#6676 Skrevet August 20, 2009 Då har GTD'n vert på bremsing.. 91.5Hp ved 3585rpm og 205.6Nm ved 2810rpm på hjulan.. ikke verst for en 1.6 dieselmotor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6677 Skrevet August 20, 2009 I dag har eg våre å trent vekk den der hamburgeren du "busta" meg for på burger og pizzacompaniet i går Dag Ivar...40 minutt med beinharde trøing på Elexia...Sorry for at eg isje ga beskje i dag, du så ville bli me å trø ein gong...Eg kom på det litt seint. Jor ingenting at du glømte meg, eg va ude på crossbanen å kjørte fra meg godt det e helg, fekk et par sår å en forslått brystkasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6678 Skrevet August 20, 2009 Jor ingenting at du glømte meg, eg va ude på crossbanen å kjørte fra meg godt det e helg, fekk et par sår å en forslått brystkasse.. Okay......Det hørtes isje heilt gudd ud då Men det e godt det e helg å fri i mårå ja . Ska bli herligt å konna få såva litt lengre enn 6 i måråtidligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6679 Skrevet August 20, 2009 Okay......Det hørtes isje heilt gudd ud då Men det e godt det e helg å fri i mårå ja . Ska bli herligt å konna få såva litt lengre enn 6 i måråtidligt Trykke på "Liker ikke" knappen som isje e her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6680 Skrevet August 21, 2009 Ja, her var dar dødt i dag.. Hehe.. God helg alle sammen!!! Nå e d bare 1 liden time igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6681 Skrevet August 21, 2009 Hatt helg i 3 uge eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6682 Skrevet August 21, 2009 Du må bjunna å få ud fingen på golf prosjekte ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6683 Skrevet August 21, 2009 Nogen så ska ha motor t ett dieselprosjekt? D va vel ikkje nogen galen pris heller! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164773 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6684 Skrevet August 22, 2009 (endret) Såg du meg nå i kvell Christoffer ? Eg traff deg i "lyskryssveien" på Sandnes ca der oppe med Gerds trafikkskule. Eg fekk isje helst fordi eg la isje merke til bilen din før me va rett på siå av kverandre, eller rettere sagt Corrado-streamer`en i frontrutå di. Du va på vei ner i sandnes og eg va på vei mot sola, for å sei det sånn !!!!! Huske isje heilt ke klokkå va eksagt der å då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6685 Skrevet August 23, 2009 Blir der noge av forslaget til Kluge i kvell om lokallagstreff på Donald`en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6686 Skrevet August 23, 2009 e me på det eg, men då må me ikkje mådast seinare en 7, siden eg begynne på jobb 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6687 Skrevet August 23, 2009 Då har GTD'n vert på bremsing.. 91.5Hp ved 3585rpm og 205.6Nm ved 2810rpm på hjulan.. ikke verst for en 1.6 dieselmotor Rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6688 Skrevet August 23, 2009 Då har GTD'n vert på bremsing.. 91.5Hp ved 3585rpm og 205.6Nm ved 2810rpm på hjulan.. ikke verst for en 1.6 dieselmotor Hvor mye utgjør det i motor? fabrikktalla 80hk er vel motorhk. bare vent Trym eg skal greia det samma på min orginale 60hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6689 Skrevet August 23, 2009 Da handla en kompis av meg seg ny sykkel og eg va den heldige te å få kjøra den hjem. En MV Augusta Kipt det regna slik på fredags kvelden. Men en meget rå sykkel. Slik en kunne eg tenkt meg å hatt. 2002 mod kjørt 5500 km. Var jo så vitt innkjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6690 Skrevet August 23, 2009 Græla dødt der e her for tiå .......Ka så sjer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6691 Skrevet August 23, 2009 Eg fant nettop ut att tysse har ett forhold eg isje viste om t ford! Eg satt å dreid å leste i gatebil så kom siå me ford rallybil , den siå hang samen me neste sida????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6692 Skrevet August 23, 2009 Eg fant nettop ut att tysse har ett forhold eg isje viste om t ford!Eg satt å dreid å leste i gatebil så kom siå me ford rallybil , den siå hang samen me neste sida????????????????? HAHAHA: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6693 Skrevet August 23, 2009 Hvor mye utgjør det i motor? fabrikktalla 80hk er vel motorhk. bare vent Trym eg skal greia det samma på min orginale 60hk Fabrikkhiddenene er på motoren direkte. så det er rundt 105-109 på motoren og den e isje sjikkelig instilt ennå.. Sga bygga opp den andre motoren sjikkelig og så bytta eventuelt hiva den inn i gti'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6694 Skrevet August 23, 2009 Faen ferska meg der btw siene va limt isammen me min egen avføring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6695 Skrevet August 23, 2009 Faen ferska meg der btw siene va limt isammen me min egen avføring Offdå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6696 Skrevet August 24, 2009 (endret) Någen så ska ha billige TDI motor? 2000mod 1,9 90hk AGR- 4500,- http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1739390#post1739390 Eller Polo 9N deler? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1739402#post1739402 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6697 Skrevet August 24, 2009 Någen som har kontakt med Petter Lønning? Komme han hjem før treffet te helgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6698 Skrevet August 24, 2009 Någen som har kontakt med Petter Lønning? Komme han hjem før treffet te helgen? jada han snakket om at han muligens blir sendt hjem i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6699 Skrevet August 24, 2009 Han må vell begynne å savne havregrøten nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6700 Skrevet August 24, 2009 Har lykter ligganes te deg her JM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...