Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ferdig å pussa opp BBS RM felgane te Rallyen, og det blei supergromt! : eek :

Disse skal på bruksdritaren hans ikke rallyen, den skal han ha RS på. eg har bilder foresten men får vel gi han en sjang å legga ut sjøl: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse skal på bruksdritaren hans ikke rallyen, den skal han ha RS på. eg har bilder foresten men får vel gi han en sjang å legga ut sjøl: klø :

Sånn va det ja :) Greie bruksfelger det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han viste meg bilde på mobilen i går. Men eg regnet med han hadde fått de på bilen i dag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... då blei d 4 nye år me an Jens...

Eg e skoffa! Men FRP hadde jo d besta valge i historien då, så me får håba d går bedre t neste valg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Idag sko eg t å kjøba en audi 80 så,,,,,, hadde lide rust men an kosta jo litt penga då å far synst isje heilt att eg sko bruga penga på sånn tull d finst jo andre prioriteringa her i live en bil , men itte litt tenking så blei d bilen då , så ,,,,,har eg bestilt senkefjøre tenke eg på men det koste jo fillen penga d og så eg ska spør far fust , så d blei isje t noge fjøre avligavell.!!

Edit : 1

blei pigade fjøre og nye dempera!!!!!! Store forhåpninga så nå glede me oss t d komme i hus!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Idag sko eg t å kjøba en audi 80 så,,,,,, hadde lide rust men an kosta jo litt penga då å far synst isje heilt att eg sko bruga penga på sånn tull d finst jo andre prioriteringa her i live en bil , men itte litt tenking så blei d bilen då , så ,,,,,har eg bestilt senkefjøre tenke eg på men det koste jo fillen penga d og så eg ska spør far fust , så d blei isje t noge fjøre avligavell.!!

blei pigade fjøre og nye dempera!!!!!! Store forhåpninga så nå glede me oss t d komme i hus!

Nice parodi : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den sleeeibaste touranen på motorveien halv tolv i kveld. Svarte me svarte felger, xenon i tåke å blink mod. Kjørte sørøve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg såg en lilla golf 2 på jåttå idag, me vacnklister i sierudene bak, såg fin ut langt ifra, nogen som kjenne te an ?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

HAHA : haha :

Eg suns eg lokte litt mobbimg retta mot Fredrik her....men det dride eg i...Eg ska tåla den støyten, din snig : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har vel iche fått ann ennå, tror d va snakk om helgå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg såg en lilla golf 2 på jåttå idag, me vacnklister i sierudene bak, såg fin ut langt ifra, nogen som kjenne te an ?:)

Det va nok Golf rallyen te Trond du såg?

26s.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha--- :) .. ja gjerne imorgen ! må høre med hann som har fått lønn-in....g-fizzle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Hehehe, rått. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror me sette ein strek for mobbingen/parodieringen før det går alt for langt folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va nok Golf rallyen te Trond du såg?

Stemme nok godt det.. såg fin ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme nok godt det.. såg fin ut :)

Åja Dagi....Du trege på du sa ann såg fine ut langt ifra, derfor måtte du sei ei gong til at ann såg fine ut....HEHE

Der e jo ett utrykk\ordtag så seie....Ser fin ut langt ifra, men langtifra fine : smil :: vinke :....

Neidå, Rallygolfen til Trond e græla bra :tilber: !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis d e meg du sikte t så øveleve an d , an e så frekke i kjeften på jobb atte :)..

Forresten så kan eg tenka det hjelpe på , d blir mann av fredrik av dette her an har jo faen begynt å inta alkohol :)..

Som eg har sagt før fredrik gullebassen min e i ett skal så holde på å sprikka seint men sikkert : rock :

Tror me sette ein strek for mobbingen/parodieringen før det går alt for langt folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis d e meg du sikte t så øveleve an d , an e så frekke i kjeften på jobb atte :)..

Forresten så kan eg tenka det hjelpe på , d blir mann av fredrik av dette her an har jo faen begynt å inta alkohol :)..

Som eg har sagt før fredrik gullebassen min e i ett skal så holde på å sprikka seint men sikkert : rock :

Hæ?!?! Innta alkohol, nå he eg aldri....: eek :: eek :: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ?!?! Innta alkohol, nå he eg aldri....: eek :: eek :: eek :

HEHE...Jo, det stemme nok det Kjell !!!

Eg drakk ett par Smirnoff Ice på VACN Rudskogen, pluss ett par tidligere i sommer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE...Jo, det stemme nok det Kjell !!!

Eg drakk ett par Smirnoff Ice på VACN Rudskogen, pluss ett par tidligere i sommer ;)

HÅHÅ!

Så då såg faktisk ikkje meg å Finni syner!: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må sei eg syns du såg nesten edru ud på fredagen på Rudskogen Kluge, ka skjer? Konvertert t muslim eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.