#6651 Skrevet August 19, 2009 Wohoo!!! Nye dekk på bilen min.. Eller gamle nye.. Hehe.. I hvert fall dekk med mønster på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6652 Skrevet August 19, 2009 E dår någen så har lyst t å hjelpa meg me å skifta 2 fjørbeinslager på lørdag? Eg har isje verktøy eller plass å stå sjøl:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6653 Skrevet August 19, 2009 Kom til sørlandet, så skal jeg hjelpe deg Der har jeg tilgang til verktøy, plass, luft og løftebukk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6654 Skrevet August 19, 2009 Sko gjerna ha våre me, men då e eg i drammen!! :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6655 Skrevet August 19, 2009 Kom til sørlandet, så skal jeg hjelpe deg Der har jeg tilgang til verktøy, plass, luft og løftebukk... Hehe, eg ska'sje forbi der før på tirsdag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6656 Skrevet August 19, 2009 Fikk sms i dag fra skeidar. Sofaen min kom 1mnd før tia, så nå trenger jeg assistanse. Noen som Har mulighet å hjelpe meg med å få den hjem til meg?? Litt liten plass i konebilen min Eg har mulighet te å stilla opp med transporter, ka tid tenke du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6657 Skrevet August 19, 2009 Hvis der e någen som kjede seg, og har lyst på någe å gjør, så ska eg hiva senkesettet på bilen nå. Bare å ringa eller senda sms. 93205319. Kan ver litt vanskelige å få tak i, så prøv flerne ganger hvis du ikkje komme gjennom. Dårlig dekning i garasjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6658 Skrevet August 19, 2009 Eg har mulighet te å stilla opp med transporter, ka tid tenke du? Flottings!! Jeg skal legge ut min eksisterende sofa på finn.no og håpe på at den ryker på kort tid (for jeg har egentlig ikke plass til 2 sofaer Kansje i morgen ettermiddag?? Jeg skal til Forus i 7 tia i morra kveld, så kan kansje ta det ta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6659 Skrevet August 19, 2009 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6660 Skrevet August 19, 2009 Syns fjæringen bak på golfen har vært noe rar, og eg fant jo ut koffor når eg bytta fjærene. De som stod på va ikkje knekt bare på ein plass, men den eine va knekt 5 plasser, mens den andre va knekt på 4 plasser!!! Ikkje rart an har vert någe løyen... Blei jo litt skuffa når eg fekk på fjærene bak, for an blei jo ikkje lågare siden halve original fjæra va knekt! Så i mårå blir det bytte av fjærene fremme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6661 Skrevet August 19, 2009 Syns fjæringen bak på golfen har vært noe rar, og eg fant jo ut koffor når eg bytta fjærene. De som stod på va ikkje knekt bare på ein plass, men den eine va knekt 5 plasser, mens den andre va knekt på 4 plasser!!! Ikkje rart an har vert någe løyen... Blei jo litt skuffa når eg fekk på fjærene bak, for an blei jo ikkje lågare siden halve original fjæra va knekt! Så i mårå blir det bytte av fjærene fremme. Hehe såppass ja Heiv du ikkje på justerbart når du fysst va i gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6662 Skrevet August 19, 2009 I dag har eg våre å trent vekk den der hamburgeren du "busta" meg for på burger og pizzacompaniet i går Dag Ivar... 40 minutt med beinharde trøing på Elexia...Sorry for at eg isje ga beskje i dag, du så ville bli me å trø ein gong...Eg kom på det litt seint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6663 Skrevet August 19, 2009 Fredrik: Du må helle trø ute. 40min på spinningsykkel føles som 3 timer på landevei + at du hvile i nedoverbakkene Og så er det gratis i motsetning til Elexia o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6664 Skrevet August 19, 2009 (endret) Ja, eg ska prøva å få trødd litt ude i friluft og. Akkurat nå holde eg på å fiksa opp sykkelen min litt, så det kan vær litt vanskelig for øyeblikke...Men når sykkelen er goe så nye igjen så har eg enn plan om å ha nogen tima på sete der og !!!!..... Værtfall det så e "THE PLAN", så får me se ka tiden bringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6665 Skrevet August 19, 2009 Fredrik:Du må helle trø ute. 40min på spinningsykkel føles som 3 timer på landevei + at du hvile i nedoverbakkene Og så er det gratis i motsetning til Elexia o.l. E d isje d så e meiningå me spinning då, at du faktisk ska anstrenga deg: rolleyes Å ISJE KVILA I NÅGE NERØVEBAKKE!!! kviling når du trene e for pyser:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6666 Skrevet August 19, 2009 Eg e den fysste så ikkje ska ver me robin på trening jaffal. Sattan te nazi opplegg.. Hadde sikkert komt me pisken jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6667 Skrevet August 20, 2009 Eg e den fysste så ikkje ska ver me robin på trening jaffal. Sattan te nazi opplegg.. Hadde sikkert komt me pisken jo... Oooooh yes, e'sje någe rusk når eg e på trening: gb : Bare henga deg på om du tør: pisk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6668 Skrevet August 20, 2009 Oooooh yes, e'sje någe rusk når eg e på trening: gb : Bare henga deg på om du tør: pisk : Få pryl eller slappa av me ein letterman episode.. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6669 Skrevet August 20, 2009 Nå må iche dokke gamle trena dokke i hel ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6670 Skrevet August 20, 2009 Det har vell aldri vært noen fare for det Eneste faren for det må være 18år gamle blonde småjenter som snakker i telefonen mens de kjører i pappas XC90... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6671 Skrevet August 20, 2009 Siden alle e på rudskogen i bagrus neste sundag, udenom meg (uden bagrus altså) Ska me ta ett ekstraordinert lokallagsmøte på sundag på MC'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6672 Skrevet August 20, 2009 trenge isje ver domt d kluge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6673 Skrevet August 20, 2009 Drammen då ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6674 Skrevet August 20, 2009 Nogen så vett om nogen billige 18" (eventuelt 17") 5*100 som e te salgs? Sko hatt noge te rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6675 Skrevet August 20, 2009 Godt du e tidlig ute! Nå begynne tordenværet så eg logge ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...