#6751 Skrevet August 31, 2009 Virker som om Golf, Stavanger lokallag og rudskogen ikke går hånd i hånd.. Kjedelig at du ikke fikk dratt ut på bane. Satser på du får orden på det. Hvertfall greit at du fikk bilen hjem da Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6752 Skrevet August 31, 2009 Virker som om Golf, Stavanger lokallag og rudskogen ikke går hånd i hånd.. Kjedelig at du ikke fikk dratt ut på bane. Satser på du får orden på det. Hvertfall greit at du fikk bilen hjem da Petter. Greit å få bilen hjem for egen maskin ja, hadde blitt dyrt/stress å få an hjem på andre måter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6753 Skrevet August 31, 2009 Sund at det sko enda sånn så det gjor, 20 minutt før me var framme på "R....skogen" Petter. Hadde sett fram til å se bilen din på bane.....menmen, det blir vel en ny sjangse for det en annen gang, kjenner jeg deg rett. Bra turen hjem gikk bra for deg og Robin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6754 Skrevet August 31, 2009 Sund at det sko enda sånn så det gjor, 20 minutt før me var framme på "R....skogen" Petter.Hadde sett fram til å se bilen din på bane.....menmen, det blir vel en ny sjangse for det en annen gang, kjenner jeg deg rett. Bra turen hjem gikk bra for deg og Robin. Blir banekjøring ja, stol på det Får tid te å modifisera endå mer før neste banekjøringstreff Mulig det blir ein Nürburgtur te høsten og for å lufta bilen på Autobahn og Nordschleife 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6755 Skrevet August 31, 2009 Du har 1,75" breie ringer nå (bakfelgen er 6,75" brei). Hør med Håkon Sanberg om han greier å skaffe ringer til grei pris, hvis ikkje så e det jo eindel så selge fra England og Tyskland. målte ringene på felgene fra der ringen begynner til ytterkant og da var de ca 5,3 cm.. blir vel litt over 2 tommer det... har ikke peil på å handle fra tyskland eller england så her trenger jeg nok litt hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6756 Skrevet September 1, 2009 målte ringene på felgene fra der ringen begynner til ytterkant og da var de ca 5,3 cm.. blir vel litt over 2 tommer det... har ikke peil på å handle fra tyskland eller england så her trenger jeg nok litt hjelp:) Ska ikkje måla te ytterkant vettu Fra annleggsflate på felg te annleggsflaten te dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6757 Skrevet September 1, 2009 Stor takk te Trym så stilte med trekkbil sånn at me fekk knoksa GTD delebilen i dag, og takk te Doffer så og stilte opp for å få bilen opp på henger Trym, har du ringt på ny slaktebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6758 Skrevet September 1, 2009 En god grunn te å fjerna EGR: Men d va kje så ille som eg hadde trudd heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6759 Skrevet September 1, 2009 Stor takk te Trym så stilte med trekkbil sånn at me fekk knoksa GTD delebilen i dag, og takk te Doffer så og stilte opp for å få bilen opp på henger Trym, har du ringt på ny slaktebil? Har isje d.. får ta en telefon i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6760 Skrevet September 1, 2009 Her e an vettåkkår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6761 Skrevet September 2, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164735 Forresten du kjell eg såg på lørdag å kjørte forbi me en røe polo på hovedveien itte kvadrat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6762 Skrevet September 2, 2009 Da har jeg fått meg offshore rotasjon så da er det vel kanskje håp for s2`n etterhvert også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6763 Skrevet September 2, 2009 D kan ble spennande Frank:) Ka planer har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6764 Skrevet September 2, 2009 Planen er vel å få den sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6765 Skrevet September 2, 2009 Grattis med offshore jobb Franky 2-4 schedule elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6766 Skrevet September 2, 2009 Kluge, har du godt tips på effektiv fjerning av Tema-teip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6767 Skrevet September 2, 2009 2-2-2 så blir jo litt jobbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6768 Skrevet September 2, 2009 Da var bruks golfen til salgs http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=165817 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6769 Skrevet September 2, 2009 Alerede? Ka nå du har planer om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6770 Skrevet September 2, 2009 2-2-2 så blir jo litt jobbing 2 land, 2 offshore og så 2 fri te å skru bil? Hørtes travelt ut, men bedre enn 8-16 jobb året rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6771 Skrevet September 2, 2009 2 land, 2 offshore og så 2 fri te å skru bil? Hørtes travelt ut, men bedre enn 8-16 jobb året rundt travelt ja, men akkurat lenge nok til å ikke bli lei noen av delene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6772 Skrevet September 2, 2009 Greit å veksle litt ja, men pass på at du ikke havner på flaska når du har to uker uten jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6773 Skrevet September 2, 2009 Greit å veksle litt ja, men pass på at du ikke havner på flaska når du har to uker uten jobb Det er vell litt for seint? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6774 Skrevet September 2, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164735 Forresten du kjell eg såg på lørdag å kjørte forbi me en røe polo på hovedveien itte kvadrat? Tvile på d va mg du såg.. Eg va i bryllup heile lørdagen.. C4 dele ja.. He ein C4 ståande heima hos gamlingen... Ein mørkeblå sedan sånnen ein.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6775 Skrevet September 2, 2009 Alerede? Ka nå du har planer om? Noge aent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...