Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

I dag va eg ein kjappe i Kristiansand å henta meg nytt prosjekt : vinke :......eller det e isje så møye prosjekt igroen, men der e litt småplukk som må tas......kosearbeid kan me kalla det.

Bilde å prosjekttråd komme....så nå trenge eg forresten ett sett med nye klubb klister : rock :: smil :: vinke :.

Gidde du ta me imårå Stian Egelandsdal hvis du har liggande å ska på det ekstraordinæra lokallagsmøte ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere med Golf V her inne (ikke du Finni):

Jeg har en stykk ulakkert GTI replica frontfanger med alle griller deksler m.m. til salgs, to stykk sideskjørt i rugleplast (som er spraya med grunning) og en stykk ORGINAL glatt plast GTI bakfanger lakkert i United Grey og matt svart til salgs.

Legger det ut her i første omgang for jeg har ikke så veldig lyst å sende dette i posten.

Bakfangeren kan byttes mot en strøken GTI rugleplast bakfanger....

Kan leveres strekningen Farsund - Rennesøy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere med Golf V her inne (ikke du Finni):

...snipp

DISKRIMINERING!!!!!!!!!! : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planene mine er ikke så veldig endret, men jeg skal gå fra "Lakkert, høy og myk" til "svart, knudrete, lav og hard" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUSK Å STEM I DAG FOLKENS:)

Eg har nettopp gjort d, hærligt å gjør d så tiligt på dagen, ingen kø, tok meg 1min å stemma:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUSK Å STEM I DAG FOLKENS:)

Eg har nettopp gjort d, hærligt å gjør d så tiligt på dagen, ingen kø, tok meg 1min å stemma:)

Vel å merka så gjelde detta kun hvis du har tenkt å stemma noe på den blåa siå. Hadde du tenkt å stemma Rød-grønnt så sette du deg i sofaen og blir der resten av dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel å merka så gjelde detta kun hvis du har tenkt å stemma noe på den blåa siå. Hadde du tenkt å stemma Rød-grønnt så sette du deg i sofaen og blir der resten av dagen.

Lov meg at hvis eg ein dag vurdere å stemma någe rød-grønnt, så må du je meg ein på nasen! Å e d heilt håblaust så gjer du meg ei kula i mudlå auene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Eg ser deg titt å ofte på Tjelta for tiå, ka skjer?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lov meg at hvis eg ein dag vurdere å stemma någe rød-grønnt, så må du je meg ein på nasen! Å e d heilt håblaust så gjer du meg ei kula i mudlå auene!

Ska eg gje deg ein på nasen? Eg e fortsatt glad i livet, så då får det bli ei kula ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Eg ser deg titt å ofte på Tjelta for tiå, ka skjer?? :)

Har ein kompis så bor der ude;)

Ska eg gje deg ein på nasen? Eg e fortsatt glad i livet, så då får det bli ei kula ;)

Hahaha, eg har aldri slått någen i heila mitt liv sjøl om eg ved ein del anledninger har fått ein på nasen sjøl, så du har isje någe å frykta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeh... får være nok jobb for i dag. Stikker og røyster!! (Tar en Finni og er ute i siste liten :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer da venter me på bilder. :tilber:

Møje bedre live : smil : Sweeeet!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møje bedre live : smil : Sweeeet!!!!

Det kan eg tenka meg. Men er jo ikke alle som har fått sett den i levanes live enda. :( Regne med det sjer snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan eg tenka meg. Men er jo ikke alle som har fått sett den i levanes live enda. :( Regne med det sjer snart.

Har han fått tak i nå da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye felger på Golfen. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig å pussa opp BBS RM felgane te Rallyen, og det blei supergromt! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.