#7151 Skrevet September 30, 2009 Gratulere med dagen sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7152 Skrevet September 30, 2009 Gratulera me dagen Finni!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7153 Skrevet September 30, 2009 Jaja, då va den grønne sendt på Eu... Hmm.. lure på kor lang den listå komme t å bli.. synes eg hørte lyder og drit øve alt når eg kjørte bilen idag morges.. He jo ikje kjørt ann på ein halv evighet.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7154 Skrevet September 30, 2009 Gralla me dagen Finni:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7155 Skrevet September 30, 2009 Någen som ska bortøve t Oslo traktene i nærmaste framtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7156 Skrevet September 30, 2009 Någen som ska bortøve t Oslo traktene i nærmaste framtid? Jepp, eg kjøre bort natt t søndag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7157 Skrevet September 30, 2009 Noen som skal bortover neste uke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7158 Skrevet September 30, 2009 Hyyyyyyyyyyyyyl! Eg har bilen inne på mekonomen for å fiksa ein ulyd så eg trodde kom fra ett hjullager, men tror du faen'sje dår va 3 fesne hjullager + ulyd fra diffen bag!!! Haha!! Ba di om å skifta de 2 værste hjullagerå + skifta olja på diffen siden den va litt dreden, så satse eg på at dår isje e någe mer gale me diffen, an sa at an såg heilt ok ud jaffal... D sista hjullageret får eg ta på neste lønning eller någe, hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7159 Skrevet September 30, 2009 Hyyyyyyyyyyyyyl! Eg har bilen inne på mekonomen for å fiksa ein ulyd så eg trodde kom fra ett hjullager, men tror du faen'sje dår va 3 fesne hjullager + ulyd fra diffen bag!!! Haha!! Ba di om å skifta de 2 værste hjullagerå + skifta olja på diffen siden den va litt dreden, så satse eg på at dår isje e någe mer gale me diffen, an sa at an såg heilt ok ud jaffal... D sista hjullageret får eg ta på neste lønning eller någe, hehe:) Koste å vér kar vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7160 Skrevet September 30, 2009 Jepp, eg kjøre bort natt t søndag:) Natt t søndag faktisk.. Hehe.. ver der lenge eller ska du heim igjen ganske så snart? ; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7161 Skrevet September 30, 2009 Ska du handla senk hos Håkon elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7162 Skrevet September 30, 2009 (endret) Meget mulig.. Hehe.. Men då blir det nok TA-Technix trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7163 Skrevet September 30, 2009 Da var TA-Technix bestilt i fra Håkon. Jeg får det likesågodt tilsendt da jeg ikke tid til å vente.. Hehe.. Satser på jeg kanskje får det til helgen, det er jo lov å håpe.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7164 Skrevet September 30, 2009 Da var TA-Technix bestilt i fra Håkon. Jeg får det likesågodt tilsendt da jeg ikke tid til å vente.. Hehe.. Satser på jeg kanskje får det til helgen, det er jo lov å håpe.. Hehe.. Bra du endelig får gang på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7165 Skrevet September 30, 2009 Ja, det va endelig på tiå... Hehe.. Og så lavt som det kan få bli ska det ver.. Hehe.. Må bare få det på så fort som pokker.. Til helga kanskje? Hvis jeg får settet til da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7166 Skrevet September 30, 2009 Men du Petter.. Bilder av det nye glise ditt, hvor befinner det seg? Hvis ikke du får raska opp noen blir jeg fort nødt til å ta en tur ut til rennesøy for å smugtitte litt.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7167 Skrevet September 30, 2009 Eg komme hjem igjen på mandagen Kjell... Ska bare opp å se NM i bodybuilding, han så eg trene me ska stilla:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7168 Skrevet September 30, 2009 Men du Petter.. Bilder av det nye glise ditt, hvor befinner det seg? Hvis ikke du får raska opp noen blir jeg fort nødt til å ta en tur ut til rennesøy for å smugtitte litt.. Hehe.. Bare å ta ein tur det Bilder fra annonså: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7169 Skrevet September 30, 2009 Koste å vér kar vettu Jepp, å nå fant di någe mer og! ein eller aen mansjett (drivknutemansjett eller någe lignane:confused:) der framme måtte og skiftas, så nå får eg isje bilen tbage før i mårå Bler trist uden bil ein heile dag:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7170 Skrevet September 30, 2009 Jepp, å nå fant di någe mer og! ein eller aen mansjett (drivknutemansjett eller någe lignane:confused:) der framme måtte og skiftas, så nå får eg isje bilen tbage før i mårå Bler trist uden bil ein heile dag:( Kjøp deg reservebil du og. Kjøre du VAG så må du nesten det vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7171 Skrevet September 30, 2009 Hehe, sjå der ja.. Blir gudd den der altså! Såg jo nogenlunde heil og grei ut og.. Blir nok ein gammal diesel traver på meg au ittekvert så eg kan bruga fram og tbage t jobb.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7172 Skrevet September 30, 2009 Kjøp deg reservebil du og. Kjøre du VAG så må du nesten det vettu Hehe, sjå der ja.. Blir gudd den der altså! Såg jo nogenlunde heil og grei ut og.. Blir nok ein gammal diesel traver på meg au ittekvert så eg kan bruga fram og tbage t jobb.. Hehe.. Tror eg og må investera i ei lidå dieselpurka snart: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7173 Skrevet September 30, 2009 Blir nok ein gammal diesel traver på meg au ittekvert så eg kan bruga fram og tbage t jobb.. Hehe.. Tror eg og må investera i ei lidå dieselpurka snart: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7174 Skrevet September 30, 2009 Haha, sjå så han Petter godte seg... Hehe.. MORE DIESEL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7175 Skrevet September 30, 2009 Ja, for petter vett at han får kosa seg me å chippa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...