Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Jaja, då va den grønne sendt på Eu... Hmm.. lure på kor lang den listå komme t å bli.. synes eg hørte lyder og drit øve alt når eg kjørte bilen idag morges.. He jo ikje kjørt ann på ein halv evighet.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som ska bortøve t Oslo traktene i nærmaste framtid? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som ska bortøve t Oslo traktene i nærmaste framtid? :D

Jepp, eg kjøre bort natt t søndag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyyyyyyyyyyyyyl! Eg har bilen inne på mekonomen for å fiksa ein ulyd så eg trodde kom fra ett hjullager, men tror du faen'sje dår va 3 fesne hjullager + ulyd fra diffen bag!!! Haha!! Ba di om å skifta de 2 værste hjullagerå + skifta olja på diffen siden den va litt dreden, så satse eg på at dår isje e någe mer gale me diffen, an sa at an såg heilt ok ud jaffal... D sista hjullageret får eg ta på neste lønning eller någe, hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyyyyyyyyyyyyyl! Eg har bilen inne på mekonomen for å fiksa ein ulyd så eg trodde kom fra ett hjullager, men tror du faen'sje dår va 3 fesne hjullager + ulyd fra diffen bag!!! Haha!! Ba di om å skifta de 2 værste hjullagerå + skifta olja på diffen siden den va litt dreden, så satse eg på at dår isje e någe mer gale me diffen, an sa at an såg heilt ok ud jaffal... D sista hjullageret får eg ta på neste lønning eller någe, hehe:)

Koste å vér kar vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, eg kjøre bort natt t søndag:)

Natt t søndag faktisk.. Hehe.. ver der lenge eller ska du heim igjen ganske så snart? ;:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget mulig.. Hehe.. :) Men då blir det nok TA-Technix trur eg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var TA-Technix bestilt i fra Håkon. Jeg får det likesågodt tilsendt da jeg ikke tid til å vente.. Hehe.. Satser på jeg kanskje får det til helgen, det er jo lov å håpe.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var TA-Technix bestilt i fra Håkon. Jeg får det likesågodt tilsendt da jeg ikke tid til å vente.. Hehe.. Satser på jeg kanskje får det til helgen, det er jo lov å håpe.. Hehe.. :)

Bra du endelig får gang på det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det va endelig på tiå... Hehe.. Og så lavt som det kan få bli ska det ver.. Hehe.. :) Må bare få det på så fort som pokker.. Til helga kanskje? Hvis jeg får settet til da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du Petter.. Bilder av det nye glise ditt, hvor befinner det seg? Hvis ikke du får raska opp noen blir jeg fort nødt til å ta en tur ut til rennesøy for å smugtitte litt.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme hjem igjen på mandagen Kjell...

Ska bare opp å se NM i bodybuilding, han så eg trene me ska stilla:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du Petter.. Bilder av det nye glise ditt, hvor befinner det seg? Hvis ikke du får raska opp noen blir jeg fort nødt til å ta en tur ut til rennesøy for å smugtitte litt.. Hehe..

Bare å ta ein tur det ;)

Bilder fra annonså:

70_-1272257468.jpg

70_-1353390262.jpg

70_-389815701.jpg

70_1815798095.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koste å vér kar vettu ;)

Jepp, å nå fant di någe mer og! ein eller aen mansjett (drivknutemansjett eller någe lignane:confused:) der framme måtte og skiftas, så nå får eg isje bilen tbage før i mårå: faint : Bler trist uden bil ein heile dag:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, å nå fant di någe mer og! ein eller aen mansjett (drivknutemansjett eller någe lignane:confused:) der framme måtte og skiftas, så nå får eg isje bilen tbage før i mårå: faint : Bler trist uden bil ein heile dag:(

Kjøp deg reservebil du og. Kjøre du VAG så må du nesten det vettu : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sjå der ja.. Blir gudd den der altså! :) Såg jo nogenlunde heil og grei ut og.. Blir nok ein gammal diesel traver på meg au ittekvert så eg kan bruga fram og tbage t jobb.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg reservebil du og. Kjøre du VAG så må du nesten det vettu : smil :

Hehe, sjå der ja.. Blir gudd den der altså! :) Såg jo nogenlunde heil og grei ut og.. Blir nok ein gammal diesel traver på meg au ittekvert så eg kan bruga fram og tbage t jobb.. Hehe.. :)

Tror eg og må investera i ei lidå dieselpurka snart: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ein gammal diesel traver på meg au ittekvert så eg kan bruga fram og tbage t jobb.. Hehe.. :)

Tror eg og må investera i ei lidå dieselpurka snart: rolleyes

:klapp:: fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, sjå så han Petter godte seg... Hehe.. MORE DIESEL!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for petter vett at han får kosa seg me å chippa di ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.