#7001 Skrevet September 21, 2009 Eh..... JOOO!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7002 Skrevet September 21, 2009 Eh..... JOOO!!! Skal du ha den nyvaska til bursdagen kanskje? Du vet at høyre bærekule foran ryker når du fjerner tapen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7003 Skrevet September 21, 2009 Hahaha, fantastisk Kluge!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7004 Skrevet September 21, 2009 Sikkert mye annet som kan ryke samtidig med teipen Nyvaska til bursdagen? Joa, men helst nylakka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7005 Skrevet September 21, 2009 Du ville jo ha custom sjakkbrett på taket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7006 Skrevet September 21, 2009 I vote for keepin it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7007 Skrevet September 21, 2009 Jeg har dratt av de eehm.... horisontale stripene og bare det hvite limet sitter igjen. I morgen skal jeg ta de "vertikale"... Blir sikkert aldeles nydelig! (bilde kommer...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7008 Skrevet September 21, 2009 En kamerat va å henta seg gipsplater i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7009 Skrevet September 22, 2009 Hehe, må jo småregna på detta her.. ei gibsplada veie 26kilo x 1 palle = over 1 tonn... Hehe.. Endelig bra han kjørte uten dempere bak då.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7010 Skrevet September 22, 2009 (endret) Jaja, då va det min tur te å bli tatt 113,5km/h i snittfart opp byfjordtunellen, 2,5km/h i fra å mista lappen Seie det igjen: all klaring e god klaring 7800,- i bot og 2 prikker, men sålenge eg ikkje mista lappen så gir eg beng Blei tatt av ein sivil motorsykkel, mørkeblå BMW. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7011 Skrevet September 22, 2009 det var dritt! Men samtidig flaks at den holdt! du som akkuratt hadde sluttet med havregryn/grøt/suppe dietten.. Blir det tilbake på diett nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7012 Skrevet September 22, 2009 det var dritt! Men samtidig flaks at den holdt! du som akkuratt hadde sluttet med havregryn/grøt/suppe dietten.. Blir det tilbake på diett nå da? Kunne vel ikkje passt bedre enn nå, solgte nettopp ein bil og fekk ei goe lønn pga jobbing i utlandet, så sånn sett hell i uhell Eg tar det uansett med ett smil. Eg kjøre alltid for fort, å i forhold te kor mange timer eg har spart inn i løpet av årene så e det ein liten pris å betala. Hvis du legge summen på det du betale i skatt i året så blir det og bare ein liten sum i det stora heila. Staten må jo få sin del Botå va fullt fortjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7013 Skrevet September 22, 2009 Haha sweet , så pengane mine går t staten ? Godt å hørra de blir brukt på noge "fornuftigt" P: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7014 Skrevet September 22, 2009 Haha sweet , så pengane mine går t staten ? Godt å hørra de blir brukt på noge "fornuftigt" P: Noen må jo betala for trygdasnylterane.... A-a-alle må få! HÆ!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7015 Skrevet September 22, 2009 Jaja, då va det min tur te å bli tatt 113,5km/h i snittfart opp byfjordtunellen, 2,5km/h i fra å mista lappen Seie det igjen: all klaring e god klaring 7800,- i bot og 2 prikker, men sålenge eg ikkje mista lappen så gir eg beng Blei tatt av ein sivil motorsykkel, mørkeblå BMW. Godt clutsjen slure på alle girå ellers hadde det kansje ikke gått så godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7016 Skrevet September 22, 2009 Jaja, då va det min tur te å bli tatt 113,5km/h i snittfart opp byfjordtunellen, 2,5km/h i fra å mista lappen Seie det igjen: all klaring e god klaring 7800,- i bot og 2 prikker, men sålenge eg ikkje mista lappen så gir eg beng Blei tatt av ein sivil motorsykkel, mørkeblå BMW. Då e me to som har klart det kunststykke å ikkje innse at de einaste motorsyklistane som kjøre lovligt hastighet e de sivile... Velkommen i klubben til de nå opplyste Va de oppe så tidligt at du blei tatt på vei te arbeid ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7017 Skrevet September 22, 2009 Godt clutsjen slure på alle girå ellers hadde det kansje ikke gått så godt Kunne gått mye værre hadde eg kunna gitt bånn gass ja Då e me to som har klart det kunststykke å ikkje innse at de einaste motorsyklistane som kjøre lovligt hastighet e de sivile... Velkommen i klubben til de nå opplyste Va de oppe så tidligt at du blei tatt på vei te arbeid ? Eg blei stopp 07:22, så ja dei va tidlig på an i dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7018 Skrevet September 22, 2009 Hehehe, shit happens Petter:) eg får ei på 1600 i posten snart, fra når me kjørte hjem fra Rudskogen... Eg reine me ein fartsbot i året eg, d e liksom ein del av utgiftene me å ha/kjøra bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7019 Skrevet September 22, 2009 Finni: Koss ligge du an me di bildene me tog den kvellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7020 Skrevet September 22, 2009 Hehehe, shit happens Petter:) eg får ei på 1600 i posten snart, fra når me kjørte hjem fra Rudskogen... Eg reine me ein fartsbot i året eg, d e liksom ein del av utgiftene me å ha/kjøra bil:) Pengene går jo stortsett i bil/mc, så blir ikkje store forskjellen for min del egentlig Detta e bare fjerde fartsbotå på 10 år, så det e jo ikkje så alt for ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7021 Skrevet September 22, 2009 Ser at politiet har fått seg ein crossar/motard og hvit/blå, så ikke type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7022 Skrevet September 22, 2009 Ser at politiet har fått seg ein crossar/motard og hvit/blå, så ikke type. Oi den hørtes farlig ut bra du opplyser. Foresten hører golfen din begynner å bli ferdig. Me vil gjerna se bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7023 Skrevet September 22, 2009 Petter L: Kossen går det me golfen? Har du funnet ut nøyaktig ka så va gale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7024 Skrevet September 22, 2009 Petter L: Kossen går det me golfen? Har du funnet ut nøyaktig ka så va gale? Har ikkje rørt bilen siden Rudskogen Det lakk jo bremsevæska fra girkassehuset så det e nok 99% sikkert at det e slavesylinderen/utløserlageret (kombinert på denna). Oppgradert clutch, enkeltmasse svinghjul, slavesylinder/utløserlager e på vei nå og ankomme på mandag i følge FedEx. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7025 Skrevet September 22, 2009 Finni: Koss ligge du an me di bildene me tog den kvellen? Kremt.. På jobb 18 timer her ein dag å aleina på kontoret om dagene så ikkje fått så mye tid kan du sei. Hatt hiddentrøbbel så ikkje fått tegang å ikkje orka ordna någe på det. Må ta det når eg komme tebage fra tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...