#7201 Skrevet Oktober 1, 2009 Fikk du noe fint til bursdag da, mr finey? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7202 Skrevet Oktober 1, 2009 Haha, nå he du ikje bursdag lengar.. Bra me fekk dratt dg ud t Rennesøy i går så du fekk frysa litt.. Hehe.. Må sei ifra når dokke drar ud på sånne turen hehe Har faktisk tid eg og sjøl om eg har hus, kjerring å kid hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7203 Skrevet Oktober 1, 2009 Må sei ifra når dokke drar ud på sånne turen hehe Har faktisk tid eg og sjøl om eg har hus, kjerring å kid hehe Alltid velkommen te det nordligaste medlemmet i Stavanger Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7204 Skrevet Oktober 1, 2009 Alltid velkommen te det nordligaste medlemmet i Stavanger Lokallag Hehe dt e godt Petter Bler nok turen bort te dg om ikkje så lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7205 Skrevet Oktober 1, 2009 Må sei ifra når dokke drar ud på sånne turen hehe Har faktisk tid eg og sjøl om eg har hus, kjerring å kid hehe Va egentlig i forbindelse med valg og det kommande styre me va der då.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7206 Skrevet Oktober 1, 2009 Va egentlig i forbindelse med valg og det kommande styre me va der då.. Hehe.. Hehe. ja forstod dt sånn i ittekant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7207 Skrevet Oktober 1, 2009 Bestillt GTD dyser te bruksbilen, så lang tid tok det før eg begynte bruka penger på an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7208 Skrevet Oktober 1, 2009 Bestillt GTD dyser te bruksbilen, så lang tid tok det før eg begynte bruka penger på an hehe.. e nok ikkje lenge før denne har blitt forvandla te ein liden raserbil Synd du solge spylerveske innsprute da... Men du kjøbe vel et nytt kjenne eg dg rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7209 Skrevet Oktober 1, 2009 Bestillt GTD dyser te bruksbilen, så lang tid tok det før eg begynte bruka penger på an Hehe.... Den va den toppen t urquattroen Petter.. Trudde me snakkte om detta i går, FÅ GANG PÅ DET! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7210 Skrevet Oktober 1, 2009 Någen så har anleding/lyst å bli me te Håkon Sanberg å henta bil i nærmaste framtid?? :) Bler fine roadtrip dt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7211 Skrevet Oktober 1, 2009 Ka bil du har kjøpt deg nå då? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7212 Skrevet Oktober 1, 2009 Hemmeligt foreløpigt hehe. Ikkje 100% bestmemt mg.. Men styggt redde for at eg slår te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7213 Skrevet Oktober 1, 2009 Ekje ng du trenge ver redde for det, bare å slå t.. Hehe.. Men slå t på k då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7214 Skrevet Oktober 1, 2009 Slide me å forstå ke du skrive kjell mangle du nogen tasta på tastature eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7215 Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe.... Den va den toppen t urquattroen Petter.. Trudde me snakkte om detta i går, FÅ GANG PÅ DET! Hehe.. Det koste nok mer enn 650kr, men tar den på sikt. Har jo goe tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7216 Skrevet Oktober 1, 2009 Slide me å forstå ke du skrive kjell mangle du nogen tasta på tastature eller? Kjell betaler 1kr pr tastetrykk, så det er forståelig hvorfor han er gjerrig på bokstaver og tegnsetting:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7217 Skrevet Oktober 1, 2009 Kjell e den sms horå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7218 Skrevet Oktober 1, 2009 Kanskje han har t9ordliste og mobiltastatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7219 Skrevet Oktober 1, 2009 Hemmeligt foreløpigt hehe. Ikkje 100% bestmemt mg.. Men styggt redde for at eg slår te Har du handla deg grønne einser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7220 Skrevet Oktober 1, 2009 Sidder her med qwerty tastatur å bestille dele i frå audi.. ekje det dokke alle gjer på arbeidsplassan dokka? trudde qwerty va det nya? Hehe.. Forstår du ikke hva jeg sier André? Jeg kommer ikke til å skrive slikt som det bare fordi du skal forstå det, men kan ha et lite T9 sms kurs med deg hvis du vil? Hehe.. Eg syns nå det e veldig lett å forstå, men ikje fusste gongå eg hørre at eg skrive som ein hest.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7221 Skrevet Oktober 1, 2009 Har du handla deg grønne einser? Kanskje dt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7222 Skrevet Oktober 1, 2009 men ikje fusste gongå eg hørre at eg skrive som ein hest.. Hehe.. D blr nk isje siste gng hlr d Kjll:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7223 Skrevet Oktober 1, 2009 (endret) Kanskje dt Ikke dumt isåfall, lånte den en tur i sommer.. Morsom bil å kjøre Edit: Om det e den, så håbe eg ikkje du har planer om å kjøre den på vinterstid...!! Ville ikke likt å se en så fin bil blir ødelagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7224 Skrevet Oktober 1, 2009 D blr nk isje siste gng hlr d Kjll:D Haha, så gale d jo ikje.. Eg holle mg vekk i frå å forkorta navn.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7225 Skrevet Oktober 1, 2009 Så gale e d faktisk , eg forstår godt ke du skrive men faen gidde du isje trykka di siste bokstavane elle ka e d , eg bruge og forkortelsa men d får vær måte på ;--D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...