Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Sjefs Petter! Glede meg t å sidda på någen runder på banen:)

Eg hadde jo håpt at eg sko få eksosen i hus før rudskogen, men den gang ei:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skjedde det som ikke skulle skje.. Knuste ene fremfelgen (ringen).. helt fucka. kom en som betalte 1,5 veiavgift og jeg la den inn i fortauskanten. Jaja bare en grunn til å få breiere kanter... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte du ikkje itte idioten???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei trodde ikke de var så knust.. men da jeg kom ut av bilen fikk jeg et litte sjokk.. myke felger gitt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RH e ikkje akkurat kjent for alukvaliteten desverre :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko me ikkje spør om du blir me te Rudskogen i mårå nå PetterB?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dropper rudskogen nå ja... må ha nye felgkanter? vet du str på de jeg har nå Petter? og hvor jeg kan få tak i og hva de koster? lyst på en tomme bredere bak kanskje:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det går greit å vaske bildeler i oppvaskmaskinen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det går greit å vaske bildeler i oppvaskmaskinen?

Felger jaffal :P

IMG_0657.jpg?t=1204326231

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dagen jeg trekker en felg ut av oppvaskmaskina, kommer til å bli husket av naboer og venner. Den felgen kommer til å bli trødd over hodet mitt, uten bruk av smøremiddel..det sørger min kone for, med 30 dagers garanti..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, det tviler jeg ikke på et sekund! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du ikke på rudskogen Kjell? synd med bilen til Petter har du snakka med han om kossen han har tenkt å få bilen hjem igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ska i bryllup om ein time eller ng.. Hehe.. :)

Ja, snakka me han i går. Trur han kjøre natt til søndag heim. Slenge ann i 4/5 gir og kjøre.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka så har skjedd med bilen te petter? Update please!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka så har skjedd med bilen te petter? Update please!

Han lekker bremseveske fra xlutchen så han vet ikke om det er slaveselynderen eller om det er noen andre koblinger til clutchen som har tatt kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh... Såg for meg han hadde dratt ut på banen eller fucka girkassen eg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han meinte på det var slavesylinderen når eg snakka me han i hvert fall.. Men han kjeme vell inn her å seie k d e når han e det på det retta.. Hehe.. :P Maks uflaks det der ja.. Spisa havregryn i 3 måna for å få bilen klar t skogen og så går ann t helvette (unnskyld meg) rett før han komme fram t skogen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han meinte på det var slavesylinderen når eg snakka me han i hvert fall.. Men han kjeme vell inn her å seie k d e når han e det på det retta.. Hehe.. :P Maks uflaks det der ja.. Spisa havregryn i 3 måna for å få bilen klar t skogen og så går ann t helvette (unnskyld meg) rett før han komme fram t skogen...

ja dette er maks uflaks og veldig synd for Petter. dette fortjente han ikke. håper han fikk bilen greit hjem igjen. har du hørt någe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket akkurat med han, han kom hjem kl. 7 i dag morges.. Hadde visstnok gått veldig bra.. eller bra etter omstenidghetene burde vi vell si.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dropper rudskogen nå ja... må ha nye felgkanter? vet du str på de jeg har nå Petter? og hvor jeg kan få tak i og hva de koster? lyst på en tomme bredere bak kanskje:)

Du har 1,75" breie ringer nå (bakfelgen er 6,75" brei).

Hør med Håkon Sanberg om han greier å skaffe ringer til grei pris, hvis ikkje så e det jo eindel så selge fra England og Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen hjem gjekk jo kjempegreit :)

4.gir funke fett fra 40-140km/t, så det blei ein snittfart på 90 på heile turen hjem. Eg bare trilla bilen i gang, hoppte inn og smekkte an i 1.gir så girte eg forsiktig opp te tredje og så te fjerde og så va det bare å kjøre :) Stor takk te Robin så slo følge på turen hjem, takk te Trym så tilbøy seg å hjelpa meg å få bilen hjem, takk te Selle og Robin for bagasjeplass på campen, takk te Finni for at eg fekk sova i bilen hans og takk te resten av gjengen så va me på ein kjekke tur og takk te dei så ringte for å kondolera med ødelagt bil rett før banekjøringå. Nå blir det bare å se framover mot å få bilen fiksa, så får me se om det blir Nürburgtur i høst eller no ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig å høre Petter :( men bra den holdt helt hjem da!

Funnut ut av feilen? Siden bilen først står, blir det enkelmasse svinghjul nå da eller? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig å høre Petter :( men bra den holdt helt hjem da!

Funnut ut av feilen? Siden bilen først står, blir det enkelmasse svinghjul nå da eller? hehe

Har ikkje orka se på det i dag. Hvis det e slavesylinder så må byttas, så e det ein del av utløserlageret, så då blir det enkeltmassesvinghjul og clutch oppgradering fra boraparts.com i samme sleng ja :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt dette Petter, men på en annen side, nå får du litt mer å pusle med!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt dette Petter, men på en annen side, nå får du litt mer å pusle med!! :D

Ja, trengte jo det : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.