#6951 Skrevet September 14, 2009 Ferdig å pussa opp BBS RM felgane te Rallyen, og det blei supergromt! Disse skal på bruksdritaren hans ikke rallyen, den skal han ha RS på. eg har bilder foresten men får vel gi han en sjang å legga ut sjøl: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6952 Skrevet September 14, 2009 Disse skal på bruksdritaren hans ikke rallyen, den skal han ha RS på. eg har bilder foresten men får vel gi han en sjang å legga ut sjøl: klø : Sånn va det ja Greie bruksfelger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6953 Skrevet September 14, 2009 Han viste meg bilde på mobilen i går. Men eg regnet med han hadde fått de på bilen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6954 Skrevet September 15, 2009 Jaja... då blei d 4 nye år me an Jens... Eg e skoffa! Men FRP hadde jo d besta valge i historien då, så me får håba d går bedre t neste valg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6955 Skrevet September 15, 2009 4 nye år med avgifte Føkk AP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6956 Skrevet September 15, 2009 Hei. Idag sko eg t å kjøba en audi 80 så,,,,,, hadde lide rust men an kosta jo litt penga då å far synst isje heilt att eg sko bruga penga på sånn tull d finst jo andre prioriteringa her i live en bil , men itte litt tenking så blei d bilen då , så ,,,,,har eg bestilt senkefjøre tenke eg på men det koste jo fillen penga d og så eg ska spør far fust , så d blei isje t noge fjøre avligavell.!! Edit : 1 blei pigade fjøre og nye dempera!!!!!! Store forhåpninga så nå glede me oss t d komme i hus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6957 Skrevet September 15, 2009 Hei. Idag sko eg t å kjøba en audi 80 så,,,,,, hadde lide rust men an kosta jo litt penga då å far synst isje heilt att eg sko bruga penga på sånn tull d finst jo andre prioriteringa her i live en bil , men itte litt tenking så blei d bilen då , så ,,,,,har eg bestilt senkefjøre tenke eg på men det koste jo fillen penga d og så eg ska spør far fust , så d blei isje t noge fjøre avligavell.!! Edit : 1 blei pigade fjøre og nye dempera!!!!!! Store forhåpninga så nå glede me oss t d komme i hus! Nice parodi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6958 Skrevet September 16, 2009 Såg den sleeeibaste touranen på motorveien halv tolv i kveld. Svarte me svarte felger, xenon i tåke å blink mod. Kjørte sørøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6959 Skrevet September 16, 2009 eg såg en lilla golf 2 på jåttå idag, me vacnklister i sierudene bak, såg fin ut langt ifra, nogen som kjenne te an ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6960 Skrevet September 16, 2009 (endret) Hei. Idag sko eg t å kjøba en audi 80 så,,,,,, hadde lide rust men an kosta jo litt penga då å far synst isje heilt att eg sko bruga penga på sånn tull d finst jo andre prioriteringa her i live en bil , men itte litt tenking så blei d bilen då , så ,,,,,har eg bestilt senkefjøre tenke eg på men det koste jo fillen penga d og så eg ska spør far fust , så d blei isje t noge fjøre avligavell.!! Edit : 1 blei pigade fjøre og nye dempera!!!!!! Store forhåpninga så nå glede me oss t d komme i hus! HAHA Eg suns eg lokte litt mobbimg retta mot Fredrik her....men det dride eg i...Eg ska tåla den støyten, din snig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6961 Skrevet September 16, 2009 HAHAHAHA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6962 Skrevet September 16, 2009 André; bilder av gliset da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6963 Skrevet September 16, 2009 han har vel iche fått ann ennå, tror d va snakk om helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6964 Skrevet September 16, 2009 (endret) eg såg en lilla golf 2 på jåttå idag, me vacnklister i sierudene bak, såg fin ut langt ifra, nogen som kjenne te an ? Det va nok Golf rallyen te Trond du såg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6965 Skrevet September 17, 2009 Haha--- .. ja gjerne imorgen ! må høre med hann som har fått lønn-in....g-fizzle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6966 Skrevet September 17, 2009 Hei. Idag sko eg t å kjøba en audi 80 så,,,,,, hadde lide rust men an kosta jo litt penga då å far synst isje heilt att eg sko bruga penga på sånn tull d finst jo andre prioriteringa her i live en bil , men itte litt tenking så blei d bilen då , så ,,,,,har eg bestilt senkefjøre tenke eg på men det koste jo fillen penga d og så eg ska spør far fust , så d blei isje t noge fjøre avligavell.!! Edit : 1 blei pigade fjøre og nye dempera!!!!!! Store forhåpninga så nå glede me oss t d komme i hus! Hehehe, rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6967 Skrevet September 17, 2009 (endret) Tror me sette ein strek for mobbingen/parodieringen før det går alt for langt folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6968 Skrevet September 17, 2009 Det va nok Golf rallyen te Trond du såg? Stemme nok godt det.. såg fin ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6969 Skrevet September 17, 2009 Stemme nok godt det.. såg fin ut Åja Dagi....Du trege på du sa ann såg fine ut langt ifra, derfor måtte du sei ei gong til at ann såg fine ut....HEHE Der e jo ett utrykk\ordtag så seie....Ser fin ut langt ifra, men langtifra fine .... Neidå, Rallygolfen til Trond e græla bra !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6970 Skrevet September 17, 2009 (endret) Hvis d e meg du sikte t så øveleve an d , an e så frekke i kjeften på jobb atte .. Forresten så kan eg tenka det hjelpe på , d blir mann av fredrik av dette her an har jo faen begynt å inta alkohol .. Som eg har sagt før fredrik gullebassen min e i ett skal så holde på å sprikka seint men sikkert Tror me sette ein strek for mobbingen/parodieringen før det går alt for langt folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6971 Skrevet September 17, 2009 Selge diverse dele, nogen så trenge? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167208 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6972 Skrevet September 17, 2009 Hvis d e meg du sikte t så øveleve an d , an e så frekke i kjeften på jobb atte .. Forresten så kan eg tenka det hjelpe på , d blir mann av fredrik av dette her an har jo faen begynt å inta alkohol .. Som eg har sagt før fredrik gullebassen min e i ett skal så holde på å sprikka seint men sikkert Hæ?!?! Innta alkohol, nå he eg aldri....: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6973 Skrevet September 17, 2009 Hæ?!?! Innta alkohol, nå he eg aldri....: eek : HEHE...Jo, det stemme nok det Kjell !!! Eg drakk ett par Smirnoff Ice på VACN Rudskogen, pluss ett par tidligere i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6974 Skrevet September 17, 2009 HEHE...Jo, det stemme nok det Kjell !!!Eg drakk ett par Smirnoff Ice på VACN Rudskogen, pluss ett par tidligere i sommer HÅHÅ! Så då såg faktisk ikkje meg å Finni syner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6975 Skrevet September 18, 2009 Eg må sei eg syns du såg nesten edru ud på fredagen på Rudskogen Kluge, ka skjer? Konvertert t muslim eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...