#7226 Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke dumt isåfall, lånte den en tur i sommer.. Morsom bil å kjøre Edit: Om det e den, så håbe eg ikkje du har planer om å kjøre den på vinterstid...!! Ville ikke likt å se en så fin bil blir ødelagt! Trenger ikke å være redd for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7227 Skrevet Oktober 1, 2009 Någen så har anleding/lyst å bli me te Håkon Sanberg å henta bil i nærmaste framtid?? :) Bler fine roadtrip dt hehe Korti du hadde tenkt deg bort? Jobbe litt rare tider, så kan ver eg kan ver me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7228 Skrevet Oktober 1, 2009 Korti du hadde tenkt deg bort? Jobbe litt rare tider, så kan ver eg kan ver me Dt e ikkje heilt bestemt ennå. Men kan jo komma tebage te dg når eg vett heilt sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7229 Skrevet Oktober 1, 2009 Så gale e d faktisk , eg forstår godt ke du skrive men faen gidde du isje trykka di siste bokstavane elle ka e d , eg bruge og forkortelsa men d får vær måte på ;--D det går jo mye fortare å skriva uden å trykka de siste bokstavan.. Hehe.. Men det henge nok litt igjen ifrå sms ja.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7230 Skrevet Oktober 1, 2009 ja du sparer vel ca 2nanosekunder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7231 Skrevet Oktober 1, 2009 ja, akkurat det eg gjer.. Hehe.. viktige nanosekunder det der.. Kan bruke de på å slappe av.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7232 Skrevet Oktober 1, 2009 Jaja, då hadde eg fått bilen igjen:) D kosta meg 7700kr totalt... MEN, for å få bilen EU godkjent så gjenstår minst følgende ting: - 1 hjullager fremme - Bremseskiver og klosser fremme (Mulig og bremser bak) - Endeledd høyre fremme Så dette må eg altså gjør før i d heila tatt e vits i å sendan på EU godkjenning... Å kjenne eg bilen rett så får eg vel ei smørbrødlista der og:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7233 Skrevet Oktober 1, 2009 Jaja, då hadde eg fått bilen igjen:) D kosta meg 7700kr totalt... MEN, for å få bilen EU godkjent så gjenstår minst følgende ting: - 1 hjullager fremme - Bremseskiver og klosser fremme (Mulig og bremser bak) - Endeledd høyre fremme Så dette må eg altså gjør før i d heila tatt e vits i å sendan på EU godkjenning... Å kjenne eg bilen rett så får eg vel ei smørbrødlista der og:( Billigare å skru sjøl vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7234 Skrevet Oktober 1, 2009 Billigare å skru sjøl vettu Hvis du har lyst så kan du få ver me å skifta di siste tingå, inkludert hjullageret, plass å stå på ska me alltids ordna:) Eg lide av mangel på verktøy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7235 Skrevet Oktober 1, 2009 Åja. Så du e faktis medlem av Stavanger lokallag Petter? Va sikker på at du va inn onna Haugesund.... Tihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7236 Skrevet Oktober 1, 2009 Åja. Så du e faktis medlem av Stavanger lokallag Petter? Va sikker på at du va inn onna Haugesund.... Tihi Titty twister på deg ved neste anledning.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7237 Skrevet Oktober 1, 2009 vil jeg se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7238 Skrevet Oktober 1, 2009 Noen som har 14*1,5mm gjengetapp liggendes`? Eller 3/8 npt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7239 Skrevet Oktober 1, 2009 Ernst: http://www.garasjegulv.no Takker for linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7240 Skrevet Oktober 1, 2009 Nå har eg handla GTD dieselpumpa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7241 Skrevet Oktober 1, 2009 Nå har eg handla GTD dieselpumpa.... hehe så du fisket opp en gammel tråd Hva vil motoren kunne gi nå? sorry for OT i deres OT tråd men 3bars map sensor? er det noe jeg bør ha? har ikke snøring på hva det er en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7242 Skrevet Oktober 1, 2009 Det e 2.5bar map sensor originalt på PD130, så då funke det fint å beholde din originale som e på det samma. E kun PD150 så har 3.0bar map originalt. Petter (på Lasses PC) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7243 Skrevet Oktober 1, 2009 Gratulera me dagen, Rallye-Trond !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7244 Skrevet Oktober 1, 2009 Hva vil motoren kunne gi nå? Målet e å dobla svinghjulstallet, 60hk skal bli 120hk Må få på plass intercooler, større turbo, AAZ toppakning og oppgradera fra 200mm te 210mm clutch og svinghjul først og så herja litt med pumpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7245 Skrevet Oktober 1, 2009 morro! du glemte dyser hørte jeg bruksbil? Kan få intercooleren min hvis den kan brukes.. jeg må jo ha større når jeg skal få chipet bilen min blir ikke ennå da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7246 Skrevet Oktober 1, 2009 morro! du glemte dyser hørte jeg bruksbil? Kan få intercooleren min hvis den kan brukes.. jeg må jo ha større når jeg skal få chipet bilen min blir ikke ennå da.. Jepp, GTD dyser e jo bestillt. Intercooleren din blir for liten Og bruksbil, såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7247 Skrevet Oktober 1, 2009 hehe oki hva slags intercooler setter du på? leiter selv etter noe som er passe og som ikke koster alt for mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7248 Skrevet Oktober 1, 2009 hehe oki hva slags intercooler setter du på? leiter selv etter noe som er passe og som ikke koster alt for mye.. Vet ikkje endå, må tåla TRYKK, så plasttanker e nok uaktuellt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7249 Skrevet Oktober 2, 2009 Kos komme det te å gå me Ur´en då Petter, me alle disse nye prosjektene som dukke opp heila tidå så e du vel pensjonist innen den e ferdige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7250 Skrevet Oktober 2, 2009 Kos komme det te å gå me Ur´en då Petter, me alle disse nye prosjektene som dukke opp heila tidå så e du vel pensjonist innen den e ferdige Ja men tenkt så kult når eg e 65-70 å cruise urquattro Pensjonisttilværelse med stil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...