uker uten speedometer då med andre ord ;) Som signaturen din: Ting tar tid.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt lappen i 7 år og fått ein bot...(i norge jaffal) :)

Ikkje mistann...og har heller ikkje planer om å mistan...litt greit å beholda jobben:p

Hadde Polititet plutselig bak meg inatt, de fulgte meg 2mil...va litt stressa då når eg kjøre itte turtallet...hehe

Visste at eg hadde låge bag ein i 70 sonå på 2300omdr i 4gir ein gang, så litt lavere og litt over der avhengig av 60 og 80km/t trodde eg sko verr greit..

Blei faktisk ikkje stoppa sjøl om eg te tider følte eg kjørte greit seint.. (kjøre jo stort sett etter forholdå:D)

Ska leggas te at det va tåka og dårlig sikt då...for te vanlig hadde de vel stoppa å tatt rutine kontroll, alkotest og det som verre e...:)

Bare vent... sånn så du kjøre så ryge d nok ein gang for deg og:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt noen uker uten speedometer då med andre ord ;) Som signaturen din: Ting tar tid.. : smil :

hehe...stemme det :P

Bare vent... sånn så du kjøre så ryge d nok ein gang for deg og:evil:

Nå skjønne eg ikkje heilt? :D

Faktisk roa meg det sista året...bortsett fra når eg kjøra hjem fra østlandet osv...hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! tippe min neste bot komme på ein eller aen landevei... eg har d me å få bøter på landeveier, hehe:P Tippe du ryge på vei hjem fra Rudskogen, hehehe:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! tippe min neste bot komme på ein eller aen landevei... eg har d me å få bøter på landeveier, hehe:P Tippe du ryge på vei hjem fra Rudskogen, hehehe:evil:

Tippe eg og...godt eg ikkje ska der då :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tippe eg og...godt eg ikkje ska der då :D

Phu, ja d va jo godt:p

Bare passa deg fram t Wörthersee då, så du isje "går på ein Finni": haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik satt på felgene nå elle?

jepp har det. Satt så et skudd :D Tusen takk for felger å dekk Trym. Blei ein heilt nye bil me de felgane :):P

Men vente me å vrenga på de nye dekkå te eg har tatt 4 hjuls kontroll!

Eirik...

Ke ti ska me få se bilde av golfen din ?

hehe. må vel få tatt någen bilder snart. Men ann ser ikkje mye fine ud så... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp har det. Satt så et skudd :D Tusen takk for felger å dekk Trym. Blei ein heilt nye bil me de felgane :):P

Men vente me å vrenga på de nye dekkå te eg har tatt 4 hjuls kontroll!

Kor har du tenkt å ta firhjulskontroll hen?

Ska ha det eg og før eg hive på mine felger, og Trym nevnte ein plass som va bra og billigt, men eg huske ikkje kor det va...Trym?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Eg tippe 3 måneder før Finni må haika igjen:D :nana:

EDIT: D har nå gått 1 år og 2mnd siden eg fekk lappen igjen. Eg har isje fått ein einaste bot siden, d e isje verst:) Eg har pleid å ha minst ei bot i året, hehe:) (bank i bordet)

Alt har jo me kossen du kjøre... Prestar får aldri bøter de vet du ;):evil:

E det bare tri dager igjen nå? Shit!

Ikkje sett penger på någe lengre enn te rudskogen :P

Glede meg te å få alt på gang nå. Handla meg dekk og sota blinklys og som komme snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha!! Kati blei du prest?

Meinte at du kjørte som ein ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, mulig eg kjøre så ein prest her hjemma... Eg fekk litt skrekken itte eg mista lappen, men det har sånn småligt bjynt å løsna opp igjen nå... Tror d va turen t Wörthersee med tilhørende høyhastighets etapper gjennom Tyskland og Østerrike så har fått d t å løsna, hehe:D

Bare vent Finni, du komme t å kjøra så ein prest du og når du får lappen tbage;)

Doffer og Kjell: Innlegge t finni kan umuligt ha vært nyttig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor har du tenkt å ta firhjulskontroll hen?

Ska ha det eg og før eg hive på mine felger, og Trym nevnte ein plass som va bra og billigt, men eg huske ikkje kor det va...Trym?

Eg tenkte å ta ein liden ringerunde i mårå for å finna billigst plass :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.