#6626 Skrevet August 17, 2009 E ikkje petter i køben me jobben då? Meine eg huske han nevnte någe om det for ei stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6627 Skrevet August 17, 2009 Jo, an sko vel ver der ut forrige uga, men tror an e tbage igjen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6628 Skrevet August 17, 2009 Ha neh sikkert fått svineinfluensa og ligge heima.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6629 Skrevet August 17, 2009 Ha neh sikkert fått svineinfluensa og ligge heima.. Hehe.. Ennå fodle itte utdrikningslage du va på? hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6630 Skrevet August 17, 2009 Ja, ikje langt i frå.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6631 Skrevet August 17, 2009 Finni: Såg ud som det var lite folk der på lørdagen. Va ikkje altfor mye folk men mange har gått hjem på dette bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6632 Skrevet August 17, 2009 F40 e gråft! Men sånn te opplysning viss någen har feri å kjede seg så e det bare å komma ud te meg å verme å mala..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6633 Skrevet August 17, 2009 Mala??? I dette veret? Misunne deg ikkje litt ein gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6634 Skrevet August 17, 2009 (endret) Ska du ver på jobb i kveld Stian? Me tenkte me sko stikka bort å sjå på det her Solberg greiene.. Dar e jo gratis IS!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6635 Skrevet August 17, 2009 (endret) 13 timas arbeidsdag i dag....Det e fillen isje bare bare ... Jett 2 gonge om Fredrik e sleden i dag....Ooo YES Men for all del....Det e jo fint me litt øvetid av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6636 Skrevet August 17, 2009 Eg og hadde 13timar i dag. Blir sleden av sånt. ikke hadde eg lyst heller, men eg følte eg ikke kunne sei nei når sjefen spurte siden eg nettop krasja den eine firmabilen utenom arbeidstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6637 Skrevet August 17, 2009 Eg og hadde 13timar i dag. Blir sleden av sånt. ikke hadde eg lyst heller, men eg følte eg ikke kunne sei nei når sjefen spurte siden eg nettop krasja den eine firmabilen utenom arbeidstid Oisann....Den e kjibe Lasse Gjekk det godt me deg då og koss gjekk det me bilen ? Ke bil va det, og kor krasja du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6638 Skrevet August 17, 2009 Mala??? I dette veret? Misunne deg ikkje litt ein gang! Har våre sol ude her på landet mesteparten av dagen vertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6639 Skrevet August 17, 2009 Oisann....Den e kjibe Lasse Gjekk det godt me deg då og koss gjekk det me bilen ? Ke bil va det, og kor krasja du ? Jadå gjekk fint med meg bilen blei kondemd men. Ligger bilder någen sider tilbake her i tråden var ein Toyota Hiace 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6640 Skrevet August 17, 2009 Någen som har hørt fra Petter L ? Han e ennå i sør for køben de fikk litt problemer der nere så me får se når han komme hjem. e sjøl akkurat kommen heim fra køben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6641 Skrevet August 18, 2009 Oisann....Den e kjibe Lasse Gjekk det godt me deg då og koss gjekk det me bilen ? Ke bil va det, og kor krasja du ? Jadå gjekk fint med meg bilen blei kondemd men. Ligger bilder någen sider tilbake her i tråden var ein Toyota Hiace Lera deg å fylla me du Fredrik, gammalt nytt d der nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6642 Skrevet August 18, 2009 Robin: begynner du på jobb klokka 9?? Dagens først innlegg kommer som regel mellom 9 og ti over 9 (ja, jeg kjeder meg litt på jobb i dag og) Hvor kan jeg kjøpe sånn vaskevott her i distriktet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6643 Skrevet August 18, 2009 Bilxtra i hillevåg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6644 Skrevet August 18, 2009 Robin: begynner du på jobb klokka 9?? Dagens først innlegg kommer som regel mellom 9 og ti over 9 (ja, jeg kjeder meg litt på jobb i dag og) Hvor kan jeg kjøpe sånn vaskevott her i distriktet?? Hehe, nei, bjynne 8... Så bruke eg ca 1t på å planlegga dagen, lesa/svara på någe mail før eg tar et lite avbrekk på forumet;) Du kan se på d sånn, eg tar 10min på forumet ein gang i blandt isteden for å gå ud å røyga, så mangen andre jør i løpet av ein arbeidsdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6645 Skrevet August 18, 2009 Pleie bli 10min avbrekk til litt arbeid å mail svaring hos meg. Som når noen kommer inn på kontoret for å få svar på noe osv. Så rett tilbake på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6646 Skrevet August 18, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18099507 : rock : Hatt den i ein golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6647 Skrevet August 18, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18099507 : rock : Hatt den i ein golf D konne blitt skummelt rått:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6648 Skrevet August 18, 2009 Domt det ikkje går nn å bare stappa ann oppi.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6649 Skrevet August 18, 2009 Litt modifisering så går alt: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6650 Skrevet August 18, 2009 Fikk sms i dag fra skeidar. Sofaen min kom 1mnd før tia, så nå trenger jeg assistanse. Noen som Har mulighet å hjelpe meg med å få den hjem til meg?? Litt liten plass i konebilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...