#7026 Skrevet September 22, 2009 nogen så vil ha? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=982936;Modified=1253560808;_cmd=similar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7027 Skrevet September 23, 2009 nogen så vil ha? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=982936;Modified=1253560808;_cmd=similar Lite rust uten om begge skjermene forran som er gjort med vilje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7028 Skrevet September 23, 2009 Yes? .. Forresten , nogen så vett ka middell en kan bruga når eg ska ta isammen felgane mine ? Sånn tetningsmiddel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7029 Skrevet September 23, 2009 Loctite:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7030 Skrevet September 23, 2009 Ska ikkje lima felgane sammen, skru de sammen og fug i skøyten ittepå. Bruk Tec7, sikaflex eller silikon, helst to lag med mellomtørking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7031 Skrevet September 23, 2009 Ska ikkje lima felgane sammen, skru de sammen og fug i skøyten ittepå. Bruk Tec7, sikaflex eller silikon, helst to lag med mellomtørking. bli rikke 2 lag litt smør på flesk? eg brukte kun 1lag på mine og doffer sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7032 Skrevet September 23, 2009 bli rikke 2 lag litt smør på flesk? eg brukte kun 1lag på mine og doffer sine Det så e "prosedyren" ihverfall. Drit å finna ut at du har ett lite hål i førsta laget når alt e montert sånn at du må av med dekk for å fuga ein gong te, og så montera dekk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7033 Skrevet September 23, 2009 Okay då vett me d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7034 Skrevet September 23, 2009 Andre !!!! Legg ut bilde av 80`en nå itte senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7035 Skrevet September 23, 2009 Oi den hørtes farlig ut bra du opplyser. Foresten hører golfen din begynner å bli ferdig. Me vil gjerna se bilder Kjell tok noen bilder under montering har ikke tatt noen selv ennå. kjører med bilen hver dag nå men det er noen småting igjen. kjekt å kjøre golf:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7036 Skrevet September 24, 2009 Kjell tok noen bilder under montering har ikke tatt noen selv ennå. kjører med bilen hver dag nåmen det er noen småting igjen. kjekt å kjøre golf:) Det e meg som har satt ut ryktene Har jo mött deg flerne ganger i det siste Ser bra ut pü avstand, var det denne eg saag ribbet men lakket paa Hinna for noen uker siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7037 Skrevet September 25, 2009 Den ser ganske bra ut på nært hold også.. Det var nok den som stod på propaint ja. Digger den deilige originale svartfargen.. Skal få se om jeg får sendt over noen bilder til deg av monteringen i løpet av helgen petter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7038 Skrevet September 25, 2009 Det e meg som har satt ut ryktene Har jo mött deg flerne ganger i det siste Ser bra ut pü avstand, var det denne eg saag ribbet men lakket paa Hinna for noen uker siden? Det e vel denne du såg? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166367 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7039 Skrevet September 25, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167809 : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7040 Skrevet September 25, 2009 Det e vel denne du såg?http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166367 Eieren bur på Hommersåk og han jobbe på Bertel O. Steen, der bilen e lakkert.. Så e nok Petter sin han såg vil eg tru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7041 Skrevet September 25, 2009 Det e vel denne du såg?http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166367 Niks, var svart, saa var nok Hetland sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7042 Skrevet September 25, 2009 Naa ska guttane paa bilmessa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7043 Skrevet September 25, 2009 ARH YES!! EG subba idag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7044 Skrevet September 25, 2009 ARH YES!! EG subba idag!! Gratulera! Trodde det va fysisk umulig på den bilen PS, clutchen te firegolfen kom i dag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7045 Skrevet September 25, 2009 Sweet.1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7046 Skrevet September 25, 2009 ARH YES!! EG subba idag!! HAHA: haha :, sjefs kommentar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7047 Skrevet September 25, 2009 André: bilder av nye gliset? Skal du ha nye dyser? Venter fortsatt på at dysene skal komme fra fabrikk til butikk.. så bare å henge seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7048 Skrevet September 26, 2009 NÅGEN SÅ HAR LYKTE T PASSAT 3bg elle wtf d hette??? TRENGE asap sulu!!! Kontakt 91648820 , holde på med ein bil så skal vær bursdagsgave til ei i kveld så e ei baklykt knust !! Sedan forresten! mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7049 Skrevet September 26, 2009 haha , ja .. e isje kverdagskost det der , faen happy når d skjedde!.. .;D HAHA: haha :, sjefs kommentar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7050 Skrevet September 26, 2009 Anders: skal sikkert polere den idag så får vi se om det kommer noe bilder .. Den er jo ikke akkurat fin hehe!.. Dyser er jeg med på ja !.. skal jeg betale nå eller når de kommer? Fått noe tilbakemelding av han selgeren eller? a André: bilder av nye gliset? Skal du ha nye dyser? Venter fortsatt på at dysene skal komme fra fabrikk til butikk.. så bare å henge seg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...