#6926 Skrevet September 12, 2009 (endret) I dag va eg ein kjappe i Kristiansand å henta meg nytt prosjekt ......eller det e isje så møye prosjekt igroen, men der e litt småplukk som må tas......kosearbeid kan me kalla det. Bilde å prosjekttråd komme....så nå trenge eg forresten ett sett med nye klubb klister . Gidde du ta me imårå Stian Egelandsdal hvis du har liggande å ska på det ekstraordinæra lokallagsmøte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6927 Skrevet September 12, 2009 Der va ny prosjekttråd laga http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6928 Skrevet September 13, 2009 Til dere med Golf V her inne (ikke du Finni): Jeg har en stykk ulakkert GTI replica frontfanger med alle griller deksler m.m. til salgs, to stykk sideskjørt i rugleplast (som er spraya med grunning) og en stykk ORGINAL glatt plast GTI bakfanger lakkert i United Grey og matt svart til salgs. Legger det ut her i første omgang for jeg har ikke så veldig lyst å sende dette i posten. Bakfangeren kan byttes mot en strøken GTI rugleplast bakfanger.... Kan leveres strekningen Farsund - Rennesøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6929 Skrevet September 13, 2009 Ka he skjedd me planan dine???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6930 Skrevet September 14, 2009 Til dere med Golf V her inne (ikke du Finni): ...snipp DISKRIMINERING!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6931 Skrevet September 14, 2009 Planene mine er ikke så veldig endret, men jeg skal gå fra "Lakkert, høy og myk" til "svart, knudrete, lav og hard" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6932 Skrevet September 14, 2009 HUSK Å STEM I DAG FOLKENS:) Eg har nettopp gjort d, hærligt å gjør d så tiligt på dagen, ingen kø, tok meg 1min å stemma:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6933 Skrevet September 14, 2009 HUSK Å STEM I DAG FOLKENS:) Eg har nettopp gjort d, hærligt å gjør d så tiligt på dagen, ingen kø, tok meg 1min å stemma:) Vel å merka så gjelde detta kun hvis du har tenkt å stemma noe på den blåa siå. Hadde du tenkt å stemma Rød-grønnt så sette du deg i sofaen og blir der resten av dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6934 Skrevet September 14, 2009 Det blir nok Jern-Erna på meg i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6935 Skrevet September 14, 2009 Siv Jensen for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6936 Skrevet September 14, 2009 Vel å merka så gjelde detta kun hvis du har tenkt å stemma noe på den blåa siå. Hadde du tenkt å stemma Rød-grønnt så sette du deg i sofaen og blir der resten av dagen. Lov meg at hvis eg ein dag vurdere å stemma någe rød-grønnt, så må du je meg ein på nasen! Å e d heilt håblaust så gjer du meg ei kula i mudlå auene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6937 Skrevet September 14, 2009 Robin: Eg ser deg titt å ofte på Tjelta for tiå, ka skjer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6938 Skrevet September 14, 2009 Lov meg at hvis eg ein dag vurdere å stemma någe rød-grønnt, så må du je meg ein på nasen! Å e d heilt håblaust så gjer du meg ei kula i mudlå auene! Ska eg gje deg ein på nasen? Eg e fortsatt glad i livet, så då får det bli ei kula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6939 Skrevet September 14, 2009 Robin: Eg ser deg titt å ofte på Tjelta for tiå, ka skjer?? Har ein kompis så bor der ude;) Ska eg gje deg ein på nasen? Eg e fortsatt glad i livet, så då får det bli ei kula Hahaha, eg har aldri slått någen i heila mitt liv sjøl om eg ved ein del anledninger har fått ein på nasen sjøl, så du har isje någe å frykta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6940 Skrevet September 14, 2009 Siv Jensen for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6941 Skrevet September 14, 2009 Haha då har vertfall eg lert någe: http://www.aftenbladet.no/lokalt/1064909/AA_Salicath_for_en_boelle_du_var.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6942 Skrevet September 14, 2009 Haha då har vertfall eg lert någe: http://www.aftenbladet.no/lokalt/1064909/AA_Salicath_for_en_boelle_du_var.html Bare eg så syns det va ekstremt passande at Mr. Salicath hette Fredrik te fornavn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6943 Skrevet September 14, 2009 Neeeh... får være nok jobb for i dag. Stikker og røyster!! (Tar en Finni og er ute i siste liten ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6944 Skrevet September 14, 2009 Doffer da venter me på bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6945 Skrevet September 14, 2009 Doffer da venter me på bilder. Møje bedre live Sweeeet!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6946 Skrevet September 14, 2009 Sliter litt med denne: http://videos.sapo.pt/jhnV7ZAaS9Zh27AJ22W8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6947 Skrevet September 14, 2009 Møje bedre live Sweeeet!!!! Det kan eg tenka meg. Men er jo ikke alle som har fått sett den i levanes live enda. Regne med det sjer snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6948 Skrevet September 14, 2009 Det kan eg tenka meg. Men er jo ikke alle som har fått sett den i levanes live enda. Regne med det sjer snart. Har han fått tak i nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6949 Skrevet September 14, 2009 Har han fått tak i nå da? Nye felger på Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6950 Skrevet September 14, 2009 Har han fått tak i nå da? Ferdig å pussa opp BBS RM felgane te Rallyen, og det blei supergromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...